Víte, že

63 % Čechů říká, že v příštích

dvou letech plánují zůstat u

svého stávajícího zaměstnavatele?

Češi mají 6x větší zájem pracovat

u firem, o kterých jejich

okolí mluví pozitivně?

9x více zaměstnanců je ochotno aktivně

doporučit svého zaměstnavatele,

pokud znají jeho hodnoty a souhlasí s nimi?

A tady jsme získali ostruhy aneb jak jsme se stali pravou rukou ve firmě – aneb komu, kdy, jak pomáhá IK a co pomohlo jí…

Setkání
Kdy: 25.9. (16:00-18:00), Kde: UNILEVER ČR, Voctářova 2497/18, Praha 8 – Libeň 
Občas se něco v interce povede a potom už je to všechno jenom radost. Co se komu u našich členů nejvíce povedlo, co přineslo silné postavení, co se vyplatilo a co byla třeba jenom obyčejná náhoda.

číst více
Drby, kecy, polopravdy jako utajený poklad interky, aneb principy a práce s neformální interní komunikací

Minikonference
Kdy: 17.10. (13:30-17:00), Kde: 3M Česko, V Parku 24, Praha 4, přízemí
Jsou kanály a nástroje, které umíme plánovat, měřit a řídit. Je jich hodně a mohou být hodně silné. Ovšem existuje ohromná šedá oblast, na kterou vliv jednoduše nemáme a nikdy mít nebudeme. 

číst více
Z prezentace do života

Setkání
Kdy: 19.11. (15:00-17:00), Kde: Bude upřesněno
Znáte to, papír (nebo prezentace) snese hodně a slibem nezarmoutíš. Na dalším setkání se podíváme, jak můžeme dostat vize, cíle, strategie a plány z tabulek a prezentací do běžného života, aby to nebolelo naopak bavilo, fungovalo a nezapadlo. Jak tyto složité myšlenky překládat, předávat dál, jak je promítat do praxe, plánovat, trackovat a měřit. Jak pomoci, kolegům, aby pochopili to složité a začalo to žít.

číst více
Work Life Balance – přínos pro business – „Co z toho?!“

KONFERENCE
Kdy: 7.11. (09:00-17:00), Kde: Microsoft s.r.o., Vyskočilova 1561/4a, 140 00 Praha 4
Businessová konference na zdánlivě nebusinessové téma, kde chceme konkrétně ukázat jak, v čem rovnováha prospívá člověku a tím i v businessu a podnikání. Nechceme vést obecné nebo nadpřirozené řeči, chceme pomoci se v oblasti WLB zorientovat, dát argumenty, ale i ukázat cestu, jak změnit firmy a jejich přístup a samozřejmě i nás samotné. Nechceme říkat, co je správné, chceme ukázat zkratky, modely a rychlá řešení, které by mohly pomoci a na které nemáme často čas. Vystoupí přední odborníci – ukáží nám rámce, jiné pohledy, příběhy. Vše doplníme businessovými argumenty, metodikami sledování přínosu.

číst více

Jsme tady, abychom Vám pomohli s interní komunikací a nastavením Vašich společností.

Srozumitelně a jasně mluvíme o věcech, které řešíte a pomůžeme Vám je posouvat dál. Vzděláváme, zpřesňujeme, zjednodušujeme a propojujeme všechny, kteří se zajímají o interní komunikaci, nebo by se zajímat měli. Děláme školení, workshopy, přednášky, pomáháme “nakoupit” klíčové osoby ve firmách.
Uspořádali jsme již stovky akcí, máme desítky členů, desítky odborných garantů, máme za sebou stovky konzultací a několik set případových studií a průzkumů

Přinášíme konkrétní argumenty, hodnoty, zkušenosti, průzkumy a analýzy, ale i poučení – zejména z oblastí:

  • Employer brandu
  • Angažovanosti zaměstnanců
  • Zlepšení atmosféry ve firmě
  • Správné nastavení komunikačních kanálů

S kým se u nás například můžete potkávat?

V roce 2009 se nám smáli, že vymýšlíme novou, naprosto neopodstatněnou disciplínu, jakou je interní komunikace. Dnes máme za sebou stovku konzultací, několik set případových studií od nás i ze zahraničí a desítky, doufejme, spokojených členů.

Tomáš Poucha, ředitel a spoluzakladatel IIK

Komu jsme pomohli

se posunout?

  • Jak správně nastavit a žít employer brand
  • Jak zvyšovat angažovanost zaměstnanců a zlepšit
    atmosféru ve firmě
  • Jak správné nastavit komunikační kanály
    • Siemens, Komerční banka, Česká spořitelna, TPCA, ČEPS, Hochtief a další
  • Jak řešit velké změnové a komunikační programy

Říkají o nás

Martin Erik Iltis (Siemens)

Institut interní komunikace je skvělý v tom, že spojuje specialisty v oboru, od kterých se toho mohu já a můj tým spoustu naučit. Na všech setkáních panuje skvělá atmosféra a členům dává prostor sdílet své know-how. Mám opravdu radost z toho, že společně posouváme interní komunikaci dál a pomáháme ji etablovat jako plnohodnotnou a důležitou komunikační disciplínu, kterou bezesporu je.

Aneta Kapuciánová (Seznam.cz)

„Profesní slepota dříve či později doběhne každého z nás. Jsem proto ráda, že se mohu díky Institutu interní komunikace setkávat s odborníky z jiných firem, diskutovat s nimi o jejich pohledu na věc a nechat se inspirovat úspěšně implementovanými řešeními.“

 

Zajímají Vás také oblast Marketingu? Pak určitě navštivte také Marketingový institut. Setkávání s profesionály, případové studie, ukázky řešení problémů, workshopy, diskuse a mnoho dalšího. Využijte nabídku společného členství. Těšíme se na Vás!

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.