Články

IIK – Snídaně – Jak se jim dostat do hlavy? Aneb jak zapojit manažery do interní komunikace
Manažeři jsou v interní komunikaci stěžejním komunikační kanálem. Úspěch předání informace závisí na manažerech z 80 %. Co je pro manažery důležité, co potřebují vědět, jak a jaké informace zpracovávají, jak přistupují ke svým lidem, jejich typologie, potřeby i...
číst více
IIK – Setkání – Tak si to napište sami aneb zaměstnanci jako tvůrci obsahu
V rámci dalšího setkání se podíváme na případové studie, které si všichni přejí v interní komunikaci zažít – tedy, aby sami zaměstnanci vytvářeli svůj vlastní obsah. Jak to udělat? Komu se to kdy podařilo? Ať už článkem, eventem, průzkumem a co to dělá s jejich...
číst více
IIK – Setkání – Tak si to napište sami aneb zaměstnanci jako tvůrci obsahu
V rámci dalšího setkání se podíváme na případové studie, které si všichni přejí v interní komunikaci zažít – tedy, aby sami zaměstnanci vytvářeli svůj vlastní obsah. Jak to udělat? Komu se to kdy podařilo? Ať už článkem, eventem, průzkumem a co to dělá s jejich...
číst více
IIK-Snídaně-Jak se dělá interní komunikace napříč komerční bankou
Hostem další snídaně bude Helena Mládková, která pracuje jako Head of Group Internal Communication v Komerční bance.Ukážeme si konkrétní data, přístupy a pohledy, jak k tomu přistupují v Komerční bance a společně se inspirujeme.
číst více
Grand Prix 2016 zná své vítěze
Ve čtvrtek byla slavnostně vyhlášena IIK Grand Prix 2016, kterou již tradičně vyhlašuje Institut interní komunikace. Prestižní soutěž hodnotí projekty z oblasti interní komunikace a souvisejících oborů. V letošním šestém ročníku bylo přihlášeno přes třicet soutěžních...
číst více