Vylaďte si interku – audit všeho nebo jen bolavých částí – série 3 volně navazujících praktických školení strategického a taktického nastavení interní komunikace ve firmě.
- Jak zajistit, aby zaměstnanci vnímali to, co jim chceme předat, aby se zapojili, aby byla interní komunikace zábavná a hlavně funkční?
- Definujeme, jakým cílovým skupinám se máme věnovat, jaká jsou jejich specifika, požadavky a očekávání každé skupiny.
- Analýza cílových skupin pomocí matice empatie – unikátní metodika definující co, na koho máme komunikovat, ale i co komunikovat nemáme
Teoretický rámec, praktické příklady a cvičení, které pomohou nadefinovat vše podstatné ve Vaší společnosti přímo v průběhu workshopu.
- Provedeme detailní audit interní komunikace a jejího přínosu ve Vaší firmě ať už celkově, nebo jen v oblasti, která Vás trápí.
- Popíšeme, vyzkoušíme a hlavně aplikujeme nejrychlejší cesty, jak se dostat k výsledku – na konci budete mít svou firmu “zauditovanou“.
- Každý účastník si odnese svůj vlastní směr, jak nastavit interní komunikaci u sebe ve společnosti a následně osobně probere výstupy s lektorem
- Na základě těchto výstupů může ihned optimalizovat a průběžně rozvíjet interní komunikaci ve své společnosti.
V případě přihlášení na všechny 3 termíny a absolvování všech bloků – zvýhodněná celková cena 14.000 Kč bez DPH pro členy, 18.000 Kč bez DPH pro nečleny.
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Institutu interní komunikace zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.