Články

Jak na employer brand prakticky a bez řečí?

Jak na employer brand prakticky a bez řečí?

O employer brandingu se v poslední době mluví téměř všude. Všichni o tom mluví, přitom nikdo pořádně neví co to je a jak s tím pracovat. My Vám přinášíme praktický návod, jak k této problematice přistoupit. Employer Branding je budování značky zaměstnavatele....

číst více
Jsou hodnoty pro každého?

Jsou hodnoty pro každého?

Společnosti mají často stanovenou misi a vizi, avšak každá ze zainteresovaných osob si pod ní představuje něco jiného. Je mnohoznačná a nekonkrétní, což vede ke zmatkům. Vize musí být kvantifikovatelná a všichni by měli chápat o co jde a jak se to konkrétně projevuje...

číst více

Mohou nás vize, mise a hodnoty někam vést?

  Když už jednou tyto hodnoty, vizi a misi máme, musí být natolik jasné, že se podle nich budou řídit i zdánlivě naprosto nesouvisející oblastí. Krásným příkladem může být Apple. Jeho firemní vize je že chtějí posouvat lidstvo. A to se musí projevit ve všem. Tedy i...

číst více
Jak employer brand implementovat?

Jak employer brand implementovat?

Na implementaci se lze podívat nejen z technické roviny, ale také lidské. Můžeme mít stanovené určité hodnoty, ale je třeba se na to dívat z pohledu všech možných osob - paní na přepážce, vrátný či obchodní zástupce. Jaká je jeho motivace? Co ho zajímá? Jakým způsobem...

číst více
Jaké jsou benefity správně nastaveného brandingu?

Jaké jsou benefity správně nastaveného brandingu?

Značka, jako taková je v marketingu poměrně prozkoumaná oblast. Asi každému je jasné, že pokud budu mít dobře nastavenou značku, bude se mi v podnikání dařit - to už se tak nějak ví. Co to vlastně je dobře nastavená značka? Podívejte se schválně na přeložený obrázek....

číst více
10. stránka z celkem 14« První...89101112...Poslední »

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.