Pravidelné akce

Potkáváme se na akcích nad tématy v oblasti interní komunikace, co nás fascinují, kde přinášíme konkrétní řešení, konkrétní pomoc a hlavně možnost setkat se s osobnostmi, diskutovat, vzájemně se inspirovat.

SETKÁNÍ: na aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Zde se nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme

MINIKONFERENCE: akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení speakeři nám vždy představí nejen teoretický rámec, ale Vy sami si vše můžete vyzkoušet i v rámci praktického workshopu

SNÍDANĚ: ranní akce s představením konkrétních řešení konkrétních problému v konkrétních společnostech. Ukážeme Vám, jak se některé věci detailně dějí a dělají v jiných společnostech a tím Vás inspirujeme k řešení Vašich problémů

WEBINÁŘE: online akce v reálném čase s představením konkrétních řešení, přístupů a možností, které se prakticky hodí a je dobré se k nim vrátit

Plánované akce:

404 - Nenalezeno

Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.

Osobní setkání

„Hands on“ – tedy formát kulatého stolu, kde všichni přiloží ruku k dílu, respektive do společné diskuse. Vždy si krátce nastavíme teoretický rámec a potom se všichni účastníci podělí, jak danou problematiku řeší, jaké mají zkušenosti i nejasnosti. Přidanou hodnotou těchto akcí je velké množství inspirace, velmi rozdílné pohledy z různých olastí – od financí, výroby, poradenství, B2B i retailu.

Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Návštěva u“ – Akce ve formátu návštěvy a představení konkrétního řešení, konkrétních problémů, v jedné, konkrétní společnosti. Díváme se, jak se věci detailně dějí a dělají v jiných společnostech, jak to v dané společnosti vůbec vypadá. Je to oblíbený, inspiratovní formát, kde je možné vidět věci mnohem více do detailu. Občas se návštěvy mohou konat i digitálně formou webináře nebo videopodcastu.

Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Minikonference“ – Akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení praktici nám vždy představí teoretický rámec a případové studie složitějšího a většího tématu. Účastníci si poté sami vše mohou vyzkoušet v rámci praktického workshopu.

Trvání zhruba 3,5 hodiny. Vstupné: 1900 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Přehlídky/Setkání“ – Setkání na aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme. I zde občas přinášíme digitální formu setkání.

Trvání převážně 18:00 – 20:30 hod. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma.

Online akce

„Webináře“ – cca jednou měsíčně v předem daný termín
Jedná se o interaktivní online formáty, kde je možné v průběhu prezentace pokládat otázky, reagovat, zapojovat se do vysílání v reálném čase. V předem stanoveném termínu tak budou předvedeny zajímavé případové studie, přístupy či názory. Každý webinář je poté umístěn v archivu.

Trvání do 45 minut, Vstupy jsou zdarma pro všechny členy, případně na speciální pozvání. Archívní záznamy jsou přístupné jen pro členy.

Videopodcasty

Jsou to průběžně uvolňovaná videa spojená převážně s přednáškami, ukázkami a vysvětlením metodik, či přístupů, případně reportáže.

Jsou zdarma pro všechny členy v archivu, vybrané, či zkrácené videopodcasty jsou potom k dispozici i volně.
Trvání do 30 minut.

Proběhlé akce

„Tak to si jim řekněte sami!“ Aneb krizová komunikace v IK

„Tak to si jim řekněte sami!“ Aneb krizová komunikace v IK

Minikonference
Kdy: 12.6. (13:30-17:00), Kde: Microsoft, s.r.o., Vyskočilova 1561/4a, 140 00 Praha 4, 8. patro, místnost Ekosystém
Málokdy je možné ukázat přidanou hodnotu interní komunikace tak silně, jak je tomu v případě nějaké krize, průšvihu nebo jen velké a bolavé změny. V další minikonferenci se proto podíváme na principy krizové komunikace v různých stádiích – z pohledu přípravy, průběhu i následného poučení.

číst více
Školení Employer brand – z pohledu zaměstnance

Školení Employer brand – z pohledu zaměstnance

Školení
Kdy: 10.10. (9:00-15:00), Kde: Tančící kuchyně
Zaměříme se na stavění Employer brandu, tentokrát z pohledu zaměstnance. Co to Employer Brand vlastně je, probereme si základní přínosy EB pro společnost, ale i pro všechny vstupující oddělení a role. Jak se to pozná, změří, jaké argumenty komu dávat. Co je EVP…

číst více
Peníze nikoho nenakopnou

Peníze nikoho nenakopnou

Setkání
Kdy: 28.6.(18:00-21:00) Kde: Tančící kuchyně
Peníze, bonusy, benefity, zábava, nebo pochvala – to jsou všechno nástroje používané asi ve všech firmách. Je až děsivé, jak se toho o nich málo ví a jak se s nimi špatně pracuje..

číst více
Jak se správně rozhodnout?

Jak se správně rozhodnout?

Školení
Kdy: 27.6 (9:00-13:00), Kde: Tančící kuchyně
Jak se správně rozhodnout? Jak nepochybovat – v práci, v životě, v tom zásadním, ale i v drobnostech? Jak působit přesvědčivě a navíc i vědět, co je správné? 

číst více
Přesná čísla z nepřesné oblasti

Přesná čísla z nepřesné oblasti

Snídaně
Kdy: 14.6. (8:30-11:00), Kde: Tančící Kuchyně
V rámci tradičního formátu si tentokrát vyzkoušíme netradiční přístup, kterým bude plně interaktivní, inspirativní, a inventivní sdílení zajímavých výzkumů, čísel a hodnot, které se mohou hodit každému odborníkovi na interní komunikaci…

číst více
Jak na ně aneb černá skříňka manažerů

Jak na ně aneb černá skříňka manažerů

Snídaně
Kdy: 3.5. (8:30-11:00), Kde: Tančící Kuchyně
To, že je manažer stěžejní a nejlepší komunikační “nástroj” je stará známá věc, co je ale černá skříňka, kterou málokdo v interní komunikaci umí otevřít, je hlava takového manažera…

číst více
Ať to tam mají hezčí…

Ať to tam mají hezčí…

Setkání
Kdy: 12.4. (18:00-20:15), Kde: Tančící kuchyně
Nejste velký kKanceláře, stěhování, homeoffice a zkrátka všechno kolem prostředí, ve kterém se pracuje. Jak se bude pracovat, co to bude znamenat a jak se s tím vypořádat? Co je důležité…

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.