Články

Jak na employer brand prakticky a bez řečí?
O employer brandingu se v poslední době mluví téměř všude. Všichni o tom mluví, přitom nikdo pořádně neví co to je a jak s tím pracovat. My Vám přinášíme praktický návod, jak k této problematice přistoupit. Employer Branding je budování značky zaměstnavatele....
číst více
Jsou hodnoty pro každého?
Společnosti mají často stanovenou misi a vizi, avšak každá ze zainteresovaných osob si pod ní představuje něco jiného. Je mnohoznačná a nekonkrétní, což vede ke zmatkům. Vize musí být kvantifikovatelná a všichni by měli chápat o co jde a jak se to konkrétně projevuje...
číst víceMohou nás vize, mise a hodnoty někam vést?
Když už jednou tyto hodnoty, vizi a misi máme, musí být natolik jasné, že se podle nich budou řídit i zdánlivě naprosto nesouvisející oblastí. Krásným příkladem může být Apple. Jeho firemní vize je že chtějí posouvat lidstvo. A to se musí projevit ve všem. Tedy...
číst více
Jak employer brand implementovat?
Na implementaci se lze podívat nejen z technické roviny, ale také lidské. Můžeme mít stanovené určité hodnoty, ale je třeba se na to dívat z pohledu všech možných osob - paní na přepážce, vrátný či obchodní zástupce. Jaká je jeho motivace? Co ho zajímá? Jakým způsobem...
číst více
Jaké jsou benefity správně nastaveného brandingu?
Značka, jako taková je v marketingu poměrně prozkoumaná oblast. Asi každému je jasné, že pokud budu mít dobře nastavenou značku, bude se mi v podnikání dařit - to už se tak nějak ví. Co to vlastně je dobře nastavená značka? Podívejte se schválně na přeložený obrázek....
číst více