Poradenství
PORADENSTVÍ A KONZULTACE NA DÁLKU
Produkt:
Nabízíme možnost rychlé a věcné konzultace a poradenství v oblastech, které Vás mohou trápit.
Konkrétní problém vyřešíme rychle a efektivně formou video nebo telefonické konzultace na Vaší nebo naší platformě.
Pomůžeme Vám věci nastavit, upravit a posunout, zpřehlednit, nebo jen potvrdit správnost cesty.
Témata, se kterými máme veliké zkušenosti a běžně řešíme:
- Strategie a celková koncepce značky, employer brandu, EVP
- Optimalizace nastavení interní komunikace
- Optimální využití nebo nastavení jednotlivých komunikačních kanálů
- Projekty nebo cesty ke zvyšování angažovanosti, nebo zaměstnanecké spokojenosti
- Nastavení kampaní, nebo eventů
- Změnové programy
- Průzkumy a analýzy
- Individuální dotazy
Jak to funguje?
Vyplňte objednávkový formulář, ve kterém problém popíšete, doplníte kontaktní informace a možné termíny konzultace.
Obratem se vám ozveme domluvíme si způsob i přesný termín, vyžádáme si doplňující informace.
Dáme si navzájem pár dní na přípravu (dle dohody).
Úkol vyřešíme během konzultace a následně dodáme kodifikaci průběhu, výstupu a doporuče
Cena: 9 900 Kč + DPH
Cena zahrnuje
- Přípravu podkladů a metodiky, upřesnění zadání a nejasností
- Telefonní hovor – cca. 90 minut
- Výstup formou zápisu, doporučení
Konkrétní příklady naší práce
Jak správně nastavit a žít employer brand
Raiffeisenbank – Jak žít EVP
-
Projekt pro uvěřitelné a dlouhodobě funkční nastavení značky pro všechny stávající i potenciální zaměstnance – s cílem vyprofilovat dlouhodobě unikátní, odlišující a srozumitelnou zaměstnavatelskou značku na trhu atraktivní pro dnešní zaměstnance i potenciální externí kandidáty, kompatibilní a podporující pro novou vizi, strategii a klientskou propozici RB.
-
Postaveno na 3 základních pilířích a prioritách
-
Analýza HR i non HR procesů
-
Taktika, jak klíčové procesy pro EVP posílit nebo zcela zavést.
-
-
Výstupem analýzy je nová HR strategie RB, která se stala nedílnou součástí nové strategie RB.
-
V každém pilíři EVP jsme pojmenovali, jaké konkrétní benefity a přidanou hodnotu má každý z nich přinést zaměstnancům a na jakých důkazech / konkrétních ukazatelích zaměstnanec uvidí a sám si může kdykoliv ověřit, že RB svůj slib v dané oblasti plní a je tak v dané oblasti špičkovým zaměstnavatelem (formulace tzv. „reasons to believe“).
Provident – Image i employer brand
-
Dlouhodobý projekt pro lepší image společnosti, spokojenější zákazníky, ambasadorství zaměstnanců, snadnější a levnější nábor, ale i pro lepší hospodářské a obchodní výsledky a lepší fungování ve firmě.
-
Řešení přes dva odlišné světy, které se doplňují – svět uvnitř společnosti a působení společnosti navenek
Spojením těchto světů vytvoříme spokojené a zainteresované zaměstnanci jako ambasadory
Spojeno i s projektovým řízením, mentoringem, workshopy, analýzou a optimalizací komunikačních kanálů a nástrojů
Gumex – Celkové nastavení směru firmy
-
Série workshopů a analýz směřujících k celkovému nastavení employer brandu, ale i brandu jako takového s přímými návaznostmi na obchod
-
Definice podstaty podnikání
-
Upřesněný business model
-
Následné promítnutí, co konkrétně nastavení přinese a znamená, z pohledu chování ven i do firmy
- Jak přistoupit k zákazníkovi
- Jak to naplnit a postupovat
- Jak to komunikovat¨
Jak zvyšovat angažovanost zaměstnanců a zlepšit atmosféru ve firmě
ČEPS – Aby se nám ve firmě pracovalo lépe
-
Dlouhodobý projekt, aby všem pracovalo ve společnosti lépe. Kromě splnění zadání přináší rovnou důkazy o tom, že se interní komunikace věnujeme a měníme organizaci.
-
Informační kampaň
-
Co a proč se vlastně mění, na co bychom se chtěli zaměřit
-
-
Vyznění – zajímá nás vše, co se týká Vás, našich zaměstnanců
-
Průzkum spokojenosti
-
-
Jak to zaměstnanci cítí a jaký mají názor
-
Návazná komunikace ve firmě
-
K tomuto jsme došli…
-
-
Následné projekty
-
Co se ukázalo, třeba změnit/upřesnit/posunout
-
Bohemia sekt – Audit interní komunikace
-
Analýza nástrojů a kanálů IK pomocí originálního analytického nástroje IIK – matice komunikace
-
Analýza celkového stavu IK prostřednictvím originálního systému nástrojů – matice změny, omnichannel, momenty pravdy
-
Příprava hypotéz a dotazníkového šetření, které přineslo zpětnou vazbu od zaměstnanců
-
Workshop s vedením firmy – analýza výsledků a nastavení změn vedoucích k odstranění zjištěných nedostatků v IK
Jak správně nastavit komunikační kanály
Siemens, Komerční banka, Česká spořitelna, TPCA, ČEPS, Hochtief a další…
-
Využívání vlastních metodik
-
Matice interní komunikace
-
Detailní analýza kanálů interní komunikace pro danou konkretní společnost: cílová skupina, účel, důležitost, vliv, periodicita, měření, náklady a podíl zvoleného kanálu. pomáhá z ekonomického hlediska, pomůže ušetřit peníze na nástrojích, které jsou méně učinné a drahé. Naopak, pomůže porozumět které nástroje jsou učinnější pro jaké skupiny zaměstnanců. Pomůže zvyšit efektivitu interní komunikace zaměřením na oblasti, které jsou učinnější.
-
-
Matice empatie
-
Metodika pro nastavení optimálních sdělení jednotlivým cílovým skupinám – co, komu, jak, kdy a kudy komunikovat, možnosti rozvoje, příprava argumentů i akčního plánu
-
-
Jak řešit velké změnové a komunikační programy
Billa – Jak dostat interní komunikaci do firmy
-
Série workshopů s manažery na úrovni boardu zaměřená na pochopení významu a důležitosti IK pro chod firmy
-
Analýza situace v oblasti interní komunikace a společné hledání problematických oblastí
-
Návrhy řešení problémů, hledání odpovědnosti a cest ke zlepšení
-
Rozdělení úkolů mezi jednotlivé manažery a společné nastavení praktických kroků
HP Tronic – Strategie a taktika interní komunikace
-
Celkové přenastavení organizační struktury, odpovědností, pravomocí i odměňování, ale i všech parametrů interní komunikace ve společnosti
-
Workshopy, metodiky, školení a kodifikace přístupu, přínosu, celkového rámce pro implementaci do společnosti, nastavení nových procesů, rolí i oddělení, celkový rámec interní komunikace.