Pravidelné akce

Naše pravidelné jsou vždy plné zajímavých hostů na aktuální, nejasná a konkrétní témata. Pomocí případových studií, workshopů, diskuzi a konkrétních řešení problémů, je jejich hlavním cílem  pomoc při řešení problémů ve Vaší společnosti.

Plánované akce:

404 - Nenalezeno

Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.

Osobní setkání

„Hands on“ – tedy formát kulatého stolu, kde všichni přiloží ruku k dílu, respektive do společné diskuse. Vždy si krátce nastavíme teoretický rámec a potom se všichni účastníci podělí, jak danou problematiku řeší, jaké mají zkušenosti i nejasnosti. Přidanou hodnotou těchto akcí je velké množství inspirace, velmi rozdílné pohledy z různých olastí – od financí, výroby, poradenství, B2B i retailu.

Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Návštěva u“ – Akce ve formátu návštěvy a představení konkrétního řešení, konkrétních problémů, v jedné, konkrétní společnosti. Díváme se, jak se věci detailně dějí a dělají v jiných společnostech, jak to v dané společnosti vůbec vypadá. Je to oblíbený, inspiratovní formát, kde je možné vidět věci mnohem více do detailu. Občas se návštěvy mohou konat i digitálně formou webináře nebo videopodcastu.

Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Minikonference“ – Akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení praktici nám vždy představí teoretický rámec a případové studie složitějšího a většího tématu. Účastníci si poté sami vše mohou vyzkoušet v rámci praktického workshopu.

Trvání zhruba 3,5 hodiny. Vstupné: 1900 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Přehlídky/Setkání“ – Setkání na aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme. I zde občas přinášíme digitální formu setkání.

Trvání převážně 18:00 – 20:30 hod. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma.

Online akce

„Webináře“ – cca jednou měsíčně v předem daný termín
Jedná se o interaktivní online formáty, kde je možné v průběhu prezentace pokládat otázky, reagovat, zapojovat se do vysílání v reálném čase. V předem stanoveném termínu tak budou předvedeny zajímavé případové studie, přístupy či názory. Každý webinář je poté umístěn v archivu.

Trvání do 45 minut, Vstupy jsou zdarma pro všechny členy, případně na speciální pozvání. Archívní záznamy jsou přístupné jen pro členy.

Videopodcasty

Jsou to průběžně uvolňovaná videa spojená převážně s přednáškami, ukázkami a vysvětlením metodik, či přístupů, případně reportáže.

Jsou zdarma pro všechny členy v archivu, vybrané, či zkrácené videopodcasty jsou potom k dispozici i volně.
Trvání do 30 minut.

Proběhlé akce

Jak na generace X,Y,Z?

Dotýká se Vašich lidí generační výměna? Sledujete změny v postojích, preferencích, motivaci a přístupu jak k práci, tak k přijímání informací? Společně jsme probrali přístup a přijímání informací generacemi X, Y, Z. Co s Mileniány? Jak na ně, jak je přesvědčit a...

číst více
Jak dělají interní komunikaci v České pojišťovně?

Jak dělají interní komunikaci v České pojišťovně?

Na březnové snídani jsme se podívali do České pojišťovny. Jak u nich probíhá interní komunikace? Jaké kanály, nástroje, přístupy a kampaně se jim osvědčily a jaké naopak ne? Co byl krok mimo, co se nepovedlo a může být zbytečné zkoušet to jinde. O to se s námi přišla...

číst více
IK v KPMG aneb firma postavená na CSR

IK v KPMG aneb firma postavená na CSR

Na prosincové snídani jsme se podívali do několikanásobně oceněné firmy v rámci Grand Prix 2016. Jak u nich dělají IK a jak jim v tom pomáhá CSR? Pozvání přijala Ivana Pokorná a Michaela Raková.  Důležité je si uvědomit, že Společenská odpovědnost firem (CSR) není jen...

číst více
Úspěšná interní komunikace v Sazce

Úspěšná interní komunikace v Sazce

SAZKA má za sebou náročnou cestu. Ta začala po éře šéfa Hušáka, kdy společnost získal Karel Komárek a Petr Kellner. Nakonec se většinovým vlastníkem stala KKCG. Na počátku měla SAZKA zhruba 700 zaměstnanců, po náročném období jejich počet klesl na 220 a dnes už jich...

číst více
Jak se dělá IK ve společnosti Kofola

Jak se dělá IK ve společnosti Kofola

„S nadšením usilujeme o to, co je v životě opravdu důležité: milovat, žít zdravě a stále hledat nové cesty.“ Jak se pracuje s „lovebrandem“ v interní komunikaci? Na další snídani IIK jsme se podívali do Kofoly ČeskoSlovensko.  Jaké kanály používají, co jim nejvíce...

číst více
Grand Prix interní komunikace 2016 ZNÁ SVÉ VÍTĚZE

Grand Prix interní komunikace 2016 ZNÁ SVÉ VÍTĚZE

Ve čtvrtek byla slavnostně vyhlášena IIK Grand Prix 2016, kterou již tradičně vyhlašuje Institut interní komunikace. Prestižní soutěž hodnotí projekty z oblasti interní komunikace a souvisejících oborů. V letošním šestém ročníku bylo přihlášeno přes třicet soutěžních...

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.