To, že je práce v interní komunikaci, ale obecně ve firmách úplně někde jinde než byla před nějakým rokem a půl, je stará známá věc. To, že je to velmi náročné, nepřehledné, víme také.
Tomáš Poucha z IIK nám představí typy jakým způsobem si můžeme konkrétně, co možná nejdříve a nejsnáze pomoci. Jaké drobné změny můžeme zavést a očekávat u nich velké a rychlé přínosy? Co můžeme ihned změnit a nebude to bolet?
Jak nejlépe nastavit MS Teams a ještě efektivněji je využívat nám představí Vladimír Hruban z Microsoftu.
O své zkušenosti se s námi podělí v panelové diskuzi zástupci České spořitelny, Digiteq Automotive, Generali Česká pojišťovna, aj.
Chcete se i Vy pochlubit aplikacemi, které jste nastavili a pomohli Vám? Nebo jste zavedli i jen malé změny, které měly velké a rychlé přínosy? Dejte nám vědět!
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Institutu interní komunikace zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.