Články

Kdo s employer brandem pracuje?

Velmi důležitou otázkou a zároveň velmi častou chybou v oblasti employer brandu je, které oddělení má tuto oblast na starosti. Zpravidla to má na starosti oddělení marketingu nebo lidských zdrojů. Je to však správně? Nikoliv. Nepovažujeme za správné, aby odpovídalo...

číst více
IIK minikonference – Nikdy toho není dost

IIK minikonference – Nikdy toho není dost

Jaké ukazatele něco řeknou, jak se takové ukazatele zajistí, jak se s nimi pracuje. Co jsou data a co jsou použitelné informace? Zkrátka, jak se má správně měřit a pracovat s údaji. Přednáška, metodiky i praktický workshop.

číst více
Celodenní školení – Employer brand s Tomášem Pouchou

Celodenní školení – Employer brand s Tomášem Pouchou

O employer brandu se dnes mluví skoro všude a skoro všechny společnosti na něm pracují a snaží se ho správně nastavit. Tomáš Poucha se této problematice věnuje několik let, otevřel na toto téma specializovaný předmět na VŠE. Provede nás tím, jak a s kým employer brand...

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.