Články

Jak se dělá interní komunikace v Ambiente?

Jak se dělá interní komunikace v Ambiente?

Tereza Kocurová, Institut interní komunikace
Na první snídani v letošním roce jsme se podívali na síť restaurací Ambiente. Jaká je role i očekávání zakladatele, centrály a poboček? Lze do procesu zapojit všechny zaměstnance?  Tyto a řadu dalších otázek jsme na snídani otevřeli právě dnes.

číst více
Ať je sranda aneb gamifikace v interní komunikaci

Ať je sranda aneb gamifikace v interní komunikaci

Tereza Kocurová, Institut interní komunikace
Ve většině společností většina témat a článků v interní komunikace slouží především k informování (70%). Jen 10% z nich potom vysvětluje, 6% vybízí k interaktivitě a 4% jsou pro pobavení.

číst více
Dá se na krizi připravit?

Dá se na krizi připravit?

Tomáš Poucha, ředitel Institutu interní komunikace
Přestože je situace podobná jako v letech 2007/2008, okolnosti jsou výrazně jiné a krize sice může, ale nemusí přijít v takovém rozsahu, může to být (a velmi pravděpodobně i může být) spíše recese než vysloveně krize…

číst více
Přijde krize?

Přijde krize?

Tereza Kocurová, Institut interní komunikace
Na téma krize a kdy přijde jsme se bavili s komentátorem, novinářem a analytikem Janem Macháčkem. Upozorňoval  především na to, že pokud chceme pochopit, kdy přijde krize příští a jak bude vypadat, musíme nejprve pochopit krizi minulou začínající v letech 2007/2008.

číst více
… aby tomu rozuměli finančáci i marketéři

… aby tomu rozuměli finančáci i marketéři

Tomáš Poucha, ředitel Institutu interní komunikace
Říká se, že marketing utrácí, co jiní vydělají, nebo že 50 % výdajů je vyhozených do vzduchu. Salesforce dává 53 % obratu zpátky do marketingu, Apple 7%. To jsou velké peníze.

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.