Pravidelné akce

Naše pravidelné jsou vždy plné zajímavých hostů na aktuální, nejasná a konkrétní témata. Pomocí případových studií, workshopů, diskuzi a konkrétních řešení problémů, je jejich hlavním cílem  pomoc při řešení problémů ve Vaší společnosti.

Plánované akce:

Jak nastavit interku – aneb praktické školení strategické a taktické interní komunikace ve firmě

Jak nastavit interku – aneb praktické školení strategické a taktické interní komunikace ve firmě

Praktické celodenní školení
Kdy: 25.4. (09:00-15:00), Kde: Prague StartUp Center, Palác Adria, Vchod A, Jungmannova 36/31, P1
Ukážeme si, jak koncepčně přistoupit k interní komunikaci ve firmě. Jaký má IK ve firmě význam, na koho ve firmě komunikujeme a jaká je optimální skladba komunikačních kanálů a nástrojů ve společnosti tak, abychom splnili vše, co je třeba. 

číst více
Mail jako největší zlo?

Mail jako největší zlo?

Setkání
Kdy: 23.5. (15:00-17:00), Kde: Prague StartUp Center, Palác Adria, Vchod A, Jungmannova 36/31, P1
Říká se, že když chcete něco pohřbít, tak to napište do mailu. Přesto je mail suverénně nejpoužívanějším nástrojem pro všechny interní komunikátory – tedy ten, který mají pod kontrolou. Jak se mají newslettery dělat, hlídat a jak měřit? Jaké jsou nejlepší tipy na přípravu newsletterů – z pohledu textů, obsahu a přístupu, ale i technologie? Kdo to dělá nejlépe?

číst více
„Tak to si jim řekněte sami!“ Aneb krizová komunikace v IK

„Tak to si jim řekněte sami!“ Aneb krizová komunikace v IK

Minikonference
Kdy: 12.6. (13:30-17:00), Kde: Prague StartUp Center, Palác Adria, Vchod A, Jungmannova 36/31, P1
Málokdy je možné ukázat přidanou hodnotu interní komunikace tak silně, jak je tomu v případě nějaké krize, průšvihu nebo jen velké a bolavé změny. V další minikonferenci se proto podíváme na principy krizové komunikace v různých stádiích – z pohledu přípravy, průběhu i následného poučení.

číst více

Osobní setkání

„Hands on“ – tedy formát kulatého stolu, kde všichni přiloží ruku k dílu, respektive do společné diskuse. Vždy si krátce nastavíme teoretický rámec a potom se všichni účastníci podělí, jak danou problematiku řeší, jaké mají zkušenosti i nejasnosti. Přidanou hodnotou těchto akcí je velké množství inspirace, velmi rozdílné pohledy z různých olastí – od financí, výroby, poradenství, B2B i retailu.

Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Návštěva u“ – Akce ve formátu návštěvy a představení konkrétního řešení, konkrétních problémů, v jedné, konkrétní společnosti. Díváme se, jak se věci detailně dějí a dělají v jiných společnostech, jak to v dané společnosti vůbec vypadá. Je to oblíbený, inspiratovní formát, kde je možné vidět věci mnohem více do detailu. Občas se návštěvy mohou konat i digitálně formou webináře nebo videopodcastu.

Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Minikonference“ – Akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení praktici nám vždy představí teoretický rámec a případové studie složitějšího a většího tématu. Účastníci si poté sami vše mohou vyzkoušet v rámci praktického workshopu.

Trvání zhruba 3,5 hodiny. Vstupné: 1900 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Přehlídky/Setkání“ – Setkání na aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme. I zde občas přinášíme digitální formu setkání.

Trvání převážně 18:00 – 20:30 hod. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma.

Online akce

„Webináře“ – cca jednou měsíčně v předem daný termín
Jedná se o interaktivní online formáty, kde je možné v průběhu prezentace pokládat otázky, reagovat, zapojovat se do vysílání v reálném čase. V předem stanoveném termínu tak budou předvedeny zajímavé případové studie, přístupy či názory. Každý webinář je poté umístěn v archivu.

Trvání do 45 minut, Vstupy jsou zdarma pro všechny členy, případně na speciální pozvání. Archívní záznamy jsou přístupné jen pro členy.

Videopodcasty

Jsou to průběžně uvolňovaná videa spojená převážně s přednáškami, ukázkami a vysvětlením metodik, či přístupů, případně reportáže.

Jsou zdarma pro všechny členy v archivu, vybrané, či zkrácené videopodcasty jsou potom k dispozici i volně.
Trvání do 30 minut.

Proběhlé akce

Vzkazy další generaci

Vzkazy další generaci

Setkání
Kdy: 7. 2. (18:00-21:00), Kde: IPSOS s. r. o., Slovanský dům, Praha 1
„Jak se můžou vzájemně dohodnout nebo dokonce si vzájemně pomáhat “cucáci“ i “fotrové“ ve firmě?

číst více
Jak si udělat plán na měsíc, kvartál i celý rok

Jak si udělat plán na měsíc, kvartál i celý rok

Minikonference
Kdy: 17. 1. (13:30-17:00), Kde: Tančící kuchyně
v další minikonferenci se podíváme na principy i nejlepší zkušenosti z trhu s plánováním a nastavením plánů, přehledů a odhadů. Jak se to má dělat a dělá ve velké i malé firmě…

číst více

Výsledky našeho PF dotazníku

Aneta Pouchová, Institut interní komunikace
Náš dotazník měl za cíl Vás potěšit a pobavit, inspirovat a třeba pomoci srovnat Vám v hlavě Vaše „životní priority“.

číst více
Hrdý a angažovaný zaměstnanec. Je to v Čechách vůbec možné? A jaké cíle si dát místo toho?

Hrdý a angažovaný zaměstnanec. Je to v Čechách vůbec možné? A jaké cíle si dát místo toho?

Minikonference
Kdy: 25.10.(13:30-17:00), Kde: Tančící kuchyně
Angažovanost zaměstnanců je obrovské téma, jak ji ověřit? „Jak angažovaní se cítíte být na škále 1 až 10?“ I takhle to některé firmy zkoušejí. Ale vážně, i my v institutu máme spoustu čísel na to, v čem jsou angažovaní zaměstnanci pro firmu přínosní: jsou méně nemocní, efektivnější…

číst více
Desítky nápadů, projektů a přístupů na jednom místě a v jedné akci aneb Vyhlášení soutěže a to nejlepší, co si z ní odnést

Desítky nápadů, projektů a přístupů na jednom místě a v jedné akci aneb Vyhlášení soutěže a to nejlepší, co si z ní odnést

Vyhlášení soutěže
Kdy: 13.9. (18:00-21:00), Kde: Tančící kuchyně
Přijďte si poslechnout shrnutí od poroty a formulaci nejnovějších trendů. V rámci setkání nejen vyhlásíme nejlepší práce z tohoto ročníků, ale probereme i všechny zajímavé nápady, projekty i přístupy, zhodnotíme trendy a samozřejmě si ukážeme řadu skutečných projektů…

číst více
Centrála, a pak ten zbytek. Jak vražedný je to rozdíl?

Centrála, a pak ten zbytek. Jak vražedný je to rozdíl?

Minikonference
Kdy: 23.8. (13:30-17:00), Kde: Tančící kuchyně
Na srpnové minikonferenci se podíváme na to, jak přední české firmy řeší to, jak přizpůsobit komunikaci na různé cílové skupiny ve firmě. V čem jsou různé skupiny zaměstnanců jiné, co je zajímá, co jim zdůraznit a čím je hlavně neobtěžovat…

číst více
Jak to všechno stihnout aneb timemanagement a priority

Jak to všechno stihnout aneb timemanagement a priority

Letní škola
Kdy: 16.8. (9:00-12:00), Kde: Tančící kuchyně
Minuta plánování ušetří deset minut práce – to se hezky říká, ale jak se to dělá? Jaké jsou drobné, malé tipy a změny v životě? Jaké jsou velké a přínosné principy a změny fungování?

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.