Mileniálové jako klienti

klienti
Ukazuje se že základem úspěšné interakce s touto skupinou je dialog, otevřenost, zábava. To dokazují i případové studie, které jsme v poslední době institutech získali.
Jak tedy získat pozornost mileniálů?
✓ tak jako u jiných cílových skupin, je důležité se do nich vcítit. U mileniálů to platí dvojnásob, poznají, když to nemyslíte upřímně
komunikujte s nimi, ale nesnažte se být cool za každou cenu
netlačte na pilu, dejte jim prostor, naslouchejte jim a oni se Vám postupně otevřou
Jednou z případových studií byla i přednáška od Socialsharks, kteří nám představili případové studie, jak dělají marketing na sociálních sítích pro společnost Bigshock, kde jsou většina cílové skupiny právě mileniálové.
Několik poznámek, co jim zafungovalo na sociálních sítích:
✓ nerozhoduje počet fanoušků ani lajky, ale budování dlouhodobých vztahů
✓ naslouchejte fanoušků – vytvoření vlastní příchutě Bigshocku dle přání fanoušků
✓ dejte jim pocit výjimečnosti – jedna z nových příchutí se prodávala pouze na sociálních sítích
✓ dejte jim prostor a odpovědnost – správu Facebooku nechali na fanoušcích – sesbírali od nich tipy
✓ nebojte se fanoušky překvapit – soutěží, vtipem nebo třeba odměnou jen tak.
✓ pracujte s daty a snažte se jim porozumět
Odkaz na celou případovou studii zde: Millenials v marketingu Socialsharks. V případě, že by Vás zajímali další podrobnosti o tomto tématu, neváhejte se ozvat přednášejícímu Davidu Frejkovi na david.f@socialsharks.cz

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.