Články

Nevykládejte lidem básničky a místo přidání je pochvalte

Nevykládejte lidem básničky a místo přidání je pochvalte

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Firmy dnes “šermují” tím, že musí zlepšit employer brand, tedy značku zaměstnavatele. „Na trhu nejsou lidi, tak si předěláme logo a budeme atraktivní. Uchazeči se nám pohrnou a stávající zaměstnanci nás budou mít rádi..

číst více
Jak vyvonět to staré aneb print, online a tak dále

Jak vyvonět to staré aneb print, online a tak dále

Tereza Kocurová, Institut interní komunikace
Které komunikační kanály ve firmách nejvíce fungují a mají největší dosah nám ukázali Kamila Skálová a Michal Macura ze společnosti Vodafone, Martin Erik Iltis ze společnosti Siemens a Libor Pyskatý a Petra Šarochová ze společnosti McDonald’s…

číst více
Nevykládejte lidem básničky a místo přidání je pochvalte

Kolik vydělají strategické kecy?

Tomáš Poucha, ředitel Institutu interní komunikace
K čemu je hodnotná značka? Takové hře ať se věnují v Applu, Googlu nebo možná v Kofole, to není nic pro obyčejnou firmu. Možná by to mít smysl v B2C, ale v B2B?

číst více
Nevykládejte lidem básničky a místo přidání je pochvalte

Má smysl řešit zaměstnance?

Tomáš Poucha, ředitel Institutu interní komunikace
Poměrně často se v poslední době setkávám s otázkou – zda a jak komunikovat a zapojovat zaměstnance do toho, co řešíme s klienty a celkově ven z firmy. Zaráží mě, že se taková otázka vůbec otvírá, to je jako řešit, jestli mít v prodejně potravin cenovky.

číst více
Nevykládejte lidem básničky a místo přidání je pochvalte

Co neubrzdíš neukecáš, aneb show me…

Tomáš Poucha, ředitel Institutu interní komunikace
Říká se, že marketing utrácí, co jiní vydělají, nebo že 50 % výdajů je vyhozených do vzduchu. Salesforce dává 53 % obratu zpátky do marketingu, Apple 7%. To jsou velké peníze.

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.