Články
Kdo s employer brandem pracuje?
Velmi důležitou otázkou a zároveň velmi častou chybou v oblasti employer brandu je, které oddělení má tuto oblast na starosti. Zpravidla to má na starosti oddělení marketingu nebo lidských zdrojů. Je to však správně? Nikoliv. Nepovažujeme za správné, aby odpovídalo...
číst více
IIK minikonference – Nikdy toho není dost
Jaké ukazatele něco řeknou, jak se takové ukazatele zajistí, jak se s nimi pracuje. Co jsou data a co jsou použitelné informace? Zkrátka, jak se má správně měřit a pracovat s údaji. Přednáška, metodiky i praktický workshop.
číst více
Celodenní školení – Employer brand s Tomášem Pouchou
O employer brandu se dnes mluví skoro všude a skoro všechny společnosti na něm pracují a snaží se ho správně nastavit. Tomáš Poucha se této problematice věnuje několik let, otevřel na toto téma specializovaný předmět na VŠE. Provede nás tím, jak a s kým employer brand...
číst více
IIK setkání – Jak vyvonět to staré aneb print, online a tak dále
Podíváme se na tradiční komunikační kanály a jejich vylepšení, optimalizace, lepší fungování. Kdo nejlépe využívá maily? Kdo má skvělý a funkční časopis, kdo má kanál, který nás ani nenapadá a přitom je skvělý?
číst víceIIK – Minikonference – Přeleštíme si logo aneb CSR v interní komunikaci
Průzkumy společnosti Ipsos říkají, že vnímání společnosti mezi zaměstnanci je výrazně lepší, pokud se věnuje, nebo komunikuje svoje CSR aktivity. Prakticky všechny společnosti CSR řeší, ovšem komunikují o nich zcela odlišně, jinak zapojují své zaměstnance, i vybírají...
číst více