Pravidelné akce

Potkáváme se, osobně nebo online, na akcích nad tématy v oblasti interní komunikace, co nás fascinují, kde přinášíme konkrétní řešení, konkrétní pomoc a hlavně možnost setkat se s osobnostmi, diskutovat, vzájemně se inspirovat.

PŘEHLÍDKY: na aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Zde se nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme

MINIKONFERENCE: akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení speakeři nám vždy představí nejen teoretický rámec, ale Vy sami si vše můžete vyzkoušet i v rámci praktického workshopu

KULATÝ STŮL: akce s představením konkrétních řešení konkrétních problému v konkrétních společnostech. Ukážeme Vám, jak se některé věci detailně dějí a dělají v jiných společnostech a tím Vás inspirujeme k řešení Vašich problémů

Plánované akce:

  • Mistr jako partner interní komunikace - Setkání Kdy: 16.4. (14:30 - 16:30), Kde: Axa pojišťovna, Lazarská 13/8, Praha 2 Aktivace liniového managementu je jedna z nejbolavějších oblastí v interní komunikaci. V rámci těžko zastižitelných zaměstnanců je to ještě horší - zkuste rozhýbat nějakého pana mistra nebo předačku, případně šéfku, šéfa restaurace nebo prodejny. Číst více
  • Komunikujte, ale moc nám tady nenadávejte - Online setkání Kdy: 14.5. (14:30 - 16:30), Kde: Online Jsou dva přístupy k okolí - bavíme se s ním, jako s malými dětmi, nebo jako s rovným partnerem. Co z toho může fungovat v interní komunikaci? Systémy na sdílení, vzdálenou komunikaci, ale i sociální sítě jsou na velkém vzestupu. Číst více
  • Kdo Vám kazí práci a jak si s ním poradit - Setkání Kdy: 28.5. (14:30 - 16:30), Kde: Deloitte CZ, Churchill I, Italská 2581/67, Praha 2 – Vinohrady Stalo se Vám někdy, že jste něco připravili, vykopali ze země, v potu tváře rozjeli a někdo Vám to zazdil, nebo pokazil? Málokteré oddělení se vyhne spolupráci s jinými departmenty. Číst více

 

Osobní a online setkání

„Kulatý stůl“ – tedy formát kulatého stolu, kde všichni přiloží ruku k dílu, respektive do společné diskuse. Vždy si krátce nastavíme teoretický rámec a potom se všichni účastníci podělí, jak danou problematiku řeší, jaké mají zkušenosti i nejasnosti. Přidanou hodnotou těchto akcí je velké množství inspirace, velmi rozdílné pohledy z různých olastí – od financí, výroby, poradenství, B2B i retailu.

Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Minikonference“ – Akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení praktici nám vždy představí teoretický rámec a případové studie složitějšího a většího tématu. Účastníci si poté sami vše mohou vyzkoušet v rámci praktického workshopu.

Trvání zhruba 3,5 hodiny. Vstupné: 1900 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Přehlídky“ – Setkání na aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme. I zde občas přinášíme digitální formu setkání.

Trvání převážně 2 hod. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma.

Specializované a hromadné akce

Specializované pracovní skupiny 

Koho nebaví relevantní zkušenosti, úspěchy, neúspěchy, strachy i nápady jiných. Můžeme získat jiné pohledy, něco můžeme vyzkoušet, šlohnout, nebo zjistit, co nefunguje, na co si dát pozor. Nebo jen můžeme zjistit, že všude je chléb o dvou kůrkách a že to u nás není tak špatné.

Sdílení a výměnu informací dlouhodobě podporujeme a přinášíme pravidelná setkání na úzce tématicky profilovaná témata. Budeme sdílet, ukazovat a hlavně diskutovat. 

Základní členění je dle toho, jak můžeme komunikovat s našimi zaměstnanci

Snadno zastižitelní zaměstnanci 

  • Naši kolegové mají snadný přístup k běžným komunikačním kanálům a nástrojům. Jsou možná vzdělanější, zajímají je často podobné věci, chtějí vědět více o strategiích a detailech změn. Budeme se bavit hodně o komunikaci na dálku, online systémech a sociálních sítích, vytěžování technologií. 

 

Těžko zastižitelní zaměstnanci

  • Naši kolegové se nedají snadno oslovit běžnými „horkými“ komunikačními kanály a nástroji. Patří tam dělníci, nebo lidi na přepážkách, či v terénu. Mají odlišné potřeby, zájmy, ale i míru vzdělání. Stěžejní jsou pro ně jejich kolektivy a liniový management. Strategie a plány jsou jim více vzdálené, řadě věcí nemusí nebo nechtějí rozumět. Budeme se bavit hodně o podpoře sdílení a zapojení, míře autonomie i relevance komunikace a používaných nástrojů.

Záznamy z akcí

Jsou to průběžně uvolňovaná videa spojená převážně s přednáškami, ukázkami a vysvětlením metodik, či přístupů, případně reportáže.

Jsou zdarma pro všechny členy v archivu, vybrané, či zkrácené videopodcasty jsou potom k dispozici i volně.

Proběhlé akce

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.