Setkání

V Interní komunikaci je mail naprosto nadužívaným nástrojem, což vede k tomu, že jsou k němu zaměstnanci slepí. Říká se, že když chcete něco pohřbít, tak to napište do mailu. V principu si nemyslíme, že by se maily neměly používat, ani se to jen tak nestane, ale v rámci setkání chceme vysvětlit a ukázat, jak se s mailem dá pracovat, aby fungoval.

  • Jak hodně ho mají pod kontrolou firmy u nás?
  • Jak se mají newslettery dělat, hlídat a jak měřit? Jaké jsou nejlepší tipy na přípravu newsletterů – z pohledu textů, obsahu a přístupu, ale i technologie?
  • Kdo to dělá nejlépe?

Setkání proběhne ve třech částech, kde si ukážeme:

  1. Zlo a dobro emailu – obecně v interní komunikaci – Úvod Tomáš Poucha – zakladatel institutu
  2. Technologické řešení a potřeby technologie pro fungující interní emailing, dále jak měřit, na co si dát pozor – vystoupí Lukáš Balek – Marketing Manager & Community Leader VIVmail.cz
  3. Správný obsah a kreativní řešení interního emailingu – Vystoupí Maru Kortanová Vrchní nástěnkářka v agentuře Pábení

Proč přijít:

  • Jakou roli má mailing v interní komunikaci? Jaké jsou jeho hodnoty pro firmu, pro zaměstnance, jaká jsou úskalí mailingu a co s tím?
  • Naučte se připravovat emaily, co budou zaměstnanci číst: obsahově zajímavé, přínosné, zábavné, tak aby zase nezapadly.
  • Jak na to technicky co nejjednodušeji? Dáme Vám technická doporučení.
  • Naučte se měřit zpětnou vazbu a pracovat s ní.  

Kdy: 23.5. od 15 do 17 hod.

Kde: Prague StartUp Center, Palác Adria, Vchod A, Jungmannova 36/31, P1

       

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.