Online setkání

CSR aktivity jsou z pohledu interní komunikace velmi důležitým tématem, které pomáhá zvyšovat angažovanost zaměstnanců napříč hierarchií – obzvláště dnes, v této pohnuté době. Léta jsou CSR témata součástí komunikačních strategií – všichni je mají definované, popsané. Jen mít CSR však nestačí. Jsme si jistí, jak implementovat správně v naší společnosti? Spolupracujeme se správnými subjekty? Podporujeme správné projekty? A v neposlední řadě – hodnotíme správně přínos a máme vůbec ten správný přístup? 
Všechny tyto otázky otevřeme, ale zejména ukážeme a probereme společně s Tomášem Macků výstupy z veřejné části výzkumu CSR & Reputation Research 2019 agentury Ipsos, která se tématům CSR dlouhodobě věnuje a se kterými již pravidelně otevíráme kontext interní komunikace, ale i značky jako takové.
Odnesete si nejen benchmark, ale i tipy a rady, jak to změnit u Vás, nebo ujištění, že to třeba máte správně a samozřejmě budeme moc rádi, když se také zapojíte se svými zkušenostmi i dotazy. 

 

Kdy: 6.5. od 14:00 do 16:00 (délka samotné akce je cca 90 minut)

Kde: Online

 

 

 

 

 

Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Institutu interní komunikace zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.