Články

Výsledky C-level Grand Prix 2017

Soutěž Grand Prix 2017 v řešení problémů je za námi, její výsledky naleznete ZDE. V rámci této soutěže byla vyhlášena i Cena C-levelu pro nejvýznamnější osobnosti marketingu, obchodu a interní komunikace, které se dokáží postavit problémům čelem a jsou inspirací pro...

číst více
Jak na employer brand prakticky a bez řečí?

Jak na employer brand prakticky a bez řečí?

O employer brandingu se v poslední době mluví téměř všude. Všichni o tom mluví, přitom nikdo pořádně neví co to je a jak s tím pracovat. My Vám přinášíme praktický návod, jak k této problematice přistoupit. Employer Branding je budování značky zaměstnavatele....

číst více
Jsou hodnoty pro každého?

Jsou hodnoty pro každého?

Společnosti mají často stanovenou misi a vizi, avšak každá ze zainteresovaných osob si pod ní představuje něco jiného. Je mnohoznačná a nekonkrétní, což vede ke zmatkům. Vize musí být kvantifikovatelná a všichni by měli chápat o co jde a jak se to konkrétně projevuje...

číst více

Mohou nás vize, mise a hodnoty někam vést?

  Když už jednou tyto hodnoty, vizi a misi máme, musí být natolik jasné, že se podle nich budou řídit i zdánlivě naprosto nesouvisející oblastí. Krásným příkladem může být Apple. Jeho firemní vize je že chtějí posouvat lidstvo. A to se musí projevit ve všem. Tedy...

číst více
Jak employer brand implementovat?

Jak employer brand implementovat?

Na implementaci se lze podívat nejen z technické roviny, ale také lidské. Můžeme mít stanovené určité hodnoty, ale je třeba se na to dívat z pohledu všech možných osob - paní na přepážce, vrátný či obchodní zástupce. Jaká je jeho motivace? Co ho zajímá? Jakým způsobem...

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.