Pravidelné akce

Naše pravidelné jsou vždy plné zajímavých hostů na aktuální, nejasná a konkrétní témata. Pomocí případových studií, workshopů, diskuzi a konkrétních řešení problémů, je jejich hlavním cílem  pomoc při řešení problémů ve Vaší společnosti.

Plánované akce:

WEBINÁŘ: Schůzka na dálku – mnohem lepší než ta osobní

WEBINÁŘ: Schůzka na dálku – mnohem lepší než ta osobní

WEBINÁŘ
Kdy: 21.6. (11:00-11:45), Kde: Pro získání přístupu je nutná registrace dopředu
Dnes nikdo nemá na nic čas a do toho jsou časté a k tomu nekonečné interní porady nebo schůzky s klienty a partnery. Taková setkání bývají ohromnou bolestí – jsou nepřipravená, není jasné, kde jsou podklady, zápisy a úkoly, účastníci navíc chodí pozdě. Ukážeme si proto, kde a jak může využití jasných pravidel a metodik, moderních technolgií a postupů nejen vést k velké úspoře času, starostí, ale může i porady a schůzky posunout úplně jinam, než jsme zvyklí. Porada v online prostředí může být monohem lepší než ta osobní – pomoci mohou technologie.

číst více
Letní škola – 1. Blok: Přidaná hodnota a význam IK ve Vaší firmě

Letní škola – 1. Blok: Přidaná hodnota a význam IK ve Vaší firmě

Letní škola – praktické školení: 1. Blok
Kdy: 15.8. (09:00-13:00), Kde: IBM Česká republika, V Parku 2294/4, 148 00 Praha 4-Chodov
Jak zvýšit vnímání přidané hodnoty, co říkat a chtít po ostatních, jak, čím a komu ukázat přidanou hodnotu a význam interní komunikace ve firmě. Proč po Vás chtějí jen něco, proč něco ignorují, co jim říkat, jaké argumenty dávat, jaká čísla sledovat? Jak nastavit IK ve firmě, aby fungovala, splnila význam a potřeby zaměstnanců, ale i zadavatelů?

číst více
Letní škola – 2. Blok: Aby to vůbec vnímali – aneb co, na koho komunikovat ve firmě

Letní škola – 2. Blok: Aby to vůbec vnímali – aneb co, na koho komunikovat ve firmě

Letní škola – praktické školení: 2. Blok
Kdy: Termín bude upřesněn (09:00-13:00), Kde: IBM Česká republika, V Parku 2294/4, 148 00 Praha 4-Chodov
Jak zajistit, aby zaměstnanci vnímali to, co jim chceme předat, aby se zapojili, aby byla interní komunikace zábavná a hlavně funkční? Definujeme, jakým cílovým skupinám se máme věnovat, jaká jsou jejich specifika, požadavky a očekávání každé skupiny. Analýza cílových skupin pomocí matice empatie – unikátní metodika definující co, na koho máme komunikovat, ale i co komunikovat nemáme.

číst více
Letní škola – 3. Blok: Kudy hlavně komunikovat a co můžeme nechat být, aneb optimalizace komunikačních kanálů

Letní škola – 3. Blok: Kudy hlavně komunikovat a co můžeme nechat být, aneb optimalizace komunikačních kanálů

Letní škola – praktické školení: 3. Blok
Kdy: 28.8. (09:00-13:00), Kde: IBM Česká republika, V Parku 2294/4, 148 00 Praha 4-Chodov
Vydefinujeme optimální skladbu komunikačních kanálů a nástrojů právě ve Vaší společnosti tak, abychom splnily vše, co je třeba.
Za pomoci matice IK určíme kudy, na koho, jak často máme komunikovat, co nám chybí, co nám přebývá, jaké kanály jsou stěžejní, co se duplikuje.

číst více
„Oni těžko ví, co my tady řešíme“, aneb interní komunikace v mezinárodním prostředí

„Oni těžko ví, co my tady řešíme“, aneb interní komunikace v mezinárodním prostředí

Hands On
Kdy: Termín posunut na ZÁŘÍ (08:30-11:00), Kde: Palác Adria, Jungmannova 36/31, Praha 1 (vchod A, 3. patro)
Dělat interní komunikaci v mezinárodním prostředí a ještě k tomu centralizovaně může být dost složité. Kulturní odlišnosti, lokální specifika a problémy, různé přístupy k tématům i specifická situace v určité zemi mohou interní komunikátorům pěkně zamotat hlavu. Na toto téma se proto podíváme z pohledu centrály

číst více

Osobní setkání

„Hands on“ – tedy formát kulatého stolu, kde všichni přiloží ruku k dílu, respektive do společné diskuse. Vždy si krátce nastavíme teoretický rámec a potom se všichni účastníci podělí, jak danou problematiku řeší, jaké mají zkušenosti i nejasnosti. Přidanou hodnotou těchto akcí je velké množství inspirace, velmi rozdílné pohledy z různých olastí – od financí, výroby, poradenství, B2B i retailu.

Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Návštěva u“ – Akce ve formátu návštěvy a představení konkrétního řešení, konkrétních problémů, v jedné, konkrétní společnosti. Díváme se, jak se věci detailně dějí a dělají v jiných společnostech, jak to v dané společnosti vůbec vypadá. Je to oblíbený, inspiratovní formát, kde je možné vidět věci mnohem více do detailu. Občas se návštěvy mohou konat i digitálně formou webináře nebo videopodcastu.

Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Minikonference“ – Akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení praktici nám vždy představí teoretický rámec a případové studie složitějšího a většího tématu. Účastníci si poté sami vše mohou vyzkoušet v rámci praktického workshopu.

Trvání zhruba 3,5 hodiny. Vstupné: 1900 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Přehlídky/Setkání“ – Setkání na aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme. I zde občas přinášíme digitální formu setkání.

Trvání převážně 18:00 – 20:30 hod. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma.

Online akce

„Webináře“ – cca jednou měsíčně v předem daný termín
Jedná se o interaktivní online formáty, kde je možné v průběhu prezentace pokládat otázky, reagovat, zapojovat se do vysílání v reálném čase. V předem stanoveném termínu tak budou předvedeny zajímavé případové studie, přístupy či názory. Každý webinář je poté umístěn v archivu.

Trvání do 45 minut, Vstupy jsou zdarma pro všechny členy, případně na speciální pozvání. Archívní záznamy jsou přístupné jen pro členy.

Videopodcasty

Jsou to průběžně uvolňovaná videa spojená převážně s přednáškami, ukázkami a vysvětlením metodik, či přístupů, případně reportáže.

Jsou zdarma pro všechny členy v archivu, vybrané, či zkrácené videopodcasty jsou potom k dispozici i volně.
Trvání do 30 minut.

Proběhlé akce

Vzkazy další generaci

Vzkazy další generaci

Setkání
Kdy: 7. 2. (18:00-21:00), Kde: IPSOS s. r. o., Slovanský dům, Praha 1
„Jak se můžou vzájemně dohodnout nebo dokonce si vzájemně pomáhat “cucáci“ i “fotrové“ ve firmě?

číst více
Jak si udělat plán na měsíc, kvartál i celý rok

Jak si udělat plán na měsíc, kvartál i celý rok

Minikonference
Kdy: 17. 1. (13:30-17:00), Kde: Tančící kuchyně
v další minikonferenci se podíváme na principy i nejlepší zkušenosti z trhu s plánováním a nastavením plánů, přehledů a odhadů. Jak se to má dělat a dělá ve velké i malé firmě…

číst více

Výsledky našeho PF dotazníku

Aneta Pouchová, Institut interní komunikace
Náš dotazník měl za cíl Vás potěšit a pobavit, inspirovat a třeba pomoci srovnat Vám v hlavě Vaše „životní priority“.

číst více
Hrdý a angažovaný zaměstnanec. Je to v Čechách vůbec možné? A jaké cíle si dát místo toho?

Hrdý a angažovaný zaměstnanec. Je to v Čechách vůbec možné? A jaké cíle si dát místo toho?

Minikonference
Kdy: 25.10.(13:30-17:00), Kde: Tančící kuchyně
Angažovanost zaměstnanců je obrovské téma, jak ji ověřit? „Jak angažovaní se cítíte být na škále 1 až 10?“ I takhle to některé firmy zkoušejí. Ale vážně, i my v institutu máme spoustu čísel na to, v čem jsou angažovaní zaměstnanci pro firmu přínosní: jsou méně nemocní, efektivnější…

číst více
Desítky nápadů, projektů a přístupů na jednom místě a v jedné akci aneb Vyhlášení soutěže a to nejlepší, co si z ní odnést

Desítky nápadů, projektů a přístupů na jednom místě a v jedné akci aneb Vyhlášení soutěže a to nejlepší, co si z ní odnést

Vyhlášení soutěže
Kdy: 13.9. (18:00-21:00), Kde: Tančící kuchyně
Přijďte si poslechnout shrnutí od poroty a formulaci nejnovějších trendů. V rámci setkání nejen vyhlásíme nejlepší práce z tohoto ročníků, ale probereme i všechny zajímavé nápady, projekty i přístupy, zhodnotíme trendy a samozřejmě si ukážeme řadu skutečných projektů…

číst více
Centrála, a pak ten zbytek. Jak vražedný je to rozdíl?

Centrála, a pak ten zbytek. Jak vražedný je to rozdíl?

Minikonference
Kdy: 23.8. (13:30-17:00), Kde: Tančící kuchyně
Na srpnové minikonferenci se podíváme na to, jak přední české firmy řeší to, jak přizpůsobit komunikaci na různé cílové skupiny ve firmě. V čem jsou různé skupiny zaměstnanců jiné, co je zajímá, co jim zdůraznit a čím je hlavně neobtěžovat…

číst více
Jak to všechno stihnout aneb timemanagement a priority

Jak to všechno stihnout aneb timemanagement a priority

Letní škola
Kdy: 16.8. (9:00-12:00), Kde: Tančící kuchyně
Minuta plánování ušetří deset minut práce – to se hezky říká, ale jak se to dělá? Jaké jsou drobné, malé tipy a změny v životě? Jaké jsou velké a přínosné principy a změny fungování?

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.