Pravidelné akce

Naše pravidelné jsou vždy plné zajímavých hostů na aktuální, nejasná a konkrétní témata. Pomocí případových studií, workshopů, diskuzi a konkrétních řešení problémů, je jejich hlavním cílem  pomoc při řešení problémů ve Vaší společnosti.

Plánované akce:

404 - Nenalezeno

Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.

Snídaně

Ranní akce s představením konkrétního řešení konkrétního problému v konkrétní společnosti. Ukážeme Vám, jak se některé věci detailně dějí a dělají v jiných společnostech a tím Vás inspirujeme k řešení Vašich problémů.

8:30 – 11:00
Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

Minikonferece

Akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení speakři nám vždy představí nejen teoretický rámec, ale Vy sami si vše můžete vyzkoušet i v rámci praktického workshopu.

13:30 – 17:00
Vstupné: 1900 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

Setkání

Setkání na aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Zde se nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme.

18:00 – 20:30
Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

Proběhlé akce

Jak se dělá interní komunikace napříč Komerční bankou

Jak se dělá interní komunikace napříč Komerční bankou

Dělat interní komunikaci není vždy jednoduché, natož pak, když máte 8500 zaměstnanců, jste v tvrdém bankovním prostředí a do toho musíte přesvědčit ostatní oddělení, že pro ně i pro celou firmu má IK reálnou přidanou hodnotu. Hostem další snídaně byla Helena Mládková,...

číst více
Video v interní komunikaci

Video v interní komunikaci

Je video trend, nebo nutnost? Jedna minuta videa má cenu 1.8. milionů slov nebo 3600 stránek textu. V dnešní konferenci jsme se podívali nejen na principy videa a jeho použití v interní komunikace, ale účastníci konference měli také možnost si vše prakticky...

číst více
Data nebo dobrý pocit v IK?

Data nebo dobrý pocit v IK?

Diskusi na téma měření interní komunikace a obhájení výsledků vlastní práce otevřely 4 příspěvky, které se zaměřily na data a principy prezentace, směrem k managementu. Jak můžeme měření pomoci a jak se bez něj obejít? O svoje zkušenosti se s námi přišli podělit...

číst více
Employer Value Proposition v RB

Employer Value Proposition v RB

Na dubnové snídani nám Barbara Resnerová, Head of Staffing & Sourcing ze společnosti Raiffeisenbank, představila velký změnový program, v rámci kterého identifikovali přidanou hodnotu Raiffeisenbank jako zaměstnavatele, kterou následně začali zvědomovat, jak interním...

číst více

Jak na generace X,Y,Z?

Dotýká se Vašich lidí generační výměna? Sledujete změny v postojích, preferencích, motivaci a přístupu jak k práci, tak k přijímání informací? Společně jsme probrali přístup a přijímání informací generacemi X, Y, Z. Co s Mileniány? Jak na ně, jak je přesvědčit a...

číst více
Jak dělají interní komunikaci v České pojišťovně?

Jak dělají interní komunikaci v České pojišťovně?

Na březnové snídani jsme se podívali do České pojišťovny. Jak u nich probíhá interní komunikace? Jaké kanály, nástroje, přístupy a kampaně se jim osvědčily a jaké naopak ne? Co byl krok mimo, co se nepovedlo a může být zbytečné zkoušet to jinde. O to se s námi přišla...

číst více
IK v KPMG aneb firma postavená na CSR

IK v KPMG aneb firma postavená na CSR

Na prosincové snídani jsme se podívali do několikanásobně oceněné firmy v rámci Grand Prix 2016. Jak u nich dělají IK a jak jim v tom pomáhá CSR? Pozvání přijala Ivana Pokorná a Michaela Raková.  Důležité je si uvědomit, že Společenská odpovědnost firem (CSR) není jen...

číst více
4. stránka z celkem 6« První...23456

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.