Pravidelné akce
Potkáváme se na akcích nad tématy v oblasti interní komunikace, co nás fascinují, kde přinášíme konkrétní řešení, konkrétní pomoc a hlavně možnost setkat se s osobnostmi, diskutovat, vzájemně se inspirovat.
SETKÁNÍ: na aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Zde se nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme
MINIKONFERENCE: akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení speakeři nám vždy představí nejen teoretický rámec, ale Vy sami si vše můžete vyzkoušet i v rámci praktického workshopu
SNÍDANĚ: ranní akce s představením konkrétních řešení konkrétních problému v konkrétních společnostech. Ukážeme Vám, jak se některé věci detailně dějí a dělají v jiných společnostech a tím Vás inspirujeme k řešení Vašich problémů
WEBINÁŘE: online akce v reálném čase s představením konkrétních řešení, přístupů a možností, které se prakticky hodí a je dobré se k nim vrátit
Plánované akce:
Já, jako interní komunikátor - Snídaně - Hands on Kdy: 12.12. (09:00-11:00), Kde: POZOR, ZMĚNA MÍSTA KONÁNÍ AKCE: HOCHTIEF CZ a. s., Plzeňská 16/3217, Praha 5, 6. patro Pojďme se tentokrát - když už se nám blíží konec roku, podívat na naše vlastní motivátory a cesty k úspěchu v oblasti interní komunikace. Nebudeme řešit kolegy a zaměstnance osobně, ale sebe… Číst více
Osobní setkání
„Hands on“ – tedy formát kulatého stolu, kde všichni přiloží ruku k dílu, respektive do společné diskuse. Vždy si krátce nastavíme teoretický rámec a potom se všichni účastníci podělí, jak danou problematiku řeší, jaké mají zkušenosti i nejasnosti. Přidanou hodnotou těchto akcí je velké množství inspirace, velmi rozdílné pohledy z různých olastí – od financí, výroby, poradenství, B2B i retailu.
Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma
„Návštěva u“ – Akce ve formátu návštěvy a představení konkrétního řešení, konkrétních problémů, v jedné, konkrétní společnosti. Díváme se, jak se věci detailně dějí a dělají v jiných společnostech, jak to v dané společnosti vůbec vypadá. Je to oblíbený, inspiratovní formát, kde je možné vidět věci mnohem více do detailu. Občas se návštěvy mohou konat i digitálně formou webináře nebo videopodcastu.
Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma
„Minikonference“ – Akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení praktici nám vždy představí teoretický rámec a případové studie složitějšího a většího tématu. Účastníci si poté sami vše mohou vyzkoušet v rámci praktického workshopu.
Trvání zhruba 3,5 hodiny. Vstupné: 1900 Kč bez DPH, členové vstup zdarma
„Přehlídky/Setkání“ – Setkání na aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme. I zde občas přinášíme digitální formu setkání.
Trvání převážně 18:00 – 20:30 hod. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma.
Online akce
„Webináře“ – cca jednou měsíčně v předem daný termín
Jedná se o interaktivní online formáty, kde je možné v průběhu prezentace pokládat otázky, reagovat, zapojovat se do vysílání v reálném čase. V předem stanoveném termínu tak budou předvedeny zajímavé případové studie, přístupy či názory. Každý webinář je poté umístěn v archivu.
Trvání do 45 minut, Vstupy jsou zdarma pro všechny členy, případně na speciální pozvání. Archívní záznamy jsou přístupné jen pro členy.
Proběhlé akce
Z prezentace do života - Setkání Kdy: 19.11. (15:00-17:00), Kde: Deloitte CZ, Churchill I, Italská 2581/67, Praha 2 – Vinohrady Znáte to, papír (nebo prezentace) snese hodně a slibem nezarmoutíš. Na dalším setkání se podíváme, jak můžeme dostat vize, cíle, strategie a plány z tabulek a prezentací do běžného života, aby to nebolelo naopak bavilo, fungovalo a nezapadlo. Jak tyto… Číst více
Work Life Balance – přínos pro business – „Co z toho?!“ - KONFERENCE Kdy: 7.11. (09:00-17:00), Kde: Microsoft s.r.o., Vyskočilova 1561/4a, 140 00 Praha 4 Businessová konference na zdánlivě nebusinessové téma, kde chceme konkrétně ukázat jak, v čem rovnováha prospívá člověku a tím i v businessu a podnikání. Nechceme vést obecné nebo nadpřirozené řeči, chceme pomoci se v oblasti WLB zorientovat, dát argumenty, ale i ukázat cestu, jak… Číst více
Drby, kecy, polopravdy jako utajený poklad interky, aneb principy a práce s neformální interní komunikací - Minikonference Kdy: 17.10. (13:30-17:00), Kde: 3M Česko, V Parku 24, Praha 4, přízemí Jsou kanály a nástroje, které umíme plánovat, měřit a řídit. Je jich hodně a mohou být hodně silné. Ovšem existuje ohromná šedá oblast, na kterou vliv jednoduše nemáme a nikdy mít nebudeme. Číst více
A tady jsme získali ostruhy aneb jak jsme se stali pravou rukou ve firmě – aneb komu, kdy, jak pomáhá IK a co pomohlo jí… - Setkání Kdy: 25.9. (16:00-18:00), Kde: UNILEVER ČR, Voctářova 2497/18, Praha 8 – Libeň Občas se něco v interce povede a potom už je to všechno jenom radost. Co se komu u našich členů nejvíce povedlo, co přineslo silné postavení, co se vyplatilo a co byla třeba jenom obyčejná náhoda. Číst více
„Oni těžko ví, co my tady řešíme“, aneb interní komunikace v mezinárodním prostředí - Hands On Kdy: 5.9. (08:30-11:00), Kde: 3M: Extedned ADL, V Parku 24, 14800 Praha v přízemí Dělat interní komunikaci v mezinárodním prostředí a ještě k tomu centralizovaně může být dost složité. Kulturní odlišnosti, lokální specifika a problémy, různé přístupy k tématům i specifická situace v určité zemi mohou interní komunikátorům pěkně zamotat hlavu. Na toto… Číst více
Letní škola – 3. Blok: Kudy hlavně komunikovat a co můžeme nechat být, aneb optimalizace komunikačních kanálů - Letní škola - praktické školení: 3. Blok Kdy: 28.8. (09:00-13:00), Kde: IBM Česká republika, V Parku 2294/4, 148 00 Praha 4-Chodov Vydefinujeme optimální skladbu komunikačních kanálů a nástrojů právě ve Vaší společnosti tak, abychom splnily vše, co je třeba. Za pomoci matice IK určíme kudy, na koho, jak často máme komunikovat, co nám chybí, co… Číst více
Letní škola – 2. Blok: Aby to vůbec vnímali – aneb co, na koho komunikovat ve firmě - Letní škola - praktické školení: 2. Blok Kdy: 23.8. (09:00-13:00), Kde: 3M Česko, spol. s r.o., 3M Česko, V Parku 12, 14800 Praha 4 Jak zajistit, aby zaměstnanci vnímali to, co jim chceme předat, aby se zapojili, aby byla interní komunikace zábavná a hlavně funkční? Definujeme, jakým cílovým skupinám se máme věnovat, jaká jsou jejich… Číst více
Letní škola – 1. Blok: Přidaná hodnota a význam IK ve Vaší firmě - Letní škola - praktické školení: 1. Blok Kdy: 15.8. (09:00-13:00), Kde: IBM Česká republika, V Parku 2294/4, 148 00 Praha 4-Chodov Jak zvýšit vnímání přidané hodnoty, co říkat a chtít po ostatních, jak, čím a komu ukázat přidanou hodnotu a význam interní komunikace ve firmě. Proč po Vás chtějí jen něco, proč něco ignorují, co… Číst více
WEBINÁŘ: Schůzka na dálku – mnohem lepší než ta osobní - WEBINÁŘ Kdy: 21.6. (11:00-11:45), Kde: Pro získání přístupu je nutná registrace dopředu Dnes nikdo nemá na nic čas a do toho jsou časté a k tomu nekonečné interní porady nebo schůzky s klienty a partnery. Taková setkání bývají ohromnou bolestí - jsou nepřipravená, není jasné, kde jsou podklady, zápisy a úkoly, účastníci navíc chodí pozdě.… Číst více
„Tak to si jim řekněte sami!“ Aneb krizová komunikace v IK - Minikonference Kdy: 12.6. (13:30-17:00), Kde: Microsoft, s.r.o., Vyskočilova 1561/4a, 140 00 Praha 4, 8. patro, místnost Ekosystém Málokdy je možné ukázat přidanou hodnotu interní komunikace tak silně, jak je tomu v případě nějaké krize, průšvihu nebo jen velké a bolavé změny. V další minikonferenci se proto podíváme na principy krizové komunikace v různých stádiích -… Číst více
Jak nastavit interku – aneb praktické školení strategické a taktické interní komunikace ve firmě - Praktické celodenní školení Kdy: 25.4. (09:00-15:00), Kde: Prague StartUp Center, Palác Adria, Vchod A, Jungmannova 36/31, P1 Ukážeme si, jak koncepčně přistoupit k interní komunikaci ve firmě. Jaký má IK ve firmě význam, na koho ve firmě komunikujeme a jaká je optimální skladba komunikačních kanálů a nástrojů ve společnosti tak, abychom splnili vše, co je… Číst více
Jaká je budoucnost komunikačních kanálů v IK? - Setkání pro širokou veřejnost Kdy: 8.4. (18:00-21:00), Kde: Microsoft, Vyskočilova 1561/4a, 140 00 Praha 4 Před pár lety se ve firme interně komunikovalo skrze nástěnku a časopis, později se přidaly maily, sdílené disky a a dnes máme desítky kanálů. Jaké kanály má smysl řešit, jaké fungují a na koho a jakým směrem se všechno vydává? Budou všechny nástroje v… Číst více
„Protivná bába“ na přepážce zkazí celý obchod – jak zaměstnanci (ne)pomáhají MKTu a MKT zaměstnancům, jak to propojit (a změřit) - Minikonference Kdy: 14.3. (13:30-17:00), Kde: Prague Startup Center, Palác Adria, Jungmannova 36/31, Praha 1 (vchod A, 3. patro) Málo ukazatelů je tak dobře etablovaných, jako je NPS - ať už pro spokojenost zákazníků, tak zaměstnanců. Pokusíme se spojit oba tábory - ten vnitřní - interně-komunikační a vnější - marketingový. Je pravda, že bez dobrých lidí v… Číst více
Kdo z vás ne/dělá eventy správně? Detailní pohled a návod pro jeden z nejpoužívanějších nástrojů IK - Setkání Kdy: 28.2. (8:30-11:00), Kde: Sněmovní7, Sněmovní 174/7, 118 00 Malá Strana Všechny plánované a připravované večírky, teambuildingy, konference nebo sportovní dny - co funguje, co nefunguje, co nového vymyslet, jak k akcím přistoupit, jak hosty zapojit a hlavně jak splnit účel eventu a jak ho vyčíslit? Do svých zkušeností nás nechá nahlédnout největší eventová společnost… Číst více
Vzkazy další generaci - Setkání Kdy: 7. 2. (18:00-21:00), Kde: IPSOS s. r. o., Slovanský dům, Praha 1 "Jak se můžou vzájemně dohodnout nebo dokonce si vzájemně pomáhat “cucáci" i “fotrové" ve firmě? Číst více
- 1. letošní webinář aneb Šetřete svůj čas, vzdělávejte se od stolu - Webinář Kdy: 24.1. (14:00-14:45) Principy a zkušenosti z trhu s plánováním a nastavením plánů, přehledů a odhadů Vám představí Helena Mládková (Internal Communication Manager, Bobcat Emea) a Tomáš Poucha (ředitel Institutu interní komunikace). Číst více
Jak si udělat plán na měsíc, kvartál i celý rok - Minikonference Kdy: 17. 1. (13:30-17:00), Kde: Tančící kuchyně v další minikonferenci se podíváme na principy i nejlepší zkušenosti z trhu s plánováním a nastavením plánů, přehledů a odhadů. Jak se to má dělat a dělá ve velké i malé firmě... Číst více
A kolik to vlastně máme? Aneb, jak si změřit spokojenost, angažovanost, komunikaci i pochopení - Snídaně hands On Kdy: 6. 12. (8:30-11:00), Kde: Tančící kuchyně Co se neměří, to se nedá řídit. Na co nejsou čísla, to není. Plán bez jasných hodnot je jen list přání. To slyšíme na každém kroku. Jak ale změřit to, co je opravdu k něčemu? Jaké jsou správné techniky měření spokojenosti zaměstnanců? Číst více
Liniový management, kdo to u vás vlastně je a jak si pohlídat, co o firmě říká zaměstnancům? - Setkání Kdy: 15.11. (18:00-21:00), Kde: Tančící kuchyně Číst více
Hrdý a angažovaný zaměstnanec. Je to v Čechách vůbec možné? A jaké cíle si dát místo toho? - Minikonference Kdy: 25.10.(13:30-17:00), Kde: Tančící kuchyně Angažovanost zaměstnanců je obrovské téma, jak ji ověřit? "Jak angažovaní se cítíte být na škále 1 až 10?" I takhle to některé firmy zkoušejí. Ale vážně, i my v institutu máme spoustu čísel na to, v čem jsou angažovaní zaměstnanci pro firmu přínosní: jsou méně nemocní, efektivnější... Číst více
Rétorické a prezentační dovednosti Live! - Školení Kdy: 16.10.(9:00-13:00), Kde: Tančící kuchyně Lidé se máločeho bojí více, než prezentace na veřejnosti. To jsme si mimo jiné ověřili i na našem prvním školení. V něm jsme se naučili základy správného přednesu - jak položit hlas, aby zněl autenticky... Číst více
Školení Employer brand – z pohledu zaměstnance - Školení Kdy: 10.10. (9:00-15:00), Kde: Tančící kuchyně Zaměříme se na stavění Employer brandu, tentokrát z pohledu zaměstnance. Co to Employer Brand vlastně je, probereme si základní přínosy EB pro společnost, ale i pro všechny vstupující oddělení a role. Jak se to pozná, změří, jaké argumenty komu dávat. Co je EVP... Číst více
„No jo, ale tam bude každý jenom kydat špínu“ aneb interní sociální sítě a jak na ně? - Snídaně Hands On Kdy: 3.10. (8:30-11:00), Kde: Tančící kuchyně "No jo, ale tam bude každý jenom kydat špínu. To radši nic dělat nebudeme." Už jste tohle někdy slyšeli? A jak to máte s intranetem a interními sociálními sítěmi u vás? Využíváte je? Fungují Vám? Plánujete je zavést, proč ano, proč ne? A s čím byste potřebovali… Číst více
Desítky nápadů, projektů a přístupů na jednom místě a v jedné akci aneb Vyhlášení soutěže a to nejlepší, co si z ní odnést - Vyhlášení soutěže Kdy: 13.9. (18:00-21:00), Kde: Tančící kuchyně Přijďte si poslechnout shrnutí od poroty a formulaci nejnovějších trendů. V rámci setkání nejen vyhlásíme nejlepší práce z tohoto ročníků, ale probereme i všechny zajímavé nápady, projekty i přístupy, zhodnotíme trendy a samozřejmě si ukážeme řadu skutečných projektů... Číst více
Centrála, a pak ten zbytek. Jak vražedný je to rozdíl? - Minikonference Kdy: 23.8. (13:30-17:00), Kde: Tančící kuchyně Na srpnové minikonferenci se podíváme na to, jak přední české firmy řeší to, jak přizpůsobit komunikaci na různé cílové skupiny ve firmě. V čem jsou různé skupiny zaměstnanců jiné, co je zajímá, co jim zdůraznit a čím je hlavně neobtěžovat... Číst více
Jak to všechno stihnout aneb timemanagement a priority - Letní škola Kdy: 16.8. (9:00-12:00), Kde: Tančící kuchyně Minuta plánování ušetří deset minut práce - to se hezky říká, ale jak se to dělá? Jaké jsou drobné, malé tipy a změny v životě? Jaké jsou velké a přínosné principy a změny fungování? Číst více
Firemní Instagram pro začátečníky - Letní škola Kdy: 8.8. (9:00-13:00), Kde: Tančící kuchyně Nejste velký kamarád s Instagramem a rádi byste se stali, chcete do jeho světa proniknout kvůli práci a nikde se vám nechtějí věnovat? Je vám trapné se zeptat? Rozumíme vám a právě pro vás máme nový kurz – Instagram pro začátečníky... Číst více
Aby to každého bavilo číst – Základy textařské práce - Letní škola Kdy: 1.8. (9:00-12:00), Kde: Tančící kuchyně Ne na všechno je nutné si brát agenturu, ne všechno jsou texty, co se píší na billboardy. Často se jedná o texty, které se čtou na shromáždění všech zaměstnanců... Číst více
Máme to správně? Aneb jak se měří, hlídá a argumentuje v jiných firmách. - Hands On aneb Příprava nutná! Kdy: 26.7. (8:30-11:00), Kde: Tančící Kuchyně V rámci nového formátu Příprava nutná otevřeme diskusi mezi všemi účastníky a společně se podíváme na přístupy, argumenty i nástroje používané v různých firmách... Číst více
Tak poslouchejte – prezentační a rétorické dovednosti - Letní škola Kdy: 17.7. (9:00-12:00), Kde: Tančící kuchyně Lidé se máločeho bojí více, než prezentace na veřejnosti. Proto tuto oblast trochu demýtizujeme a zaměříme se na to, jak být hvězdou prezentačního nebe, nebo jak alespoň nepohasnout... Číst více