Články

… aby tomu rozuměli finančáci i marketéři
Tomáš Poucha, ředitel Institutu interní komunikace
Říká se, že marketing utrácí, co jiní vydělají, nebo že 50 % výdajů je vyhozených do vzduchu. Salesforce dává 53 % obratu zpátky do marketingu, Apple 7%. To jsou velké peníze.

Přijde krize?
Tereza Kocurová, Institut interní komunikace
Na téma krize a kdy přijde jsme se bavili s komentátorem, novinářem a analytikem Janem Macháčkem. Upozorňoval především na to, že pokud chceme pochopit, kdy přijde krize příští a jak bude vypadat, musíme nejprve pochopit krizi minulou začínající v letech 2007/2008.

Měření nesmyslů
Tomáš Poucha, ředitel Institutu interní komunikace
Neustále nepřestávám žasnout nad schizofrenií, která se v marketingu objevuje a projevuje. Na jedné straně se společnosti holedbají, jak chtějí vycházet vstříc svým zákazníkům, jak jim designují služby a chtějí je opečovávat, a na druhé straně – v reálném světě na ně kašlou.

Mileniálové jako klienti
Tomáš Poucha, ředitel Institutu interní komunikace
Ukazuje se že základem úspěšné interakce s touto skupinou je dialog, otevřenost, zábava. To dokazují i případové studie, které jsme v poslední době institutech získali.

Značky a mileniálové
Tomáš Poucha, ředitel Institutu interní komunikace
Nyní se zaměříme na mileniály a jejich vztah ke značkám, protože v této oblasti jsme došli k velmi zajímavým závěrům. Mileniálové jsou velcí srdcaři, kteří se umí a chtějí pro něco nadchnout a nefungují na ně prázdné řeči – toho by si měly být vědomé značky a marketing jako takový.