Poradenství

Řešíte ve firmě problém, se kterým si nevíte rady?
Nabízíme krátkodobé, či dlouhodobé poradenství, konzultace, workshopy, nebo třeba pravidelný měsíční mentoring. Vše záleží jen na Vás – rádi Vám pomůžeme vyřešit jakýkoliv Váš problém :).
Věnujeme se tradičním tématům i nejnovějším trendům, to všechno pomáháme implementovat do firem. Přinášíme konkrétní argumenty, hodnoty, zkušenosti, průzkumy a analýzya, ale i poučení, zejména z oblastí
  • Employer brandu
  • Angažovanosti zaměstnanců
  • Zlepšení atmosféry ve firmě
  • Správné nastavení komunikačních kanálů
Jsme tady abychom Vám pomáhali s interní komunikací a nastavením vašich společností.
Srozumitelně a jasně mluvíme o věcech, které řešíte a pomáháme Vám je posunout.

 

Konkrétní příklady naší práce

 Jak správně nastavit a žít employer brand

 

Raiffeisenbank – Jak žít EVP

  • Projekt pro uvěřitelné a dlouhodobě funkční nastavení  značky pro všechny stávající i potenciální zaměstnance – s cílem vyprofilovat dlouhodobě unikátní, odlišující a srozumitelnou zaměstnavatelskou značku na trhu atraktivní pro dnešní zaměstnance i potenciální externí kandidáty, kompatibilní a podporující pro novou vizi, strategii a klientskou propozici RB.
  • Postaveno na 3 základních pilířích a prioritách
    • Analýza HR i non HR procesů
    • Taktika, jak klíčové procesy pro EVP posílit nebo zcela zavést.
  • Výstupem analýzy je nová HR strategie RB, která se stala nedílnou součástí nové strategie RB.
  • V každém pilíři EVP jsme pojmenovali, jaké konkrétní benefity a přidanou hodnotu má každý z nich přinést zaměstnancům a na jakých důkazech / konkrétních ukazatelích zaměstnanec uvidí a sám si může kdykoliv ověřit, že RB svůj slib v dané oblasti plní a je tak v dané oblasti špičkovým zaměstnavatelem (formulace tzv. „reasons to believe“).

 Provident – Image i employer brand 

  • Dlouhodobý projekt pro lepší image společnosti, spokojenější zákazníky, ambasadorství zaměstnanců, snadnější a levnější nábor, ale i pro lepší hospodářské a obchodní výsledky a lepší fungování ve firmě.
  • Řešení přes dva odlišné světy, které se doplňují – svět uvnitř společnosti a působení společnosti navenek
    Spojením těchto světů vytvoříme spokojené a zainteresované zaměstnanci jako ambasadory
    Spojeno i s projektovým řízením, mentoringem, workshopy, analýzou a optimalizací komunikačních kanálů a nástrojů

  Gumex – Celkové nastavení směru firmy 

  • Série workshopů a analýz směřujících k celkovému nastavení employer brandu, ale i brandu jako takového s přímými návaznostmi na obchod
  • Definice podstaty podnikání
  • Upřesněný business model
  • Následné promítnutí, co konkrétně nastavení přinese a znamená, z pohledu chování ven i do firmy
    • Jak přistoupit k zákazníkovi
    • Jak to naplnit a postupovat
    • Jak to komunikovat¨

 Jak zvyšovat angažovanost zaměstnanců a zlepšit atmosféru ve firmě 

 

 ČEPS – Aby se nám ve firmě pracovalo lépe

  • Dlouhodobý projekt, aby všem pracovalo ve společnosti lépe. Kromě splnění zadání přináší rovnou důkazy o tom, že se interní komunikace věnujeme a měníme organizaci.
  • Informační kampaň
    • Co a proč se vlastně mění, na co bychom se chtěli zaměřit
  • Vyznění – zajímá nás vše, co se týká Vás, našich zaměstnanců
    • Průzkum spokojenosti
  • Jak to zaměstnanci cítí a jaký mají názor
    • Návazná komunikace ve firmě
    • K tomuto jsme došli…
  • Následné projekty
    • Co se ukázalo, třeba změnit/upřesnit/posunout

 Bohemia sekt – Audit interní komunikace

  • Analýza nástrojů a kanálů IK pomocí originálního analytického nástroje IIK – matice komunikace
  • Analýza celkového stavu IK prostřednictvím originálního systému nástrojů – matice změny, omnichannel, momenty pravdy
  • Příprava hypotéz a dotazníkového šetření, které přineslo zpětnou vazbu od zaměstnanců
  • Workshop s vedením firmy – analýza výsledků a nastavení změn vedoucích k odstranění zjištěných nedostatků v IK

 Jak správně nastavit komunikační kanály

 

 Siemens, Komerční banka, Česká spořitelna, TPCA, ČEPS, Hochtief a další…

  • Využívání vlastních metodik
    • Matice interní komunikace
      • Detailní analýza kanálů interní komunikace pro danou konkretní společnost: cílová skupina, účel, důležitost, vliv, periodicita, měření, náklady a podíl zvoleného kanálu. pomáhá z ekonomického hlediska, pomůže ušetřit peníze na nástrojích, které jsou méně učinné a drahé. Naopak, pomůže porozumět které nástroje jsou učinnější pro jaké skupiny zaměstnanců. Pomůže zvyšit efektivitu interní komunikace zaměřením na oblasti, které jsou učinnější.
    • Matice empatie
      • Metodika pro nastavení optimálních sdělení jednotlivým cílovým skupinám – co, komu, jak, kdy a kudy komunikovat, možnosti rozvoje, příprava argumentů i akčního plánu

 Jak řešit velké změnové a komunikační programy 

 

 Billa – Jak dostat interní komunikaci do firmy

  • Série workshopů s manažery na úrovni boardu zaměřená na pochopení významu a důležitosti IK pro chod firmy
  • Analýza situace v oblasti interní komunikace a společné hledání problematických oblastí
  • Návrhy řešení problémů, hledání odpovědnosti a cest ke zlepšení
  • Rozdělení úkolů mezi jednotlivé manažery a společné nastavení praktických kroků

 HP Tronic – Strategie a taktika interní komunikace

  • Celkové přenastavení organizační struktury, odpovědností, pravomocí i odměňování, ale i všech parametrů interní komunikace ve společnosti
  • Workshopy, metodiky, školení a kodifikace přístupu, přínosu, celkového rámce pro implementaci do společnosti, nastavení nových procesů, rolí i oddělení, celkový rámec interní komunikace.

Posuňte s námi interní komunikaci i ve Vaší společnosti!

Kontaktujte Stáňu Lavrovič a nechte si od nás zpracovat projekt na míru!

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.