Pravidelné akce

Potkáváme se, osobně nebo online, na akcích nad tématy v oblasti interní komunikace, co nás fascinují, kde přinášíme konkrétní řešení, konkrétní pomoc a hlavně možnost setkat se s osobnostmi, diskutovat, vzájemně se inspirovat.

PŘEHLÍDKY: na aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Zde se nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme

MINIKONFERENCE: akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení speakeři nám vždy představí nejen teoretický rámec, ale Vy sami si vše můžete vyzkoušet i v rámci praktického workshopu

KULATÝ STŮL: akce s představením konkrétních řešení konkrétních problému v konkrétních společnostech. Ukážeme Vám, jak se některé věci detailně dějí a dělají v jiných společnostech a tím Vás inspirujeme k řešení Vašich problémů

Plánované akce:

  • Abychom k něčemu došli, aneb Porada a workshop na dálku? - Minikonference Kdy: 23.7. (14:00 - 16:00), Kde: Deloitte, Churchill I, Italská 2581/67, Praha 2 – Vinohrady (připojit se můžete i online) Porady jsou jedním ze stěžejních a nejefektivnějších nástrojů manažerské interakce a spolupráce, jako takové. Bývají s nimi problémy tváří v tvář a jsou prakticky neuchopené na dálku, prostřednictvím videokonferencí. Číst více
  • Aby nespali a pochopili aneb nejlepší vysvětlení témat na dálku - Online setkání Kdy: 6.8. (14:00 - 16:00), Kde: Online (případně místo na osobní setkání upřesníme) Prezentace, webináře, přednášky a další víceméně jednostranné formáty, kde není moc možností pro přímou a neustálou interakci jsou velkým a bolavým tématem. Velice snadno nám auditorium usíná, nevnímá, dělá něco jiného a je velmi těžké je udržet v jedné místnosti,… Číst více
  • Díky, skvělá akce aneb mistr videokonferencí - Online setkání Kdy: 27.8. (14:00 - 16:00), Kde: Online (případně místo na osobní setkání upřesníme) Basa tvrdí muziku a prezentátor je půlka úspěchu, obzvláště v komunikaci na dálku, tedy prostřednictvím videokonferencí. Číst více

 

Osobní a online setkání

„Kulatý stůl“ – tedy formát kulatého stolu, kde všichni přiloží ruku k dílu, respektive do společné diskuse. Vždy si krátce nastavíme teoretický rámec a potom se všichni účastníci podělí, jak danou problematiku řeší, jaké mají zkušenosti i nejasnosti. Přidanou hodnotou těchto akcí je velké množství inspirace, velmi rozdílné pohledy z různých olastí – od financí, výroby, poradenství, B2B i retailu.

Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Minikonference“ – Akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení praktici nám vždy představí teoretický rámec a případové studie složitějšího a většího tématu. Účastníci si poté sami vše mohou vyzkoušet v rámci praktického workshopu.

Trvání zhruba 3,5 hodiny. Vstupné: 1900 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Přehlídky“ – Setkání na aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme. I zde občas přinášíme digitální formu setkání.

Trvání převážně 2 hod. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma.

Specializované a hromadné akce

Specializované pracovní skupiny 

Koho nebaví relevantní zkušenosti, úspěchy, neúspěchy, strachy i nápady jiných. Můžeme získat jiné pohledy, něco můžeme vyzkoušet, šlohnout, nebo zjistit, co nefunguje, na co si dát pozor. Nebo jen můžeme zjistit, že všude je chléb o dvou kůrkách a že to u nás není tak špatné.

Sdílení a výměnu informací dlouhodobě podporujeme a přinášíme pravidelná setkání na úzce tématicky profilovaná témata. Budeme sdílet, ukazovat a hlavně diskutovat. 

Základní členění je dle toho, jak můžeme komunikovat s našimi zaměstnanci

Snadno zastižitelní zaměstnanci 

  • Naši kolegové mají snadný přístup k běžným komunikačním kanálům a nástrojům. Jsou možná vzdělanější, zajímají je často podobné věci, chtějí vědět více o strategiích a detailech změn. Budeme se bavit hodně o komunikaci na dálku, online systémech a sociálních sítích, vytěžování technologií. 

 

Těžko zastižitelní zaměstnanci

  • Naši kolegové se nedají snadno oslovit běžnými „horkými“ komunikačními kanály a nástroji. Patří tam dělníci, nebo lidi na přepážkách, či v terénu. Mají odlišné potřeby, zájmy, ale i míru vzdělání. Stěžejní jsou pro ně jejich kolektivy a liniový management. Strategie a plány jsou jim více vzdálené, řadě věcí nemusí nebo nechtějí rozumět. Budeme se bavit hodně o podpoře sdílení a zapojení, míře autonomie i relevance komunikace a používaných nástrojů.

Záznamy z akcí

Jsou to průběžně uvolňovaná videa spojená převážně s přednáškami, ukázkami a vysvětlením metodik, či přístupů, případně reportáže.

Jsou zdarma pro všechny členy v archivu, vybrané, či zkrácené videopodcasty jsou potom k dispozici i volně.

Proběhlé akce

  • A jak se Vám vede? Hands on! - Hands On Kdy: 2.7. (14:00 - 16:00), Kde: Online Není to snadné, čím musíme procházet a co se řeší. Často je velkou přidanou hodnotou našich akcí zjištění, že všude je něco a že to není u Vás zrovna úplně nejhorší. Nemusíme se úplně hrabat v tom, kde je to nejhorší, ale pojďme si zase jednou… Číst více
  • Letní školní přípravka – Dejme všechno na hromadu - Online setkání Kdy: 8.6. (14:00 - 16:00), Kde: Online Pojďte s námi celé téma postavit. Virtuální spolupráci otevřeme, vykolíkujeme, vyjasníme si to, co víme, ale i co nevíme. Ukážeme si - výsledky našeho aktuálního výzkumu na toto téma, - představíme hlavní používané platformy, řekneme si u nich, co mají navíc nebo jim chybí.- vybereme nejlepší doprovodné nástroje… Číst více
  • Kdo Vám kazí práci, aneb stav interní komunikace u nás - Online setkání Kdy: 28.5. (14:30 - 16:30), Kde: Online Kde se potkáváme s největšími překážkami? Jaký je stav interní komunikace u nás obecně i detailně? Co si z toho můžeme vzít? Co, kdo funguje a kdo a co ne? V rámci dalšího setkání se podíváme na možné překážky a příležitosti z několika úhlů. Číst více
  • Komunikujte, ale moc nám tady nenadávejte - Online setkání Kdy: 14.5. (14:30 - 16:30), Kde: Online Jsou dva přístupy k okolí - bavíme se s ním, jako s malými dětmi, nebo jako s rovným partnerem. Co z toho může fungovat v interní komunikaci? Systémy na sdílení, vzdálenou komunikaci, ale i sociální sítě jsou na velkém vzestupu. Číst více
  • Děláme CSR dobře? Pravdy a mýty kolem CSR , co to je, jak na to, kdo to (ne)dělá dobře. - Online setkání Kdy: 6.5. (14:00 - 16:00), Kde: Online CSR aktivity jsou z pohledu interní komunikace velmi důležitým tématem, které pomáhá zvyšovat angažovanost zaměstnanců napříč hierarchií - obzvláště dnes, v této pohnuté době. Léta jsou CSR témata součástí komunikačních strategií - všichni je mají definované, popsané. Jen mít CSR však nestačí. Číst více
  • Mistr jako partner interní komunikace - Setkání Kdy: 16.4. (14:30 - 16:30), Kde: Online Aktivace liniového managementu je jedna z nejbolavějších oblastí v interní komunikaci. V rámci těžko zastižitelných zaměstnanců je to ještě horší - zkuste rozhýbat nějakého pana mistra nebo předačku, případně šéfku, šéfa restaurace nebo prodejny. Číst více
  • Pojďme si udělat čas sami na sebe - Online setkání Kdy: 30.3. (13:00-15:00), Kde: Online Protože život není jen o práci. A protože nyní mnohem více než kdy dříve je potřeba si udržet pozitivní pohled a zdravou mysl, připravili jsme pro Vás ve spolupráci s Janem Hruškou ze společnosti ALPINAUTIC online setkání zaměřené na to nejdůležitější, a to jsme my sami. Číst více
  • Pojďme si nasdílet, co řešíme, co jde a nejde a jak se máme - Online setkání Kdy: 26.3. (13:00-15:00), Kde: Online Situace je velmi nepřehledná a není jasné, co bude zítra, ale jisté je, že svět je už jiný a jiný zůstane. Velice podstatně se mění zejména interní komunikace. Technologie, odloučení, nejasnosti, to všechno na nás klade mnohem větší nároky, než dříve a také může výrazně více pomoci.  Číst více
  • Trendy a jak na ně - Minikonference Kdy: 5.3. (13:30-15:30), Kde: Online Ty nejzajímavější trendy dneška v konkrétním využití. Přehlídka směrů, koncepcí, případových studií z celého světa. Vše si nejen ukážeme, ale i probereme a hlavně vysvětlíme principy a potenciál, proč bychom se jim měli věnovat. Číst více
  • Tak jim to řekněte – milleniálové a starší CS - Webinář Kdy: 20.2. od 10:00 do 11:00 hod. V aktivním věku jsou dnes najednou tři generace. Ať už je to v práci, kde jsou vedle sebe děti, rodiče i prarodiče, nebo v prodeji, kde všechny tři skupiny mají zajímavé balíky peněz. Jednotlivé skupiny někoho štvou, někdo je chápe, někdo ne, ale dohromady je vlastně velký… Číst více
  • Já, jako interní komunikátor - Setkání Kdy: 15.1. 2020 (15:00-17:00), Kde: Česká spořitelna, a.s., Olbrachtova 1929/62, Praha 4 Pojďme se - hned na začátku nového roku - podívat na naše vlastní motivátory a cesty k úspěchu v oblasti interní komunikace. Nebudeme řešit kolegy a zaměstnance osobně, ale sebe - jako osobnosti, které interku určují. Podíváme se na to, co je… Číst více
  • Z prezentace do života - Setkání Kdy: 19.11. (15:00-17:00), Kde: Deloitte CZ, Churchill I, Italská 2581/67, Praha 2 – Vinohrady Znáte to, papír (nebo prezentace) snese hodně a slibem nezarmoutíš. Na dalším setkání se podíváme, jak můžeme dostat vize, cíle, strategie a plány z tabulek a prezentací do běžného života, aby to nebolelo naopak bavilo, fungovalo a nezapadlo. Jak tyto… Číst více
  • Work Life Balance – přínos pro business – „Co z toho?!“ - KONFERENCE Kdy: 7.11. (09:00-17:00), Kde: Microsoft s.r.o., Vyskočilova 1561/4a, 140 00 Praha 4 Businessová konference na zdánlivě nebusinessové téma, kde chceme konkrétně ukázat jak, v čem rovnováha prospívá člověku a tím i v businessu a podnikání. Nechceme vést obecné nebo nadpřirozené řeči, chceme pomoci se v oblasti WLB zorientovat, dát argumenty, ale i ukázat cestu, jak… Číst více
  • Drby, kecy, polopravdy jako utajený poklad interky, aneb principy a práce s neformální interní komunikací - Minikonference Kdy: 17.10. (13:30-17:00), Kde: 3M Česko, V Parku 24, Praha 4, přízemí Jsou kanály a nástroje, které umíme plánovat, měřit a řídit. Je jich hodně a mohou být hodně silné. Ovšem existuje ohromná šedá oblast, na kterou vliv jednoduše nemáme a nikdy mít nebudeme.  Číst více
  • A tady jsme získali ostruhy aneb jak jsme se stali pravou rukou ve firmě – aneb komu, kdy, jak pomáhá IK a co pomohlo jí… - Setkání Kdy: 25.9. (16:00-18:00), Kde: UNILEVER ČR, Voctářova 2497/18, Praha 8 – Libeň  Občas se něco v interce povede a potom už je to všechno jenom radost. Co se komu u našich členů nejvíce povedlo, co přineslo silné postavení, co se vyplatilo a co byla třeba jenom obyčejná náhoda. Číst více
  • „Oni těžko ví, co my tady řešíme“, aneb interní komunikace v mezinárodním prostředí - Hands On Kdy: 5.9. (08:30-11:00), Kde: 3M: Extedned ADL, V Parku 24, 14800 Praha v přízemí Dělat interní komunikaci v mezinárodním prostředí a ještě k tomu centralizovaně může být dost složité. Kulturní odlišnosti, lokální specifika a problémy, různé přístupy k tématům i specifická situace v určité zemi mohou interní komunikátorům pěkně zamotat hlavu. Na toto… Číst více
  • Letní škola – 3. Blok: Kudy hlavně komunikovat a co můžeme nechat být, aneb optimalizace komunikačních kanálů - Letní škola - praktické školení: 3. Blok Kdy: 28.8. (09:00-13:00), Kde: IBM Česká republika, V Parku 2294/4, 148 00 Praha 4-Chodov Vydefinujeme optimální skladbu komunikačních kanálů a nástrojů právě ve Vaší společnosti tak, abychom splnily vše, co je třeba. Za pomoci matice IK určíme kudy, na koho, jak často máme komunikovat, co nám chybí, co… Číst více
  • Letní škola – 2. Blok: Aby to vůbec vnímali – aneb co, na koho komunikovat ve firmě - Letní škola - praktické školení: 2. Blok Kdy: 23.8. (09:00-13:00), Kde: 3M Česko, spol. s r.o., 3M Česko, V Parku 12, 14800 Praha 4 Jak zajistit, aby zaměstnanci vnímali to, co jim chceme předat, aby se zapojili, aby byla interní komunikace zábavná a hlavně funkční? Definujeme, jakým cílovým skupinám se máme věnovat, jaká jsou jejich… Číst více
  • Letní škola – 1. Blok: Přidaná hodnota a význam IK ve Vaší firmě - Letní škola - praktické školení: 1. Blok Kdy: 15.8. (09:00-13:00), Kde: IBM Česká republika, V Parku 2294/4, 148 00 Praha 4-Chodov Jak zvýšit vnímání přidané hodnoty, co říkat a chtít po ostatních, jak, čím a komu ukázat přidanou hodnotu a význam interní komunikace ve firmě. Proč po Vás chtějí jen něco, proč něco ignorují, co… Číst více
  • WEBINÁŘ: Schůzka na dálku – mnohem lepší než ta osobní - WEBINÁŘ Kdy: 21.6. (11:00-11:45), Kde: Pro získání přístupu je nutná registrace dopředu Dnes nikdo nemá na nic čas a do toho jsou časté a k tomu nekonečné interní porady nebo schůzky s klienty a partnery. Taková setkání bývají ohromnou bolestí - jsou nepřipravená, není jasné, kde jsou podklady, zápisy a úkoly, účastníci navíc chodí pozdě.… Číst více
  • „Tak to si jim řekněte sami!“ Aneb krizová komunikace v IK - Minikonference Kdy: 12.6. (13:30-17:00), Kde: Microsoft, s.r.o., Vyskočilova 1561/4a, 140 00 Praha 4, 8. patro, místnost Ekosystém Málokdy je možné ukázat přidanou hodnotu interní komunikace tak silně, jak je tomu v případě nějaké krize, průšvihu nebo jen velké a bolavé změny. V další minikonferenci se proto podíváme na principy krizové komunikace v různých stádiích -… Číst více
  • Jak nastavit interku – aneb praktické školení strategické a taktické interní komunikace ve firmě - Praktické celodenní školení Kdy: 25.4. (09:00-15:00), Kde: Prague StartUp Center, Palác Adria, Vchod A, Jungmannova 36/31, P1 Ukážeme si, jak koncepčně přistoupit k interní komunikaci ve firmě. Jaký má IK ve firmě význam, na koho ve firmě komunikujeme a jaká je optimální skladba komunikačních kanálů a nástrojů ve společnosti tak, abychom splnili vše, co je… Číst více
  • Jaká je budoucnost komunikačních kanálů v IK? - Setkání pro širokou veřejnost Kdy: 8.4. (18:00-21:00), Kde: Microsoft, Vyskočilova 1561/4a, 140 00 Praha 4 Před pár lety se ve firme interně komunikovalo skrze nástěnku a časopis, později se přidaly maily, sdílené disky a a dnes máme desítky kanálů. Jaké kanály má smysl řešit, jaké fungují a na koho a jakým směrem se všechno vydává? Budou všechny nástroje v… Číst více
  • „Protivná bába“ na přepážce zkazí celý obchod – jak zaměstnanci (ne)pomáhají MKTu a MKT zaměstnancům, jak to propojit (a změřit) - Minikonference Kdy: 14.3. (13:30-17:00), Kde: Prague Startup Center, Palác Adria, Jungmannova 36/31, Praha 1 (vchod A, 3. patro) Málo ukazatelů je tak dobře etablovaných, jako je NPS - ať už pro spokojenost zákazníků, tak zaměstnanců. Pokusíme se spojit oba tábory - ten vnitřní - interně-komunikační a vnější - marketingový. Je pravda, že bez dobrých lidí v… Číst více
  • Kdo z vás ne/dělá eventy správně? Detailní pohled a návod pro jeden z nejpoužívanějších nástrojů IK - Setkání Kdy: 28.2. (8:30-11:00), Kde: Sněmovní7, Sněmovní 174/7, 118 00 Malá Strana Všechny plánované a připravované večírky, teambuildingy, konference nebo sportovní dny - co funguje, co nefunguje, co nového vymyslet, jak k akcím přistoupit, jak hosty zapojit a hlavně jak splnit účel eventu a jak ho vyčíslit? Do svých zkušeností nás nechá nahlédnout největší eventová společnost… Číst více
  • Vzkazy další generaci - Setkání Kdy: 7. 2. (18:00-21:00), Kde: IPSOS s. r. o., Slovanský dům, Praha 1 "Jak se můžou vzájemně dohodnout nebo dokonce si vzájemně pomáhat “cucáci" i “fotrové" ve firmě? Číst více
  • 1. letošní webinář aneb Šetřete svůj čas, vzdělávejte se od stolu - Webinář Kdy: 24.1. (14:00-14:45) Principy a zkušenosti z trhu s plánováním a nastavením plánů, přehledů a odhadů Vám představí Helena Mládková (Internal Communication Manager, Bobcat Emea) a Tomáš Poucha (ředitel Institutu interní komunikace). Číst více
  • Jak si udělat plán na měsíc, kvartál i celý rok - Minikonference Kdy: 17. 1. (13:30-17:00), Kde: Tančící kuchyně v další minikonferenci se podíváme na principy i nejlepší zkušenosti z trhu s plánováním a nastavením plánů, přehledů a odhadů. Jak se to má dělat a dělá ve velké i malé firmě... Číst více
  • A kolik to vlastně máme? Aneb, jak si změřit spokojenost, angažovanost, komunikaci i pochopení - Snídaně hands On Kdy: 6. 12. (8:30-11:00), Kde: Tančící kuchyně Co se neměří, to se nedá řídit. Na co nejsou čísla, to není. Plán bez jasných hodnot je jen list přání. To slyšíme na každém kroku. Jak ale změřit to, co je opravdu k něčemu? Jaké jsou správné techniky měření spokojenosti zaměstnanců? Číst více
  • Liniový management, kdo to u vás vlastně je a jak si pohlídat, co o firmě říká zaměstnancům? - Setkání Kdy: 15.11. (18:00-21:00), Kde: Tančící kuchyně Číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.