Mileniálové jako zaměstnanci

zamci
Tato oblast je velmi komplexní, I když vlastně není příliš složitá. Je tady patrná návaznost na téma, které jsme už řešili a to millennials a jejich spojení se značkou. Aby fungoval marketing, je nutné aby značka byla autentická, relevantní a aby se posouvala kupředu. Zjednodušeně řečeno to samé vyžaduje i tato cílová skupina od svého zaměstnavatele.
Věnovali jsme se tomu ji ve předchozím článku, kde jsme se dívali, jestli je možné vydělat na tom, pokud má firma správně nastavené vize, mise a hodnoty – ve spojitosti s employer brandem – http://iik-mkti.cz/2017/07/27/da-se-na-employer-brandu-vydelat/
Zjednodušeně bychom to mohli shrnout tak, že aby společnost byla úspěšná, potřebuje mít jasně pochopitelné a uvěřitelné hodnoty, které musí správným způsobem svým zaměstnancům předávat. Pro žádnou cílovou skupinu potom není uvěřitelnost tak důležitá, jako je to právě pro mileniály. Je až zarážející, jak silně právě tato oblast rezonuje s touto cílovou skupinou. Mladí lidé, kteří ví, proč chodí do práce, k čemu jejich práce je, kam směřuje apod. jsou potom schopni se pro takovou práci roztrhat.
Opět na tom není nic složitého ani překvapivého, mělo by to tak fungovat vlastně vždy, jenom jiné cílové skupiny zaměstnavatelům tyto nejasnosti odpouští.
Možná i jiné pohledy a příklady můžete nalézt v tomto článku http://iik-mkti.cz/2017/04/06/jak-na-generace-xyz/.
Zajímavou případovou studii na toto téma nedávno v institutu představila i Air Bank – naleznete zde – Air Bank Případová studie. Dozvíte se v ní, jak k mileniálům přistupuje Air Bank a jaké změny ve společnosti provedli, aby co nejlépe vyhověli jejich potřebám. 

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.