Články

K čemu jsou HR řeči?

K čemu jsou HR řeči?

Tomáš Poucha, ředitel Institutu interní komunikace
Poměrně často se v poslední době setkávám s otázkou – zda a jak komunikovat a zapojovat zaměstnance do toho, co řešíme s klienty a celkově ven z firmy…

číst více
Dá se na krizi připravit?

Dá se na krizi připravit?

Tomáš Poucha, ředitel Institutu interní komunikace
Přestože je situace podobná jako v letech 2007/2008, okolnosti jsou výrazně jiné a krize sice může, ale nemusí přijít v takovém rozsahu, může to být (a velmi pravděpodobně i může být) spíše recese než vysloveně krize…

číst více
Mileniály nic nezajímá a jsou líní

Mileniály nic nezajímá a jsou líní

Tomáš Poucha, ředitel Institutu interní komunikace
Představujeme je několika čísly, které jsme získali od výzkumné agentury Ipsos, která se této problematice detailně věnuje. 
To že se jedná o mladou skupinu zákonitě musí vést k tomu, že se na svět dívají jinak než ti starší  -tedy že tak nechtějí rodinu, že se chtějí před staršími ukazat a chtějí od nich uznání nebo že si chtějí uznávat….

číst více
Mileniálové jako zaměstnanci

Mileniálové jako zaměstnanci

Tomáš Poucha, ředitel Institutu interní komunikace
Tato oblast je velmi komplexní, I když vlastně není příliš složitá. Je tady patrná návaznost na téma, které jsme už řešili a to millennials a jejich spojení se značkou. Aby fungoval marketing, je nutné aby značka byla autentická, relevantní a aby se posouvala kupředu.

číst více
Mileniálové jako klienti

Mileniálové jako klienti

Tomáš Poucha, ředitel Institutu interní komunikace
Ukazuje se že základem úspěšné interakce s touto skupinou je dialog, otevřenost, zábava. To dokazují i případové studie, které jsme v poslední době institutech získali.

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.