Kdy jim tohle řekneme? aneb krátkodobé a dlouhodobé kampaně a změny ve firmách
Každý den je toho tolik ke komunikaci a ještě bychom měli řešit dlouhodobá témat a cíle. Nakonec se prostě něco ošidí, nebo nám téma zapadne – to ale není nutné. Podíváme se na to, jak si udělat pořádek a plán komunikace, ale také jak řešit dlouhodobá, sezónní, nebo nově se objevující témata.
Otevřeme témata a ukážeme si nástroje i případové studie, které se hodí asi každému.
- Jaké úkoly, témata a oblasti k řešení máme a jak se v nich vyznat?
- Jak prioritizovat témata, ale také zadavatele, kteří mohou mít představu, že to jejich téma je nejdůležitější.
- Případové studie – jak se firmám daří uklidnit zadavatele a komunikovat to podstatné.
KDY: 16. února od 14,00 do 15:30 hod.
KDE: online
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Institutu interní komunikace zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.