Vylaďte si interku – audit všeho nebo jen bolavých částí – série 3 volně navazujících praktických školení strategického a taktického nastavení interní komunikace ve firmě – 

V každém bloku se budeme detailně věnovat, jak koncepčně přistoupit k interní komunikaci ve Vaší firmě. Nejen jak nastavit interní komunikaci, jak obhájit postavení oddělení IK ve firmě, ale jak definovat interní cílové skupiny a jaké konkrétní kanály zvolit, aby se sdělení dostala ke všem.
Každé školení je v časovém rozsahu 4 hodin s navazující osobní follow up telefonickou 30 min. konzultací pro vyhodnocení zadaného domácího úkolu pro praxi ve Vašem prostředí. Během konzultace projdeme nejen zpracování úkolu, ale i Vaše dotazy, nejasnosti a Vaše připomínky.
3. Blok: Kudy hlavně komunikovat a co můžeme nechat být, aneb optimalizace kounikačních kanálů
  • Vydefinujeme optimální skladbu komunikačních kanálů a nástrojů právě ve Vaší společnosti tak, abychom splnily vše, co je třeba. 
  • Za pomoci matice IK určíme kudy, na koho, jak často máme komunikovat, co nám chybí, co nám přebývá, jaké kanály jsou stěžejní, co se duplikuje.

Teoretický rámec, praktické příklady a cvičení, které pomohou nadefinovat vše podstatné ve Vaší společnosti přímo v průběhu workshopu.

 

Termín: 28.8.2019
Místo: IBM Česká republika, V Parku 2294/4, 148 00 Praha 4-Chodov
Čas: 9 – 13 hodin + 30 min telefonická konzultace ve smluvený termín
Cena: Pro členy 4900 Kč bez DPH, pro nečleny 6500 Kč bez DPH, cena obsahuje intenzivní praktické školení vedené odborníkem, materiály, občerstvení a nápoje, následná follow up konzultace.
Vycházíme z naší mnohaleté zkušenosti a praxe v desítkách firem. Školení i workshop povede Tomáš Poucha – zakladatel a šéf IIK.
 
Proč absolvovat školení
  • Provedeme detailní audit interní komunikace a jejího přínosu ve Vaší firmě ať už celkově, nebo jen v oblasti, která Vás trápí. 
  • Popíšeme, vyzkoušíme a hlavně aplikujeme nejrychlejší cesty, jak se dostat k výsledku – na konci budete mít svou firmu “zauditovanou“.
  • Každý účastník si odnese svůj vlastní směr, jak nastavit interní komunikaci u sebe ve společnosti a následně osobně probere výstupy s lektorem 
  • Na základě těchto výstupů může ihned optimalizovat a průběžně rozvíjet interní komunikaci ve své společnosti.

V případě přihlášení na všechny 3 termíny a absolvování všech bloků – zvýhodněná celková cena 14.000 Kč bez DPH pro členy, 18.000 Kč bez DPH pro nečleny.

  

 

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.