Ve čtvrtek 13. listopadu 2014 se v Londýně konalo slavnostní předávání cen nejlepších evropských projektů interní komunikace – FEIFA Grand Prix 2014, které se konalo pod záštitou britské asociace Institute od Internal Communications. Mezi nejlepší evropské projekty interní komunikace se ve svých kategoriích probojovaly společnosti Allanz – Slovenská pojišťovna a Česká spořitelna.

Tento rok se do evropského kola FEIEA Grand Prix kvalifikovalo 108 projektů z dvanácti států, které soutěžili ve 14 kategoriích – od tiskovin přes elektronická média, eventy, podporu change managementu po komunikační strategii. Po tříkolovém rozhodovacím procese na národní a mezinárodní úrovni, porota v každý kategorii udělala tři umístění.

A nejlepšími evropskými projekty interní komunikace jsou…

Za nejlepší strategii interní komunikace roku 2014 byl vyhlášený projekt slovinské pojišťovny společnosti Triglav s projektem zaměřeným proti podvodům.

Cena za nejlepší strategii komunikační změny získala portugalská pobočka Deloitte s projektem Tax with love. Nejlepší mezinárodní komunikační strategie pochází z italské společnosti Enel – We are energy. Cenu za nejlepší cizojazyčnou publikaci získala francouzská společnost GeoPost za publikaci One magazine. Vítězství v kategorii časopisy si odnesl magazín Tomorrow holandská společnost ABN AMRO. Za nejlepší interní noviny se publikovali Spojené království s názvem Heathrow Life, známého londýnského letiště Heathrow. Tohoto roku nejlepší fotografie v interní publikaci též pochází z Velké Británie – fotka Unprecedented vytvořená pod záštitou 44 Communications.

Nejlepší obálku interního časopisu pro tento rok získal holandský časopis DL společnosti Delta Lloyd Group. Cenu za nejlepší grafiku použitou v interní komunikaci získala belgická zdravotní pojišťovna MLOZ (Union nationale des mutualités libres) za Louise travaille intelligemment. Nejlepší eventy interní komunikace se konali v rakouském Telekom Austria AG pod názvem Meet the speaker (týmový speaker byl Richard Branson). Za nejlepší intranet byl vyhlášený portugalský edpON společnosti EDP – Energias de Portugal. Projekt Jeden den v životě byl vyhlášený za nejlepší audiovizuální projekt roku 2014 – pochází z britské banky Barclays a slouží zákazníkům se zdravotním postižením.

Úspěch České republiky a Slovenska

Letošní cenu za nejlepší využití sociálních sítí získala banka Česká spořitelna s projektem Using Google Apps v interní komunikaci. Prestižní ocenění nejlepšího digitálního projektu v interní komunikaci získal projekt Allianz TV lídra slovenského pojišťovacího trhu Allianz – Slovenská pojišťovna, který získal prvenství před projekty z Portugalska (Be a Monster od Grupo CH) a Velké Británie (Connect Mag od FreemantleMedia).

Vítězům gratulujeme!

Zdroj: aico.sk