Odborná rada IIK:


Jana Holá
Od počátku devadesátých let  pracovala na různých manažerských pozicích firem v oboru informačních a komunikačních technologií. Od roku 2004 se však plně věnuje odborné a pedagogické činnosti na Univerzitě Pardubice. V roce 2005 získala doktorát na Technické Univerzitě v Liberci v oboru Organizace a řízení podniku, což společně s napsáním knihy Interní komunikace ve firmě považuje za své životní úspěchy.


Tomáš Poucha
Tomáš je nezávislý konzultant zaměřující se na oblast komunikace. Pomáhá společnostem zvýšit efektivitu interních i externích procesů a komunikace, jako takové. Zabývá se také poradenstvím v oblasti osobní efektivty a obchodních nástrojů. Tomáš pracoval ve vedoucích pozicích pro přední reklamní a komunikační agentury. Získával zkušenosti na řadě lokálních i mezinárodních klientech. Specializoval se na BTL strategie – CRM, loyalty, promo a zvyšování efektivní komunikace. Tomáš vystudoval strategické a projektové řízení, absolvoval řadu mezinárodních kurzů (BBDO University, Omnicom Boot camp, etc.). V současné době také učí marketingovou komunikaci na VŠE. Je zakladatelem několik neziskových organizací, jako je institut Interní komunikace, Marketingový institut a také sdružení na podporu a vzdělávání osob, které se starají o mentálně postižené Už Ti rozumím!

Tomáš má rád vaření, víno a golf.

Kontakt: tpoucha(zavinac)institutik.cz, +420 777 716 314

Denisa Kasl Kollmanova
Denisa Hejlová
PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D., působí jako vedoucí katedry marketingové komunikace a PR na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Vystudovala mediální studia na Univerzitě Karlově a Intercultural communication na Tokyo University of Foreign Studies. Dříve pracovala jako PR manažerka, proděkanka pro PR a nezávislá novinářka. Dlouhodobě se věnuje zejména oblastem PR vědy a vzdělávání, interkulturní komunikaci, politickému PR a marketingu módních značek.

Lenka Silerova profil

Lenka Šilerová
Lenka pracuje v Ipsosu od roku 2003. Vybudovala  divizi Loyalty zaměřenou na výzkumy loajality a spokojenosti zákazníků a zaměstnanců. Nyní se věnuje  výzkumům  zaměstnanců a jejich implementaci. Zároveň je zodpovědná za vybrané HR aktivity  Ipsosu. Kombinuje znalosti výzkumu s HR praxí a koučováním.

Profesní kariéru zahájila ve společnosti Median. V roce 1997 nastoupila jako specialista výzkumu trhu do společnosti Eurotel Praha (nyní Telefonica O2).  Od roku 2001 zde působila jako vedoucí oddělení výzkumu a analýz, které vybudovala.

Absolvovala studium psychologie a postgraduální doktorské studium Sociální psychologie na FF UK, ukončila roční certifikovaný výcvik koučů v ČNP Consulting a pokračovací výcvik zaměřený na nenásilnou komunikaci. Dlouhodobě spolupracuje s neziskovým sektorem. Věnuje se přednáškové i publikační činnosti.

novotny

Ota Novotný
Inovátor a kreativní akademik. Řadu let se profesně věnuje oblasti nasazení analytiky a práce s daty v mnoha oblastech podnikání. Ve své práci propojuje svět reálného businessu a kreativního výzkumu zejména v oblasti zákaznických programů, geomarketingu a internetového obchodování. Na FIS VŠE v Praze založil centrum Retail Analytics, které je zaměřeno na reálné inovativní projekty v těchto oblastech.

Nesnáší označení „teoretik“, protože všechny věci, kterým se „akademicky“ věnuje, aplikuje na reálných projektech a zkušenosti z praxe přenáší zpět na akademickou půdu.

Cristina Muntean
Narozená v Sakamaši, malé vesnici v Transylvánii v roce 1981. Vystudovala žurnalistiku na Univerzitě v Bukurešti a na Institutu komunikace a médií ve francouzském Grenoblu.

V Praze žije od roku 2004.

Rok pracovala jako komunikační konzultantka v české poradenské společnosti, pak pět let psala pro ekonomický časopis Czech Business Weekly. Tam se zaměřovala na finance, energetiku a lidské zdroje. Od roku 2010 řídí svoje vlastní mediální poradenství Media Education CEE.

Luďka Raimondová
Senior konzultant v oblasti public relations a komunikace. Zkušenosti získávala jak v nadnárodních, tak lokálních agenturách, jako jsou například PLEON Impact / KETCHUM PLEON, Bison & Rose, Interel, Pragma Communications; PR manažerka ve společnosti Nationale-Nederlanden, životní pojišťovna a v nadnárodní poradenské společnosti PricewaterhouseCoopers. Čtyři roky vedla oborové sdružení APRA a PR Klub.

Hana Říhová
Pracuje vice jak 17 let ve výzkumu trhu. V posledních pěti letech zastává manažerské pozice a denně se v praktické rovině setkává s úlohou vedení lidí a práce s lidmi, motivací, informovaností a angažovaností. Tématem angažovanosti – jako jednoho z pilířů interní komunikace se intenzivně věnuje poslední tři roky.

Je konzultantem pro velké národní i nadnárodní firmy. Soustřeďuje se na praktickou implementaci získaných výsledků do strategických rozhodování top manažerů. Pomáhá klientům díky znalosti výzkumných metod a řady konkrétních povedených případů napříč trhem.

Má zkušenosti zejména v oblasti komunikace, ať již jako promoční formy značek, tak informační – zdroje znalosti a zaměstnanecké spokojenosti. “Vše co děláme, musíme dělat v souladu s image značky. Ať se to týká podoby výrobků, tonality komunikace či práce lidí uvnitř ve firmě”.

Je typický organizátor. V poslední letech ji pronásleduje fenomén změnového manažera. Kam přijde, tam mění interní procesy.

Martin Onofrej, MBA
Konzultant a podnikatel. V roce 1999 založil agenturu PMP Marketing, která poskytuje komplexní komunikační služby a poradenství pro společnosti ve středoevropském regionu. Specializuje se na strategický management, strategický marketing a komunikaci, B2B a B2C marketing, budování zaměstnavatelské značky, HR marketing a interní komunikaci. Je „haterem“ korporátních siloefektů, protože je považuje za jeden z nejvýznamnějších faktorů snižování efektivnosti firem. Uznává systémový přístup k řešení problémů.

Je zakladatelem profesní organizace AICO (Asociácia pre internú komunikáciu). Rád cestuje, jeho nejoblíbenější destinací je Japonsko.

Petr Knotek
Jednatel společnosti Change1st a Head of HR Development, Okin Group. Mám sedmiletou zkušenost z manažerských pozic. Více jak 10 let se věnuji konzultantské a lektorské práci v oblasti manažerského vzdělávání a vzdělávání dospělých. Nejraději se věnuji Change managementu, Projektovému řízení a tématu Manažerské sebeřízení. Vedl jsem desítky řešitelských workshopů, při kterých užívám obvykle metodiky z oblasti projektového řízení a projektivní techniky. V posledních 5 letech byli mými partnery na seminářích převážně top manažeři.

Kde jsem se to naučil?

V roli výkonného ředitel poradenské společnosti, jako tréninkový manažer nadnárodní společnosti, jako pedagog na humanitním gymnáziu. Kromě toho jsem také studoval, například:

  • Operation Management v rámci MBA Businesschool Nederland
  • HR management
  • General Management Program v rámci MBA Businesschool Nederland
  • Projektové řízení dle evropských standard
  • Psychodynamické metody z oblasti práce s tělem a procesorientované psychoterapie
  • Transakční analýzu