To, že je práce v interní komunikaci, ale obecně ve firmách úplně někde jinde než byla před nějakým rokem a půl, je stará známá věc. To, že je to velmi náročné, nepřehledné, víme také.

Tomáš Poucha z IIK nám představí typy jakým způsobem si můžeme konkrétně, co možná nejdříve a nejsnáze pomoci. Jaké drobné změny můžeme zavést a očekávat u nich velké a rychlé přínosy? Co můžeme ihned změnit a nebude to bolet?

Jak nejlépe nastavit MS Teams a ještě efektivněji je využívat nám představí Vladimír Hruban z Microsoftu.

O své zkušenosti se s námi podělí v panelové diskuzi zástupci České spořitelny, Digiteq AutomotiveGenerali Česká pojišťovna, aj.

 

Chcete se i Vy pochlubit aplikacemi, které jste nastavili a pomohli Vám? Nebo jste zavedli i jen malé změny, které měly velké a rychlé přínosy? Dejte nám vědět!

 

Kdy: 20.5. od 14:00 do 16:00 (samotná akce bude trvat zhruba 90 minut)

Kde: Online

 

 

 

 

 

Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Institutu interní komunikace zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.