Kdy jim tohle řekneme? aneb krátkodobé a dlouhodobé kampaně a změny ve firmách

Každý den je toho tolik ke komunikaci a ještě bychom měli řešit dlouhodobá témat a cíle. Nakonec se prostě něco ošidí, nebo nám téma zapadne – to ale není nutné. Podíváme se na to, jak si udělat pořádek a plán komunikace, ale také jak řešit dlouhodobá, sezónní, nebo nově se objevující témata.

Otevřeme témata a ukážeme si nástroje i případové studie, které se hodí asi každému.

  • Jaké úkoly, témata a oblasti k řešení máme a jak se v nich vyznat?
  • Jak prioritizovat témata, ale také zadavatele, kteří mohou mít představu, že to jejich téma je nejdůležitější.
  • Případové studie – jak se firmám daří uklidnit zadavatele a komunikovat to podstatné.

 

KDY: 16. února od 14,00 do 15:30 hod.

 

KDE: online

 

 

  

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.