Články

Ať je sranda aneb gamifikace v interní komunikaci

Ať je sranda aneb gamifikace v interní komunikaci

Tereza Kocurová, Institut interní komunikace
Ve většině společností většina témat a článků v interní komunikace slouží především k informování (70%). Jen 10% z nich potom vysvětluje, 6% vybízí k interaktivitě a 4% jsou pro pobavení.

číst více
Ať je sranda aneb gamifikace v interní komunikaci

Přijde krize?

Tereza Kocurová, Institut interní komunikace
Na téma krize a kdy přijde jsme se bavili s komentátorem, novinářem a analytikem Janem Macháčkem. Upozorňoval  především na to, že pokud chceme pochopit, kdy přijde krize příští a jak bude vypadat, musíme nejprve pochopit krizi minulou začínající v letech 2007/2008.

číst více
… aby tomu rozuměli finančáci i marketéři

… aby tomu rozuměli finančáci i marketéři

Tomáš Poucha, ředitel Institutu interní komunikace
Říká se, že marketing utrácí, co jiní vydělají, nebo že 50 % výdajů je vyhozených do vzduchu. Salesforce dává 53 % obratu zpátky do marketingu, Apple 7%. To jsou velké peníze.

číst více
… aby tomu rozuměli finančáci i marketéři

Měření nesmyslů

Tomáš Poucha, ředitel Institutu interní komunikace
Neustále nepřestávám žasnout nad schizofrenií, která se v marketingu objevuje a projevuje. Na jedné straně se společnosti holedbají, jak chtějí vycházet vstříc svým zákazníkům, jak jim designují služby a chtějí je opečovávat, a na druhé straně – v reálném světě na ně kašlou.

číst více
… aby tomu rozuměli finančáci i marketéři

K čemu jsou HR řeči?

Tomáš Poucha, ředitel Institutu interní komunikace
Poměrně často se v poslední době setkávám s otázkou – zda a jak komunikovat a zapojovat zaměstnance do toho, co řešíme s klienty a celkově ven z firmy…

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.