Grand Prix 2018 zná své vítěze!

Grand Prix 2018 zná své vítěze!

Ve čtvrtek 12.9. proběhlo slavnostní vyhlášení soutěže Grand Prix 2018. Do letošního ročníku se přihlásilo desítky prací, které soutěžili ve třech možných kategoriích – Nástroj, Projekt a Jiný pohled, jiný přístup.

Odborná porota, složená ze specialistů na interní komunikaci, všechny práce pečlivě pročetla a shodla se na následujícím pořadí:

Kategorie Nástroj

  1. místo – Siemens – Siemenes report online
    • Vytvoření a velmi úspěšné spuštění elektronické verze tištěných novin, plně v režii týmu interní komunikace. Výsledkem je velmi dobrá čtenosti, ale také engagement na stránkách a v neposlední řadě také veliká úspora za tištěnou verzi novin.
  2. místo – Hochtief – Nositelem dobrých i špatných zpráv by měl být vždy manažer
    • Vytvoření kodexu manažera (ve kterém je zaneseno, že manažeři musí informovat své podřízené o zásadních informacích týkajících se činnosti společnosti), který vznikl na základě výsledků průzkumu spokojenosti zaměstnanců, ve kterém se zjistilo, že pro většinu zaměstnanců je hlavním komunikačním kanálem právě manažer.
  3. místo – Green Light Solution – Quest
    • Quest je aplikace, které pomá vytvořit efektivní týmy ve velmi krátkém čase. Používá umělou inteligenci k tomu, aby ke každému úkolu dokázala rychle a spolehlivě najít ty správné lidi. Spojuje jejich dovednosti a zkušenosti nezbytné pro zvládnutí daného úkolu s jeho popisem.

Kategorie Projekt

  1. místo – Siemens – Nový systém benefitů (Také vítěž Grand Prix IIK 2018)
    • Zavedení nového sytému benefitů, ze kterých si každý zaměstnanec mohl vybrat to, co nejvíce sedí právě jemu. Projektu předcházela Focus group, jejíž výsledky se promítly do realizace celé kampaně.
    • Příprava, samotné zpracování i úžasné výsledky tuto kampaň učinili absolutním vítězem Grand Prix 2018.
  2. místo – Siemens – Boření mýtů
    • Náborová kampaň, jejímž cílem bylo vyvolání pozitivních asociací se společností Siemens jakožto zaměstnavatelem a ukázání zájemcům, že jsou u nás vítáni – ať už junioři, tak senioři.
  3. místo – ČEZ – Jaderný profesionál
    • Zastřešující komunikační projekt, který propaguje dobrý přístup k práci v jaderných elektrárnách. Projekt upozorňuje na nutnost odvádět práci kvalitně a precizně a akcentuje dodržování velmi specifických požadavků bezpečnosti práce v jaderných elektrárnách.

Kategorie Jiný pohled, jiný přístup

  1. místo – AG FOODS – New Era
    • Projekt, jehož cílem bylo mimo jiné nastavit firemní kulturu, která by byla v souladu s aktuálním fungováním firmy a s jejími růstovými ambicemi.
  2. místo – ČSOB – Flexi week
    • Akce v rámci projektu Flexible Workspace, jejímž cílem bylo bourat nesmyslné stereotypy o práci v bance a také vlastních hranic
  3. místo – Bizerba – Jak rozmrazit firemního Yetiho
    • Zapojení zaměstnanců do projektu, který je měl seznámit a připravit na fakt, že se firma stěhuje na jiné místo.

Protože oceněných mohl být jen omezený počet prací, rozhodla se porota také rozdat několik čestných uznání za další velmi povedené práce:

Název práce Kategorie Čestné uznání
Siemens –  Siemens Report Online IIK NÁSTROJ Omnichanel přístup v interní komunikaci
Hochtief Nositelem dobrých i špatných zpráv by měl být manažer IIK NÁSTROJ Zapojení manažerů do interní komunikace
Green Light Solution – Quest IIK NÁSTROJ inovativní nástroj pro podporu interní komunikace
AGFOODS – New Era IIK POHLED Komplexní a celofiremní práci s firemní kulturou a firemními hodnotami
ČSOB – Flexi week IIK POHLED Komplexní přístup k zaměstnancům v rámci flexibility práce.
IKEA – Společné snídaně IIK POHLED Vytvoření prostředí pro zapojení teamů napříč regiony
BIZERBA – Jak rozmrazit firemního Yetiho IIK POHLED Nízkonákladová a velmi efektivní kampaň
Coca Cola – Moje léto snů IIK POHLED Propojení interní a externí komunikace s jasnou návazností na EVP.
Siemens – Nový systém benefitů IIK PROJEKT Grand Prix
Siemens – Boření mýtů – Náborová kampaň IIK PROJEKT Velmi efektivní náborová kampaň
ČEZ – Jaderný profesionál IIK PROJEKT Skvěle nastavená integrovaná kampaň
Blueberry – HR sobě IIK PROJEKT Za odvahu sdílet a edukovat
ERU – Rezervační sytém IIK NÁSTROJ Pionýři v interní komunikaci – interní komunikace ve státní správě
Hochtief – Jak adoptovat Světlušku IIK PROJEKT Inovativni zapojení CSR aktivity do interní komunikace

Gratulujeme vítězům i ostatním soutěžícím, kteří získali čestné uznání. Všichni účastníci soutěže navíc dostali velmi cennou zpětnou vazbu od porotců, díky které jednak viděli, co se na projektu povedlo, či nepovedlo, ale také se dozvěděli konkrétní tipy na to, kam by svůj projekt měli nadále směřovat :).

Detailní popisy všech prací, a především jejich přínosy a výsledky najdete v naší knihovně. Knihovna je zdarma pro členy Institutu interní komunikace. Ostatní nás prosím neváhejte kontaktovat 😊.

Partneři:

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.