Články

Mileniály nic nezajímá a jsou líní
Tomáš Poucha, ředitel Institutu interní komunikace
Představujeme je několika čísly, které jsme získali od výzkumné agentury Ipsos, která se této problematice detailně věnuje.
To že se jedná o mladou skupinu zákonitě musí vést k tomu, že se na svět dívají jinak než ti starší -tedy že tak nechtějí rodinu, že se chtějí před staršími ukazat a chtějí od nich uznání nebo že si chtějí uznávat….

Mileniálové jako zaměstnanci
Tomáš Poucha, ředitel Institutu interní komunikace
Tato oblast je velmi komplexní, I když vlastně není příliš složitá. Je tady patrná návaznost na téma, které jsme už řešili a to millennials a jejich spojení se značkou. Aby fungoval marketing, je nutné aby značka byla autentická, relevantní a aby se posouvala kupředu.

Millennials – jak na ně? Jde to vůbec? A je to k něčemu?
Tomáš Poucha, ředitel Institutu interní komunikace
Nechceme vést polemiky na téma, zda mileniálové existují nebo neexistují – je to prostě pohled na určitou cílovou skupinu, se kterou by se mělo nějak pracovat. Je pravda, že řada informací, které o nich kolují, je zcela mimo realitu nebo k ničemu nevedou.
Výsledky Grand Prix 2017
Vážení přátelé, 7. ročník Grand Prix - soutěže v řešení problémů marketingu, obchodu a interní komunikace je za námi. Letošní ročník byl opravdu kvalitní a podařilo se nám soutěž opět posunout na vyšší úroveň. Odborná porota to měla často velmi těžké, ale podařilo se...
číst víceVýsledky C-level Grand Prix 2017
Soutěž Grand Prix 2017 v řešení problémů je za námi, její výsledky naleznete ZDE. V rámci této soutěže byla vyhlášena i Cena C-levelu pro nejvýznamnější osobnosti marketingu, obchodu a interní komunikace, které se dokáží postavit problémům čelem a jsou inspirací pro...
číst více