Články

Nevykládejte lidem básničky a místo přidání je pochvalte

Nevykládejte lidem básničky a místo přidání je pochvalte

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Firmy dnes “šermují” tím, že musí zlepšit employer brand, tedy značku zaměstnavatele. „Na trhu nejsou lidi, tak si předěláme logo a budeme atraktivní. Uchazeči se nám pohrnou a stávající zaměstnanci nás budou mít rádi..

číst více
Jak vyvonět to staré aneb print, online a tak dále

Jak vyvonět to staré aneb print, online a tak dále

Tereza Kocurová, Institut interní komunikace
Které komunikační kanály ve firmách nejvíce fungují a mají největší dosah nám ukázali Kamila Skálová a Michal Macura ze společnosti Vodafone, Martin Erik Iltis ze společnosti Siemens a Libor Pyskatý a Petra Šarochová ze společnosti McDonald’s…

číst více
Kolik vydělají strategické kecy?

Kolik vydělají strategické kecy?

Tomáš Poucha, ředitel Institutu interní komunikace
K čemu je hodnotná značka? Takové hře ať se věnují v Applu, Googlu nebo možná v Kofole, to není nic pro obyčejnou firmu. Možná by to mít smysl v B2C, ale v B2B?

číst více
Má smysl řešit zaměstnance?

Má smysl řešit zaměstnance?

Tomáš Poucha, ředitel Institutu interní komunikace
Poměrně často se v poslední době setkávám s otázkou – zda a jak komunikovat a zapojovat zaměstnance do toho, co řešíme s klienty a celkově ven z firmy. Zaráží mě, že se taková otázka vůbec otvírá, to je jako řešit, jestli mít v prodejně potravin cenovky.

číst více
Co neubrzdíš neukecáš, aneb show me…

Co neubrzdíš neukecáš, aneb show me…

Tomáš Poucha, ředitel Institutu interní komunikace
Říká se, že marketing utrácí, co jiní vydělají, nebo že 50 % výdajů je vyhozených do vzduchu. Salesforce dává 53 % obratu zpátky do marketingu, Apple 7%. To jsou velké peníze.

číst více
5. stránka z celkem 13« První...34567...10...Poslední »

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.