Pravidelné akce

Naše pravidelné jsou vždy plné zajímavých hostů na aktuální, nejasná a konkrétní témata. Pomocí případových studií, workshopů, diskuzi a konkrétních řešení problémů, je jejich hlavním cílem  pomoc při řešení problémů ve Vaší společnosti.

Plánované akce:

404 - Nenalezeno

Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.

Osobní setkání

„Hands on“ – tedy formát kulatého stolu, kde všichni přiloží ruku k dílu, respektive do společné diskuse. Vždy si krátce nastavíme teoretický rámec a potom se všichni účastníci podělí, jak danou problematiku řeší, jaké mají zkušenosti i nejasnosti. Přidanou hodnotou těchto akcí je velké množství inspirace, velmi rozdílné pohledy z různých olastí – od financí, výroby, poradenství, B2B i retailu.

Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Návštěva u“ – Akce ve formátu návštěvy a představení konkrétního řešení, konkrétních problémů, v jedné, konkrétní společnosti. Díváme se, jak se věci detailně dějí a dělají v jiných společnostech, jak to v dané společnosti vůbec vypadá. Je to oblíbený, inspiratovní formát, kde je možné vidět věci mnohem více do detailu. Občas se návštěvy mohou konat i digitálně formou webináře nebo videopodcastu.

Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Minikonference“ – Akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení praktici nám vždy představí teoretický rámec a případové studie složitějšího a většího tématu. Účastníci si poté sami vše mohou vyzkoušet v rámci praktického workshopu.

Trvání zhruba 3,5 hodiny. Vstupné: 1900 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Přehlídky/Setkání“ – Setkání na aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme. I zde občas přinášíme digitální formu setkání.

Trvání převážně 18:00 – 20:30 hod. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma.

Online akce

„Webináře“ – cca jednou měsíčně v předem daný termín
Jedná se o interaktivní online formáty, kde je možné v průběhu prezentace pokládat otázky, reagovat, zapojovat se do vysílání v reálném čase. V předem stanoveném termínu tak budou předvedeny zajímavé případové studie, přístupy či názory. Každý webinář je poté umístěn v archivu.

Trvání do 45 minut, Vstupy jsou zdarma pro všechny členy, případně na speciální pozvání. Archívní záznamy jsou přístupné jen pro členy.

Videopodcasty

Jsou to průběžně uvolňovaná videa spojená převážně s přednáškami, ukázkami a vysvětlením metodik, či přístupů, případně reportáže.

Jsou zdarma pro všechny členy v archivu, vybrané, či zkrácené videopodcasty jsou potom k dispozici i volně.
Trvání do 30 minut.

Proběhlé akce

Data nebo dobrý pocit v IK?

Data nebo dobrý pocit v IK?

Diskusi na téma měření interní komunikace a obhájení výsledků vlastní práce otevřely 4 příspěvky, které se zaměřily na data a principy prezentace, směrem k managementu. Jak můžeme měření pomoci a jak se bez něj obejít? O svoje zkušenosti se s námi přišli podělit...

číst více
Employer Value Proposition v RB

Employer Value Proposition v RB

Na dubnové snídani nám Barbara Resnerová, Head of Staffing & Sourcing ze společnosti Raiffeisenbank, představila velký změnový program, v rámci kterého identifikovali přidanou hodnotu Raiffeisenbank jako zaměstnavatele, kterou následně začali zvědomovat, jak...

číst více

Jak na generace X,Y,Z?

Dotýká se Vašich lidí generační výměna? Sledujete změny v postojích, preferencích, motivaci a přístupu jak k práci, tak k přijímání informací? Společně jsme probrali přístup a přijímání informací generacemi X, Y, Z. Co s Mileniány? Jak na ně, jak je přesvědčit a...

číst více
Jak dělají interní komunikaci v České pojišťovně?

Jak dělají interní komunikaci v České pojišťovně?

Na březnové snídani jsme se podívali do České pojišťovny. Jak u nich probíhá interní komunikace? Jaké kanály, nástroje, přístupy a kampaně se jim osvědčily a jaké naopak ne? Co byl krok mimo, co se nepovedlo a může být zbytečné zkoušet to jinde. O to se s námi přišla...

číst více
IK v KPMG aneb firma postavená na CSR

IK v KPMG aneb firma postavená na CSR

Na prosincové snídani jsme se podívali do několikanásobně oceněné firmy v rámci Grand Prix 2016. Jak u nich dělají IK a jak jim v tom pomáhá CSR? Pozvání přijala Ivana Pokorná a Michaela Raková.  Důležité je si uvědomit, že Společenská odpovědnost firem (CSR) není jen...

číst více
Úspěšná interní komunikace v Sazce

Úspěšná interní komunikace v Sazce

SAZKA má za sebou náročnou cestu. Ta začala po éře šéfa Hušáka, kdy společnost získal Karel Komárek a Petr Kellner. Nakonec se většinovým vlastníkem stala KKCG. Na počátku měla SAZKA zhruba 700 zaměstnanců, po náročném období jejich počet klesl na 220 a dnes už jich...

číst více
Jak se dělá IK ve společnosti Kofola

Jak se dělá IK ve společnosti Kofola

„S nadšením usilujeme o to, co je v životě opravdu důležité: milovat, žít zdravě a stále hledat nové cesty.“ Jak se pracuje s „lovebrandem“ v interní komunikaci? Na další snídani IIK jsme se podívali do Kofoly ČeskoSlovensko.  Jaké kanály používají, co jim nejvíce...

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.