Články

Tak to tu ještě nebylo aneb inovace a zlepšováky ve firmách i procesech interní komunikace
Tereza Kocurová, Marketingový institut
V rámci další minikonference jsme se v detailu podívali na svět inovací a zlepšovacích návrhů ve firmě. Zaměřili jsme se na to, jak se inovace mají rozdělovat, jak k nim přistupovat, jak je řídit a vést. Důležitá je však i jejich přidaná hodnota, kolik přináší, jak počítat přidanou hodnotu a návratnost.

Firmy nahrazují lidem kmeny. Manažeři ale často nejsou náčelníci.
Tomáš Poucha, ředitel Institutu interní komunikace
Úlohu původního kmene dnes nahrazují firmy, ve kterých lidé pracují. Problém nastává v korporacích, když na místo přirozeného „náčelníka“ nastoupí manažer, který si místo vyseděl…

Ať to tam mají hezčí
Tereza Kocurová, Marketingový institut
Kanceláře, stěhování, homeoffice. Zkrátka všechno kolem prostředí, ve kterém se pracuje. Jak se bude pracovat, co to bude znamenat a jak se s tím vypořádat? Co je důležité…

Nikdy toho není dost
Tereza Kocurová, Institut interní komunikace
Březnová minikonference Institutu interní komunikace proběhla netradičním způsobem. Teoretický rámec i praktický workshop totiž vedl přímo Tomáš Poucha – ředitel Institutu interní komunikace a byla rozhodně velmi inspirující…

Prázdná hesla a vzdušné zámky. Zaměstnanci svým firmám nerozumí
Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Hlavní hodnoty a vize tří čtvrtin tuzemských firem jsou pro jejich zaměstnance nečitelné. Používání prázdných hesel, kterým nikdo nevěří, má za důsledek nízkou angažovanost zaměstnanců…