Články

Značky a mileniálové

Značky a mileniálové

Tomáš Poucha, ředitel Institutu interní komunikace
Nyní se zaměříme na mileniály a jejich vztah ke značkám, protože v této oblasti jsme došli k velmi zajímavým závěrům. Mileniálové jsou velcí srdcaři, kteří se umí a chtějí pro něco nadchnout a nefungují na ně prázdné řeči – toho by si měly být vědomé značky a marketing jako takový.

číst více
Millennials – jak na ně? Jde to vůbec? A je to k něčemu?

Millennials – jak na ně? Jde to vůbec? A je to k něčemu?

Tomáš Poucha, ředitel Institutu interní komunikace
Nechceme vést polemiky na téma, zda mileniálové existují nebo neexistují – je to prostě pohled na určitou cílovou skupinu, se kterou by se mělo nějak pracovat.  Je pravda, že řada informací, které o nich kolují, je zcela mimo realitu nebo k ničemu nevedou.

číst více

Výsledky Grand Prix 2017

Vážení přátelé, 7. ročník Grand Prix - soutěže v řešení problémů marketingu, obchodu a interní komunikace je za námi. Letošní ročník byl opravdu kvalitní a podařilo se nám soutěž opět posunout na vyšší úroveň. Odborná porota to měla často velmi těžké, ale podařilo se...

číst více

Výsledky C-level Grand Prix 2017

Soutěž Grand Prix 2017 v řešení problémů je za námi, její výsledky naleznete ZDE. V rámci této soutěže byla vyhlášena i Cena C-levelu pro nejvýznamnější osobnosti marketingu, obchodu a interní komunikace, které se dokáží postavit problémům čelem a jsou inspirací pro...

číst více
Jak na employer brand prakticky a bez řečí?

Jak na employer brand prakticky a bez řečí?

O employer brandingu se v poslední době mluví téměř všude. Všichni o tom mluví, přitom nikdo pořádně neví co to je a jak s tím pracovat. My Vám přinášíme praktický návod, jak k této problematice přistoupit. Employer Branding je budování značky zaměstnavatele....

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.