Online setkání

Správný přístup k různým segmentům v rámci firem je v současné době ohromné téma. Řeší se vyšší možnosti uplatnění na základě různých řezů jako je věk, zdravotní stav, pohlaví, rodina, národnost a dlouhá řada dalších.

Pojďme se na toto téma podívat z pohledu interní komunikace
– jak s různými skupinami pracovat, personalizovat, upravovat, rozlišovat – obsah, přístup, technologie
– jak otevření bychom měli být, co nechat na lidech a do čeho vstupovat?
– jak tato témata a přínos měřit, vyhodnocovat a reportovat
a samozřejmě, jaké jsou zkušenosti napříč trhem, jaké informace, zdroje, průzkumy, nebo partnery využívat

Pokud máte něco k tématu, co by svět měl vidět, dejte vědět a můžeme připravit spolu.

 

Kdy: 16.9. od 16:00 do 18:00 (samotná akce bude trvat zhruba 90 minut)

Kde: Určitě online, případné rozšíření do osobního formátu bude upřesněno

 

 

 

 

 

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.