IIK je nezávislý institut, který už několik let funguje jako platforma pro interní komunikátory a zabývá se správným nastavením procesů a interní komunikací ve firmě.

  • rozvíjíme interní komunikaci a její souvislosti s ostatními firemními aktivitami
  • spolupracujeme s předními odborníky a umožňujeme setkávání interních komunikátorů
  • sledujeme trendy a reagujeme na ně
  • přinášíme a zveřejňujeme podněty, případové studie, příklady dobré praxe a a seznamujeme s nimi odbornou veřejnost
  • věnujeme se vzdělávání a networkingu.


Jak vnímáme interní komunikaci?
Jako jedinečnou cestu, díky které může firma zlepšovat svoje vztahy se zaměstnanci.

Proč by to měla dělat?
Protože lidé potom lépe rozumí tomu, co se ve firmě děje, kam směřuje, jakou roli v ní oni hrají. A samozřejmě více chápou firemní cíle, ztotožní se s nimi a chtějí je naplňovat!

Největší bohatství firmy je totiž v lidech, kteří v ní pracují!

Jak interní komunikace funguje?

  • Operativní IK – každodenní denní aktivity interního komunikátora ves tyku se zaměstnanci
  • Taktická IK – interní komunikační kampaně, využívání konkrétních komunikačních kanálů a nástrojů
  • Strategická IK – role a význam IK ve firmě, firemní vize a kultura, angažovanost zaměstnanců, krizová komunikace, strategické plány a výhledy

 

Jak vypadá správná interní komunikace

  • je to optimální mix komunikačních nástrojů a kanálů
  • správní lidé dostávají správné informace ve správný čas
  • informační toky jsou efektivní a smysluplné

 

Co to přinese?

  • zvýšení efektivity práce, loajality, motivace a spokojenosti zaměstnanců
  • zvýšení zisku
  • snížení zbytečných nákladů a neefektivního jednání

 

Jaký je náš přístup?

  • zabýváme se skutečnými, hmatatelnými a měřitelnými přínosy interní komunikace
  • měříme, co jde měřit, počítáme, co jde spočítat, hledáme cesty, jak definovat, nastavit a dosáhnout reálný efekt
  • hledáme efektivní řešení, které je pro firmu optimální jak z hlediska výsledku, tak i z hlediska vynaložených nákladů!


Komu je určená naše činnost?

  • interním komunikátorům ve firmách, kteří se zabývají operativní, taktickou a strategickou IK
  • manažerům s přímým vlivem na IK – marketing, externí komunikace, HR, obchod, finance, IT
  • manažerům zabývajícím se strategií firmy – majitelé firem, členové boardu, B-1
  • odborným médiím zaměřeným na komunikaci a a management
  • akademické obci, která se zabývá tématy komunikace

Zakladatelé

cropped 2

Dana Poul-Graf

Dana Poul-Graf (rozená Poulová), spoluzakladatelka IIK, působila 10 let v globální společnosti DHL IT Services (ITS) v Praze. Pod jejím vedením se stal ITS komunikační tým strategickým partnerem pro management. Jeho práce byly mnohokrát oceněny jak v Čechách, tak na evropském Grand Prix. Před svým nástupem do DHL zastávala Dana různé pozice v renomovaných reklamních agenturách. Dana je také spoluzakladatelkou platformy “ITS Women in Business Group”, jejímž cílem je maximalizovat potenciál nejen žen v IT Services. Působí také jako kouč a mentor a příležitostně přednáší na univerzitách i různých konferencích. Dana přináší do byznys prostředí lidskost, kterou spojuje s jasným tahem na výsledky. “Věřím v sílu ukrytou v individualitě každého z nás. Týmy mají nejlepší výsledky tehdy, když poznáme, kdo jsme a respektujeme to.”

V současnosti Dana i nadále působí v DHL IT Services – Prahu však spolu s rodinou vyměnila za Westerville v severoamerickém státě Ohio.

Kontakt: Dana.Poul-Graf(zavinac)dhl.com


Tomáš Poucha
Tomáš je nezávislý konzultant zaměřující se na oblast komunikace. Pomáhá společnostem zvýšit efektivitu interních i externích procesů a komunikace, jako takové. Zabývá se také poradenstvím v oblasti osobní efektivty a obchodních nástrojů. Tomáš pracoval ve vedoucích pozicích pro přední reklamní a komunikační agentury. Získával zkušenosti na řadě lokálních i mezinárodních klientech. Specializoval se na BTL strategie – CRM, loyalty, promo a zvyšování efektivní komunikace. Tomáš vystudoval strategické a projektové řízení, absolvoval řadu mezinárodních kurzů (BBDO University, Omnicom Boot camp, etc.). V současné době také učí marketingovou komunikaci na VŠE. Je zakladatelem několik neziskových organizací, jako je institut Interní komunikace, Marketingový institut a také sdružení na podporu a vzdělávání osob, které se starají o mentálně postižené Už Ti rozumím!

Tomáš má rád vaření, víno a golf.

Kontakt: tpoucha(zavinac)institutik.cz, +420 777 716 314