Články

Měření nesmyslů

Měření nesmyslů

Tomáš Poucha, ředitel Institutu interní komunikace
Neustále nepřestávám žasnout nad schizofrenií, která se v marketingu objevuje a projevuje. Na jedné straně se společnosti holedbají, jak chtějí vycházet vstříc svým zákazníkům, jak jim designují služby a chtějí je opečovávat, a na druhé straně – v reálném světě na ně kašlou.

číst více
Měření nesmyslů

K čemu jsou HR řeči?

Tomáš Poucha, ředitel Institutu interní komunikace
Poměrně často se v poslední době setkávám s otázkou – zda a jak komunikovat a zapojovat zaměstnance do toho, co řešíme s klienty a celkově ven z firmy…

číst více
Měření nesmyslů

Dá se na krizi připravit?

Tomáš Poucha, ředitel Institutu interní komunikace
Přestože je situace podobná jako v letech 2007/2008, okolnosti jsou výrazně jiné a krize sice může, ale nemusí přijít v takovém rozsahu, může to být (a velmi pravděpodobně i může být) spíše recese než vysloveně krize…

číst více
Měření nesmyslů

Mileniály nic nezajímá a jsou líní

Tomáš Poucha, ředitel Institutu interní komunikace
Představujeme je několika čísly, které jsme získali od výzkumné agentury Ipsos, která se této problematice detailně věnuje. 
To že se jedná o mladou skupinu zákonitě musí vést k tomu, že se na svět dívají jinak než ti starší  -tedy že tak nechtějí rodinu, že se chtějí před staršími ukazat a chtějí od nich uznání nebo že si chtějí uznávat….

číst více
Měření nesmyslů

Mileniálové jako zaměstnanci

Tomáš Poucha, ředitel Institutu interní komunikace
Tato oblast je velmi komplexní, I když vlastně není příliš složitá. Je tady patrná návaznost na téma, které jsme už řešili a to millennials a jejich spojení se značkou. Aby fungoval marketing, je nutné aby značka byla autentická, relevantní a aby se posouvala kupředu.

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.