Pravidelné akce

Potkáváme se, osobně nebo online, na akcích nad tématy v oblasti interní komunikace, co nás fascinují, kde přinášíme konkrétní řešení, konkrétní pomoc a hlavně možnost setkat se s osobnostmi, diskutovat, vzájemně se inspirovat.

PŘEHLÍDKY: na aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Zde se nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme

MINIKONFERENCE: akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení speakeři nám vždy představí nejen teoretický rámec, ale Vy sami si vše můžete vyzkoušet i v rámci praktického workshopu

KULATÝ STŮL: akce s představením konkrétních řešení konkrétních problému v konkrétních společnostech. Ukážeme Vám, jak se některé věci detailně dějí a dělají v jiných společnostech a tím Vás inspirujeme k řešení Vašich problémů

Plánované akce:

 

Osobní a online setkání

„Kulatý stůl“ – tedy formát kulatého stolu, kde všichni přiloží ruku k dílu, respektive do společné diskuse. Vždy si krátce nastavíme teoretický rámec a potom se všichni účastníci podělí, jak danou problematiku řeší, jaké mají zkušenosti i nejasnosti. Přidanou hodnotou těchto akcí je velké množství inspirace, velmi rozdílné pohledy z různých olastí – od financí, výroby, poradenství, B2B i retailu.

Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Minikonference“ – Akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení praktici nám vždy představí teoretický rámec a případové studie složitějšího a většího tématu. Účastníci si poté sami vše mohou vyzkoušet v rámci praktického workshopu.

Trvání zhruba 3,5 hodiny. Vstupné: 1900 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Přehlídky“ – Setkání na aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme. I zde občas přinášíme digitální formu setkání.

Trvání převážně 2 hod. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma.

Specializované a hromadné akce

Specializované pracovní skupiny 

Koho nebaví relevantní zkušenosti, úspěchy, neúspěchy, strachy i nápady jiných. Můžeme získat jiné pohledy, něco můžeme vyzkoušet, šlohnout, nebo zjistit, co nefunguje, na co si dát pozor. Nebo jen můžeme zjistit, že všude je chléb o dvou kůrkách a že to u nás není tak špatné.

Sdílení a výměnu informací dlouhodobě podporujeme a přinášíme pravidelná setkání na úzce tématicky profilovaná témata. Budeme sdílet, ukazovat a hlavně diskutovat. 

Základní členění je dle toho, jak můžeme komunikovat s našimi zaměstnanci

Snadno zastižitelní zaměstnanci 

  • Naši kolegové mají snadný přístup k běžným komunikačním kanálům a nástrojům. Jsou možná vzdělanější, zajímají je často podobné věci, chtějí vědět více o strategiích a detailech změn. Budeme se bavit hodně o komunikaci na dálku, online systémech a sociálních sítích, vytěžování technologií. 

 

Těžko zastižitelní zaměstnanci

  • Naši kolegové se nedají snadno oslovit běžnými „horkými“ komunikačními kanály a nástroji. Patří tam dělníci, nebo lidi na přepážkách, či v terénu. Mají odlišné potřeby, zájmy, ale i míru vzdělání. Stěžejní jsou pro ně jejich kolektivy a liniový management. Strategie a plány jsou jim více vzdálené, řadě věcí nemusí nebo nechtějí rozumět. Budeme se bavit hodně o podpoře sdílení a zapojení, míře autonomie i relevance komunikace a používaných nástrojů.

Záznamy z akcí

Jsou to průběžně uvolňovaná videa spojená převážně s přednáškami, ukázkami a vysvětlením metodik, či přístupů, případně reportáže.

Jsou zdarma pro všechny členy v archivu, vybrané, či zkrácené videopodcasty jsou potom k dispozici i volně.

Proběhlé akce

  • Diverzita ve firmách - Online setkání Kdy: 16.9. (14:00 - 16:00), Kde: Online Správný přístup k různým segmentům v rámci firem je v současné době ohromné téma. Řeší se vyšší možnosti uplatnění na základě různých řezů jako je věk, zdravotní stav, pohlaví, rodina, národnost a dlouhá řada dalších. Číst více
  • Tak tohle mě teda fakt nezajímá, aneb relevantní obsah v interní komunikaci - Online setkání Kdy: 3.9. (14:00 - 16:00), Kde: Online Co konkrétně do všech těch kanálů napsat a co lidem říkat je jeden z nejdůležitějších úkolů všech interních komunikátorů. Přitom se samotné metodice, jak k obsahu přistupovat, hlídat ho, získávat moc nikdo nevěnuje. V další akci IIK to napravíme a popíšeme, zodpovíme a ukážeme si několik stěžejních… Číst více
  • Abychom k něčemu došli, aneb Porada a workshop na dálku? - Minikonference Kdy: 23.7. (14:00 - 16:00), Kde: Deloitte, Churchill I, Italská 2581/67, Praha 2 – Vinohrady (připojit se můžete i online) Porady jsou jedním ze stěžejních a nejefektivnějších nástrojů manažerské interakce a spolupráce, jako takové. Bývají s nimi problémy tváří v tvář a jsou prakticky neuchopené na dálku, prostřednictvím videokonferencí. Číst více
  • A jak se Vám vede? Hands on! - Hands On Kdy: 2.7. (14:00 - 16:00), Kde: Online Není to snadné, čím musíme procházet a co se řeší. Často je velkou přidanou hodnotou našich akcí zjištění, že všude je něco a že to není u Vás zrovna úplně nejhorší. Nemusíme se úplně hrabat v tom, kde je to nejhorší, ale pojďme si zase jednou… Číst více
  • Letní školní přípravka – Dejme všechno na hromadu - Online setkání Kdy: 8.6. (14:00 - 16:00), Kde: Online Pojďte s námi celé téma postavit. Virtuální spolupráci otevřeme, vykolíkujeme, vyjasníme si to, co víme, ale i co nevíme. Ukážeme si - výsledky našeho aktuálního výzkumu na toto téma, - představíme hlavní používané platformy, řekneme si u nich, co mají navíc nebo jim chybí.- vybereme nejlepší doprovodné nástroje… Číst více
  • Kdo Vám kazí práci, aneb stav interní komunikace u nás - Online setkání Kdy: 28.5. (14:30 - 16:30), Kde: Online Kde se potkáváme s největšími překážkami? Jaký je stav interní komunikace u nás obecně i detailně? Co si z toho můžeme vzít? Co, kdo funguje a kdo a co ne? V rámci dalšího setkání se podíváme na možné překážky a příležitosti z několika úhlů. Číst více
  • Komunikujte, ale moc nám tady nenadávejte - Online setkání Kdy: 14.5. (14:30 - 16:30), Kde: Online Jsou dva přístupy k okolí - bavíme se s ním, jako s malými dětmi, nebo jako s rovným partnerem. Co z toho může fungovat v interní komunikaci? Systémy na sdílení, vzdálenou komunikaci, ale i sociální sítě jsou na velkém vzestupu. Číst více
  • Děláme CSR dobře? Pravdy a mýty kolem CSR , co to je, jak na to, kdo to (ne)dělá dobře. - Online setkání Kdy: 6.5. (14:00 - 16:00), Kde: Online CSR aktivity jsou z pohledu interní komunikace velmi důležitým tématem, které pomáhá zvyšovat angažovanost zaměstnanců napříč hierarchií - obzvláště dnes, v této pohnuté době. Léta jsou CSR témata součástí komunikačních strategií - všichni je mají definované, popsané. Jen mít CSR však nestačí. Číst více
  • Mistr jako partner interní komunikace - Setkání Kdy: 16.4. (14:30 - 16:30), Kde: Online Aktivace liniového managementu je jedna z nejbolavějších oblastí v interní komunikaci. V rámci těžko zastižitelných zaměstnanců je to ještě horší - zkuste rozhýbat nějakého pana mistra nebo předačku, případně šéfku, šéfa restaurace nebo prodejny. Číst více
  • Pojďme si udělat čas sami na sebe - Online setkání Kdy: 30.3. (13:00-15:00), Kde: Online Protože život není jen o práci. A protože nyní mnohem více než kdy dříve je potřeba si udržet pozitivní pohled a zdravou mysl, připravili jsme pro Vás ve spolupráci s Janem Hruškou ze společnosti ALPINAUTIC online setkání zaměřené na to nejdůležitější, a to jsme my sami. Číst více
  • Pojďme si nasdílet, co řešíme, co jde a nejde a jak se máme - Online setkání Kdy: 26.3. (13:00-15:00), Kde: Online Situace je velmi nepřehledná a není jasné, co bude zítra, ale jisté je, že svět je už jiný a jiný zůstane. Velice podstatně se mění zejména interní komunikace. Technologie, odloučení, nejasnosti, to všechno na nás klade mnohem větší nároky, než dříve a také může výrazně více pomoci.  Číst více
  • Trendy a jak na ně - Minikonference Kdy: 5.3. (13:30-15:30), Kde: Online Ty nejzajímavější trendy dneška v konkrétním využití. Přehlídka směrů, koncepcí, případových studií z celého světa. Vše si nejen ukážeme, ale i probereme a hlavně vysvětlíme principy a potenciál, proč bychom se jim měli věnovat. Číst více
  • Tak jim to řekněte – milleniálové a starší CS - Webinář Kdy: 20.2. od 10:00 do 11:00 hod. V aktivním věku jsou dnes najednou tři generace. Ať už je to v práci, kde jsou vedle sebe děti, rodiče i prarodiče, nebo v prodeji, kde všechny tři skupiny mají zajímavé balíky peněz. Jednotlivé skupiny někoho štvou, někdo je chápe, někdo ne, ale dohromady je vlastně velký… Číst více
  • Já, jako interní komunikátor - Setkání Kdy: 15.1. 2020 (15:00-17:00), Kde: Česká spořitelna, a.s., Olbrachtova 1929/62, Praha 4 Pojďme se - hned na začátku nového roku - podívat na naše vlastní motivátory a cesty k úspěchu v oblasti interní komunikace. Nebudeme řešit kolegy a zaměstnance osobně, ale sebe - jako osobnosti, které interku určují. Podíváme se na to, co je… Číst více
  • Z prezentace do života - Setkání Kdy: 19.11. (15:00-17:00), Kde: Deloitte CZ, Churchill I, Italská 2581/67, Praha 2 – Vinohrady Znáte to, papír (nebo prezentace) snese hodně a slibem nezarmoutíš. Na dalším setkání se podíváme, jak můžeme dostat vize, cíle, strategie a plány z tabulek a prezentací do běžného života, aby to nebolelo naopak bavilo, fungovalo a nezapadlo. Jak tyto… Číst více
  • Work Life Balance – přínos pro business – „Co z toho?!“ - KONFERENCE Kdy: 7.11. (09:00-17:00), Kde: Microsoft s.r.o., Vyskočilova 1561/4a, 140 00 Praha 4 Businessová konference na zdánlivě nebusinessové téma, kde chceme konkrétně ukázat jak, v čem rovnováha prospívá člověku a tím i v businessu a podnikání. Nechceme vést obecné nebo nadpřirozené řeči, chceme pomoci se v oblasti WLB zorientovat, dát argumenty, ale i ukázat cestu, jak… Číst více
  • Drby, kecy, polopravdy jako utajený poklad interky, aneb principy a práce s neformální interní komunikací - Minikonference Kdy: 17.10. (13:30-17:00), Kde: 3M Česko, V Parku 24, Praha 4, přízemí Jsou kanály a nástroje, které umíme plánovat, měřit a řídit. Je jich hodně a mohou být hodně silné. Ovšem existuje ohromná šedá oblast, na kterou vliv jednoduše nemáme a nikdy mít nebudeme.  Číst více
  • A tady jsme získali ostruhy aneb jak jsme se stali pravou rukou ve firmě – aneb komu, kdy, jak pomáhá IK a co pomohlo jí… - Setkání Kdy: 25.9. (16:00-18:00), Kde: UNILEVER ČR, Voctářova 2497/18, Praha 8 – Libeň  Občas se něco v interce povede a potom už je to všechno jenom radost. Co se komu u našich členů nejvíce povedlo, co přineslo silné postavení, co se vyplatilo a co byla třeba jenom obyčejná náhoda. Číst více
  • „Oni těžko ví, co my tady řešíme“, aneb interní komunikace v mezinárodním prostředí - Hands On Kdy: 5.9. (08:30-11:00), Kde: 3M: Extedned ADL, V Parku 24, 14800 Praha v přízemí Dělat interní komunikaci v mezinárodním prostředí a ještě k tomu centralizovaně může být dost složité. Kulturní odlišnosti, lokální specifika a problémy, různé přístupy k tématům i specifická situace v určité zemi mohou interní komunikátorům pěkně zamotat hlavu. Na toto… Číst více
  • Letní škola – 3. Blok: Kudy hlavně komunikovat a co můžeme nechat být, aneb optimalizace komunikačních kanálů - Letní škola - praktické školení: 3. Blok Kdy: 28.8. (09:00-13:00), Kde: IBM Česká republika, V Parku 2294/4, 148 00 Praha 4-Chodov Vydefinujeme optimální skladbu komunikačních kanálů a nástrojů právě ve Vaší společnosti tak, abychom splnily vše, co je třeba. Za pomoci matice IK určíme kudy, na koho, jak často máme komunikovat, co nám chybí, co… Číst více
  • Letní škola – 2. Blok: Aby to vůbec vnímali – aneb co, na koho komunikovat ve firmě - Letní škola - praktické školení: 2. Blok Kdy: 23.8. (09:00-13:00), Kde: 3M Česko, spol. s r.o., 3M Česko, V Parku 12, 14800 Praha 4 Jak zajistit, aby zaměstnanci vnímali to, co jim chceme předat, aby se zapojili, aby byla interní komunikace zábavná a hlavně funkční? Definujeme, jakým cílovým skupinám se máme věnovat, jaká jsou jejich… Číst více
  • Letní škola – 1. Blok: Přidaná hodnota a význam IK ve Vaší firmě - Letní škola - praktické školení: 1. Blok Kdy: 15.8. (09:00-13:00), Kde: IBM Česká republika, V Parku 2294/4, 148 00 Praha 4-Chodov Jak zvýšit vnímání přidané hodnoty, co říkat a chtít po ostatních, jak, čím a komu ukázat přidanou hodnotu a význam interní komunikace ve firmě. Proč po Vás chtějí jen něco, proč něco ignorují, co… Číst více
  • WEBINÁŘ: Schůzka na dálku – mnohem lepší než ta osobní - WEBINÁŘ Kdy: 21.6. (11:00-11:45), Kde: Pro získání přístupu je nutná registrace dopředu Dnes nikdo nemá na nic čas a do toho jsou časté a k tomu nekonečné interní porady nebo schůzky s klienty a partnery. Taková setkání bývají ohromnou bolestí - jsou nepřipravená, není jasné, kde jsou podklady, zápisy a úkoly, účastníci navíc chodí pozdě.… Číst více
  • „Tak to si jim řekněte sami!“ Aneb krizová komunikace v IK - Minikonference Kdy: 12.6. (13:30-17:00), Kde: Microsoft, s.r.o., Vyskočilova 1561/4a, 140 00 Praha 4, 8. patro, místnost Ekosystém Málokdy je možné ukázat přidanou hodnotu interní komunikace tak silně, jak je tomu v případě nějaké krize, průšvihu nebo jen velké a bolavé změny. V další minikonferenci se proto podíváme na principy krizové komunikace v různých stádiích -… Číst více
  • Jak nastavit interku – aneb praktické školení strategické a taktické interní komunikace ve firmě - Praktické celodenní školení Kdy: 25.4. (09:00-15:00), Kde: Prague StartUp Center, Palác Adria, Vchod A, Jungmannova 36/31, P1 Ukážeme si, jak koncepčně přistoupit k interní komunikaci ve firmě. Jaký má IK ve firmě význam, na koho ve firmě komunikujeme a jaká je optimální skladba komunikačních kanálů a nástrojů ve společnosti tak, abychom splnili vše, co je… Číst více
  • Jaká je budoucnost komunikačních kanálů v IK? - Setkání pro širokou veřejnost Kdy: 8.4. (18:00-21:00), Kde: Microsoft, Vyskočilova 1561/4a, 140 00 Praha 4 Před pár lety se ve firme interně komunikovalo skrze nástěnku a časopis, později se přidaly maily, sdílené disky a a dnes máme desítky kanálů. Jaké kanály má smysl řešit, jaké fungují a na koho a jakým směrem se všechno vydává? Budou všechny nástroje v… Číst více
  • „Protivná bába“ na přepážce zkazí celý obchod – jak zaměstnanci (ne)pomáhají MKTu a MKT zaměstnancům, jak to propojit (a změřit) - Minikonference Kdy: 14.3. (13:30-17:00), Kde: Prague Startup Center, Palác Adria, Jungmannova 36/31, Praha 1 (vchod A, 3. patro) Málo ukazatelů je tak dobře etablovaných, jako je NPS - ať už pro spokojenost zákazníků, tak zaměstnanců. Pokusíme se spojit oba tábory - ten vnitřní - interně-komunikační a vnější - marketingový. Je pravda, že bez dobrých lidí v… Číst více
  • Kdo z vás ne/dělá eventy správně? Detailní pohled a návod pro jeden z nejpoužívanějších nástrojů IK - Setkání Kdy: 28.2. (8:30-11:00), Kde: Sněmovní7, Sněmovní 174/7, 118 00 Malá Strana Všechny plánované a připravované večírky, teambuildingy, konference nebo sportovní dny - co funguje, co nefunguje, co nového vymyslet, jak k akcím přistoupit, jak hosty zapojit a hlavně jak splnit účel eventu a jak ho vyčíslit? Do svých zkušeností nás nechá nahlédnout největší eventová společnost… Číst více
  • Vzkazy další generaci - Setkání Kdy: 7. 2. (18:00-21:00), Kde: IPSOS s. r. o., Slovanský dům, Praha 1 "Jak se můžou vzájemně dohodnout nebo dokonce si vzájemně pomáhat “cucáci" i “fotrové" ve firmě? Číst více
  • 1. letošní webinář aneb Šetřete svůj čas, vzdělávejte se od stolu - Webinář Kdy: 24.1. (14:00-14:45) Principy a zkušenosti z trhu s plánováním a nastavením plánů, přehledů a odhadů Vám představí Helena Mládková (Internal Communication Manager, Bobcat Emea) a Tomáš Poucha (ředitel Institutu interní komunikace). Číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.