Sběr, interpretace, práce s daty a výsledky
Potřebujeme data – stará písnička interní komunikace, která se však v poslední době výrazně změnila a to zejména díky zcela novým nástrojům pro sběr informací, dat, ale i podnětů na jedné straně a zaměstnaneckým zvyklostem a celkovým trendům na straně druhé.
Tomáš Poucha z IIK – O čem ta čísla vlastně jsou?
- Ukáže celkový kontext práce s daty v IK, (jen rychle ;))
- Ukážeme si zásadní změny v poměrech ve firmách, práci i interce, jako takové (máme ještě horká data z Ipsosu)
- Vše si dáme do kontextu bežné firmy – tedy správného nastavení a konkrétních principů a parametrů pro vedení, interku i zaměstnance
David Novák, Kogi – Jaká data a jak ukázat vedení, aby se věci skutečně děly (a jak se potom dějí)?
Jedinečná případová studie společnosti, která pomáhá top managementu, ale i celým firmám projít zásadní a skutečnou transformací.
- Co chtějí (a mohou) vidět lidé z top managementu, jak to změřit a ukazovat?
- Jak se na základě toho mohou firmy opravdu změnit?
V následné diskusi probereme, co si z toho můžete odnést do svých firem, jak řešit Vaše konkrétní problémy, jaké jsou zkušenosti a problémy v různých společnostech i přístupech.
Kdy: 21.04. od 14:00 do 15:30
Kde: online
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Institutu interní komunikace zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.