Minikonference

Ježiš, co si to tam zase vymysleli, ty asi mají kulové co na práci, ne?“ Už jste si někdy řekli tuhle větu, když vám přišla informace z centrály, nebo se bojíte, jestli si ji někdy neříkají vaši kolegové? Na srpnové minikonferenci se podíváme na to, jak přední české firmy řeší to, jak přizpůsobit komunikaci na různé cílové skupiny ve firmě. V čem jsou různé skupiny zaměstnanců jiné, co je zajímá, co jim zdůraznit a čím je hlavně neobtěžovat?

Povíme si o tom, jaké jsou nejčastější problémy v rámci interní komunikace mezi regiony, ať už je to New York – Praha nebo Praha – Ostrava či řízení CEE clusteru a co s nimi. Co se komu osvědčilo? Kdo na co naráží, jak s tím bojuje, co funguje nebo nefunguje?

O tom že ne všechno se dá slepě kopírovat (texty, grafika, ilustrační obrázky, otázky v průzkumu spokojenosti zaměstnanců, komunikace firemních hodnot). Co dělat, když regiony nespolupracují? Jak nastavit a měřit interní komunikaci tak, aby každý dostal to, co je pro něj relevantní a aby nám „rozuměl“? Kde jsou bariéry a proč?

Začneme krátkým teoretickým úvodem o tom, jaké jsou v ČR rozdíly mezi zaměstnanci v různých regionech. Pak si ukážeme case studies. Jak to chodí v IKEA, IBM a České spořitelně? Na úplný závěr přidáme panelovou diskuzi a tipy, jak se inspirovat, i když sami třeba pobočky v dalších regionech nemáte.
Kdy: 23.8. od 13:30 do 17:00

– 13:00 – 13:25 – Registrace
– 13:30 – 15:00 – 1. část
– 15:00 – 15:30 – Přestávka
– 15:30 – 17:00 – 2. část

Kde: Tančící Kuchyně

          

Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Institutu interní komunikace zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.