Články

IIK minikonference – Nikdy toho není dost
Jaké ukazatele něco řeknou, jak se takové ukazatele zajistí, jak se s nimi pracuje. Co jsou data a co jsou použitelné informace? Zkrátka, jak se má správně měřit a pracovat s údaji. Přednáška, metodiky i praktický workshop.
číst více
Celodenní školení – Employer brand s Tomášem Pouchou
O employer brandu se dnes mluví skoro všude a skoro všechny společnosti na něm pracují a snaží se ho správně nastavit. Tomáš Poucha se této problematice věnuje několik let, otevřel na toto téma specializovaný předmět na VŠE. Provede nás tím, jak a s kým employer brand...
číst více
IIK setkání – Jak vyvonět to staré aneb print, online a tak dále
Podíváme se na tradiční komunikační kanály a jejich vylepšení, optimalizace, lepší fungování. Kdo nejlépe využívá maily? Kdo má skvělý a funkční časopis, kdo má kanál, který nás ani nenapadá a přitom je skvělý?
číst víceIIK – Minikonference – Přeleštíme si logo aneb CSR v interní komunikaci
Průzkumy společnosti Ipsos říkají, že vnímání společnosti mezi zaměstnanci je výrazně lepší, pokud se věnuje, nebo komunikuje svoje CSR aktivity. Prakticky všechny společnosti CSR řeší, ovšem komunikují o nich zcela odlišně, jinak zapojují své zaměstnance, i vybírají...
číst více
IIK – Snídaně – Jak se jim dostat do hlavy? Aneb jak zapojit manažery do interní komunikace
Manažeři jsou v interní komunikaci stěžejním komunikační kanálem. Úspěch předání informace závisí na manažerech z 80 %. Co je pro manažery důležité, co potřebují vědět, jak a jaké informace zpracovávají, jak přistupují ke svým lidem, jejich typologie, potřeby i...
číst více