Série školení a workshopů na to, co se interním komunikátorům hodí – „Ulevte si, zjednodušte si život“

 

Plánování v interce

Strategické, taktické ale i operativní plánování. Jaký je v tom rozdíl? Jaké nástroje používat? Jaké ukazatele sledovat? Co automatizovat, na co hledat řešení a na co nám stačí tabulka nebo jen papír? Co v interní komunikaci funguje? Co vás trápí a jak se to rychle vyřešit? Jaké nástroje se dají jednoduše a třeba i levně používat?

 

Nadpis víc než tisíc slov
Kreativní psaní v interce je novoroční předsevzetí. Skoro každý ho má, ale často se na něj prostě zapomene. Je to řemeslo, které má řadu skvělých a praktických pomůcek, tipů, fíglů.
Pojďme se v praktickém školení podívat na to, jak se má psát dobrý nadpis, na co si dávat pozor, jak natáhnout čtenáře. Podíváme se také na to, jak napsat text, který řekne skoro všechno.

A samozřejmě si to všichni vyzkoušíme.

 

Krok za krokem a máme hotovo

Vyzkoušíme úplně nový formát, v rámci kterého si nejenom ukážeme a vysvětlíme základní principy nastavení jednotlivých komunikačních kanálů, ale rovnou si je krok po kroku připravíme a výsledkem tohoto školení nebude jenom znalost, ale rovnou hotový produkt, nástroj, pomůcka. Prostě si neodnesete práci ale hotové řešení.

 

Naživo/hybridně – termíny i místa budou upřesněny

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.