Celodenní školení na téma Employer brand

  • Vede Tomáše Poucha – ředitel Institutu interní komunikace
  • Tomáš se dlouhodobě Employer brandu věnuje, přednáší na VŠE a má za sebou řadu projektů pro velké i menší společnosti zabývající se touto problematikou.

ČEMU SE BUDEME VĚNOVAT?

Zaměříme se na nastavení Employer brandu ve Vaší společnosti.

  • 1. Co to Employer brand vlastně je
    • Probereme si základní přínosy EB pro společnost, ale i pro všechny vstupující oddělení a role. Jak se to pozná, změří, jaké argumenty komu dávat. Co je EVP.
    • Čemu, komu a jak může (ve vaší společnosti) pomoci, jaká jsou očekávání, jaké jsou skutečné přínosy, co by mohlo zajímat všechny ostatní, jak poznáme úspěch.
  • 2. Jak se značka zaměstnavatele vlastně staví
    • Podíváme se, co to znamená pro jednotlivé cílové skupiny (ať už manažeři, střední i top management, specialisté, modré límce i externí trh), jejich priority, parametry, přínosy, při zohlednění nástrojů, procesů ve Vaší společnosti, potřebnou terminologii, kreativní koncepci odpovídající Vaší společnosti
  • 3. Nastavení vlastní značky zaměstnavatele
    • Praktický workshop, v rámci kterého si všechny techniky a mechaniky vyzkoušíme a prodiskutujeme, a budeme tak připraveni na implementaci této oblasti v naší společnosti.
    • Nastavíme samotnou komunikaci, jednotlivé nástroje, kanály, ale i plány, principy a dlouhodobou komunikaci do firmy i ven.

Každý ze tří uvedených bloků bude mít zhruba 90 min. Již v průběhu workshopu si každý účastník připraví cestu nastavení, či optimalizace značky zaměstnavatele pro svou společnost. Další rozpracování je možné, jako domácí úkol, kterou po mailu či telefonicky zkonzultuje s přednášejícím.

CO VÁM ŠKOLENÍ PŘINESE?

  • Pochopíte a zažijete pojmy: značka zaměstnavatele, budování značky zaměstnavatele, řízení značky zaměstnavatele, EVP, výhody silné značky zaměstnavatele
  • Popíšete a budete pracovat se strategickými aspekty značky zaměstnavatele v kontextu vývoje na trhu práce
  • Pochopíte a zohledníte zaměstnance a jejich aspiraci v kontextu EVP a značky zaměstnavatele
  • Určíte atraktivitu a reputaci zaměstnavatele a jejich měření
  • Budete pracovat i s angažovaností zaměstnanců, naučíte se ji měřit
  • Pochopíte roli manažerů při budování značky zaměstnavatele
  • Vyznáte se v komunikačních nástrojích pro budování značky zaměstnavatele

Cena pro členy Institutu interní komunikace 5000 Kč, pro nečleny 8000 Kč bez DPH. V ceně je zahrnuto občerstvení v podobě oběda a také dopoledního a odpoledního coffee breaku.

POZOR! Akce je kapacitně omezena pro maximálně 12 hostů!

Kdy: 22. 2. od 9:00 do 16:30

Kde: Tančící kuchyně

          

Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Institutu interní komunikace zdarma. Ostatní prosím kontaktujte Kristýnu Vysloužilovou (kvyslouzilova@iik-mkti.cz, 732 905 884)

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.