Webinář
Jako follow up k proběhlé konferenci Jak si udělat plán na měsíc, kvartál i celý rok, Vám vybereme to nejlepší a nejpraktičtější, co padlo, a co by se mohlo hodit i Vám, pokud jste nestihli být na minikonferenci anebo si rádi zopakujete.
Formou stručného webináře si ukážeme principy i nejlepší zkušenosti z trhu s plánováním a nastavením plánů, přehledů a odhadů. Ukážeme si unikátní metodiky i nástroje a doporučení od odborníků na trhu.
Poznatky doplní a své konkrétní zkušenosti nám prakticky ukáže jedna z nejlépe plánujících interních komunikátorek u nás – Helena Mládková, Internal Communication Manager, Bobcat Emea.
Navazujeme tak na velmi úspěšný první webinář na téma využití času v MKT, který měl velmi pozitivní ohlasy a navíc je to nový směr, kterým se ubíráme v rámci našich formátů akcí, kdy Vám pomáháme šetřit čas a přinášíme konkrétní řešení.
Odkaz na proběhlý webinář: https://www.youtube.com/watch?v=rd4Lvs_eHME&t=134s
Kdy: 24.1. (14:00-14:45)
Registrujte se zde: https://institut.clickmeeting.com/jak-plan
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Institutu interní komunikace zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.