Pravidelné akce

Naše pravidelné jsou vždy plné zajímavých hostů na aktuální, nejasná a konkrétní témata. Pomocí případových studií, workshopů, diskuzi a konkrétních řešení problémů, je jejich hlavním cílem  pomoc při řešení problémů ve Vaší společnosti.

Plánované akce:

404 - Nenalezeno

Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.

Osobní setkání

„Hands on“ – tedy formát kulatého stolu, kde všichni přiloží ruku k dílu, respektive do společné diskuse. Vždy si krátce nastavíme teoretický rámec a potom se všichni účastníci podělí, jak danou problematiku řeší, jaké mají zkušenosti i nejasnosti. Přidanou hodnotou těchto akcí je velké množství inspirace, velmi rozdílné pohledy z různých olastí – od financí, výroby, poradenství, B2B i retailu.

Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Návštěva u“ – Akce ve formátu návštěvy a představení konkrétního řešení, konkrétních problémů, v jedné, konkrétní společnosti. Díváme se, jak se věci detailně dějí a dělají v jiných společnostech, jak to v dané společnosti vůbec vypadá. Je to oblíbený, inspiratovní formát, kde je možné vidět věci mnohem více do detailu. Občas se návštěvy mohou konat i digitálně formou webináře nebo videopodcastu.

Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Minikonference“ – Akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení praktici nám vždy představí teoretický rámec a případové studie složitějšího a většího tématu. Účastníci si poté sami vše mohou vyzkoušet v rámci praktického workshopu.

Trvání zhruba 3,5 hodiny. Vstupné: 1900 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Přehlídky/Setkání“ – Setkání na aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme. I zde občas přinášíme digitální formu setkání.

Trvání převážně 18:00 – 20:30 hod. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma.

Online akce

„Webináře“ – cca jednou měsíčně v předem daný termín
Jedná se o interaktivní online formáty, kde je možné v průběhu prezentace pokládat otázky, reagovat, zapojovat se do vysílání v reálném čase. V předem stanoveném termínu tak budou předvedeny zajímavé případové studie, přístupy či názory. Každý webinář je poté umístěn v archivu.

Trvání do 45 minut, Vstupy jsou zdarma pro všechny členy, případně na speciální pozvání. Archívní záznamy jsou přístupné jen pro členy.

Videopodcasty

Jsou to průběžně uvolňovaná videa spojená převážně s přednáškami, ukázkami a vysvětlením metodik, či přístupů, případně reportáže.

Jsou zdarma pro všechny členy v archivu, vybrané, či zkrácené videopodcasty jsou potom k dispozici i volně.
Trvání do 30 minut.

Proběhlé akce

Ať je sranda aneb gamifikace v interní komunikaci.

Ať je sranda aneb gamifikace v interní komunikaci.

Gamifikace je často používaný pojem a je pravda, že se objevuje v interní komunikaci poměrně často - jak bylo vidět v letošní soutěži Grand Prix. Jde v něm o zvyšování zájmu cílové skupiny prostřednictvím herních prostředků, herních designů, herního myšlení a herních...

číst více
Tak si to napište sami aneb zaměstnanci jako tvůrci obsahu

Tak si to napište sami aneb zaměstnanci jako tvůrci obsahu

V rámci dalšího setkání jsme se podívali na případové studie, které si všichni přejí v interní komunikaci zažít - tedy, aby sami zaměstnanci vytvářeli svůj vlastní obsah. Jako první před hosty předstoupila Jaroslava Musilová ze společnosti Kofola, která představila...

číst více
Jak se dělá interní komunikace napříč Komerční bankou

Jak se dělá interní komunikace napříč Komerční bankou

Dělat interní komunikaci není vždy jednoduché, natož pak, když máte 8500 zaměstnanců, jste v tvrdém bankovním prostředí a do toho musíte přesvědčit ostatní oddělení, že pro ně i pro celou firmu má IK reálnou přidanou hodnotu. Hostem další snídaně byla Helena Mládková,...

číst více
Video v interní komunikaci

Video v interní komunikaci

Je video trend, nebo nutnost? Jedna minuta videa má cenu 1.8. milionů slov nebo 3600 stránek textu. V dnešní konferenci jsme se podívali nejen na principy videa a jeho použití v interní komunikace, ale účastníci konference měli také možnost si vše prakticky...

číst více
Data nebo dobrý pocit v IK?

Data nebo dobrý pocit v IK?

Diskusi na téma měření interní komunikace a obhájení výsledků vlastní práce otevřely 4 příspěvky, které se zaměřily na data a principy prezentace, směrem k managementu. Jak můžeme měření pomoci a jak se bez něj obejít? O svoje zkušenosti se s námi přišli podělit...

číst více
Employer Value Proposition v RB

Employer Value Proposition v RB

Na dubnové snídani nám Barbara Resnerová, Head of Staffing & Sourcing ze společnosti Raiffeisenbank, představila velký změnový program, v rámci kterého identifikovali přidanou hodnotu Raiffeisenbank jako zaměstnavatele, kterou následně začali zvědomovat, jak...

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.