Vylaďte si interku – audit všeho nebo jen bolavých částí – série 3 volně navazujících praktických školení strategického a taktického nastavení interní komunikace ve firmě. 

V každém bloku se budeme detailně věnovat, jak koncepčně přistoupit k interní komunikaci ve Vaší firmě. Nejen jak nastavit interní komunikaci, jak obhájit postavení oddělení IK ve firmě, ale jak definovat interní cílové skupiny a jaké konkrétní kanály zvolit, aby se sdělení dostala ke všem.
Každé školení je v časovém rozsahu 4 hodin s navazující osobní follow up telefonickou 30 min. konzultací pro vyhodnocení zadaného domácího úkolu pro praxi ve Vašem prostředí. Během konzultace projdeme nejen zpracování úkolu, ale i Vaše dotazy, nejasnosti a Vaše připom
2. Blok: Aby to vůbec vnímali – aneb co, na koho komunikovat ve firmě 
  • Jak zajistit, aby zaměstnanci vnímali to, co jim chceme předat, aby se zapojili, aby byla interní komunikace zábavná a hlavně funkční? 
  • Definujeme, jakým cílovým skupinám se máme věnovat, jaká jsou jejich specifika, požadavky a očekávání každé skupiny. 
  • Analýza cílových skupin pomocí matice empatie – unikátní metodika definující co, na koho máme komunikovat, ale i co komunikovat nemáme

Teoretický rámec, praktické příklady a cvičení, které pomohou nadefinovat vše podstatné ve Vaší společnosti přímo v průběhu workshopu.

 

Termín: 23.8.2019
Místo: 3M Česko, spol. s r.o., V Parku 2343/24 | 148 00 – Praha 4 
Čas: 9 – 13 hodin + 30 min telefonická konzultace ve smluvený termín
Cena: Pro členy 4900 Kč bez DPH, pro nečleny 6500 Kč bez DPH, cena obsahuje intenzivní praktické školení vedené odborníkem, materiály, občerstvení a nápoje, následná follow up konzultace. Školení i workshop povede Tomáš Poucha – zakladatel a šéf IIK.

 

Proč absolvovat školení
  • Provedeme detailní audit interní komunikace a jejího přínosu ve Vaší firmě ať už celkově, nebo jen v oblasti, která Vás trápí. 
  • Popíšeme, vyzkoušíme a hlavně aplikujeme nejrychlejší cesty, jak se dostat k výsledku – na konci budete mít svou firmu “zauditovanou“.
  • Každý účastník si odnese svůj vlastní směr, jak nastavit interní komunikaci u sebe ve společnosti a následně osobně probere výstupy s lektorem 
  • Na základě těchto výstupů může ihned optimalizovat a průběžně rozvíjet interní komunikaci ve své společnosti.

V případě přihlášení na všechny 3 termíny a absolvování všech bloků – zvýhodněná celková cena 14.000 Kč bez DPH pro členy, 18.000 Kč bez DPH pro nečleny. 

 

 

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.