Pravidelné akce

Naše pravidelné jsou vždy plné zajímavých hostů na aktuální, nejasná a konkrétní témata. Pomocí případových studií, workshopů, diskuzi a konkrétních řešení problémů, je jejich hlavním cílem  pomoc při řešení problémů ve Vaší společnosti.

Plánované akce:

404 - Nenalezeno

Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.

Osobní setkání

„Hands on“ – tedy formát kulatého stolu, kde všichni přiloží ruku k dílu, respektive do společné diskuse. Vždy si krátce nastavíme teoretický rámec a potom se všichni účastníci podělí, jak danou problematiku řeší, jaké mají zkušenosti i nejasnosti. Přidanou hodnotou těchto akcí je velké množství inspirace, velmi rozdílné pohledy z různých olastí – od financí, výroby, poradenství, B2B i retailu.

Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Návštěva u“ – Akce ve formátu návštěvy a představení konkrétního řešení, konkrétních problémů, v jedné, konkrétní společnosti. Díváme se, jak se věci detailně dějí a dělají v jiných společnostech, jak to v dané společnosti vůbec vypadá. Je to oblíbený, inspiratovní formát, kde je možné vidět věci mnohem více do detailu. Občas se návštěvy mohou konat i digitálně formou webináře nebo videopodcastu.

Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Minikonference“ – Akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení praktici nám vždy představí teoretický rámec a případové studie složitějšího a většího tématu. Účastníci si poté sami vše mohou vyzkoušet v rámci praktického workshopu.

Trvání zhruba 3,5 hodiny. Vstupné: 1900 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Přehlídky/Setkání“ – Setkání na aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme. I zde občas přinášíme digitální formu setkání.

Trvání převážně 18:00 – 20:30 hod. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma.

Online akce

„Webináře“ – cca jednou měsíčně v předem daný termín
Jedná se o interaktivní online formáty, kde je možné v průběhu prezentace pokládat otázky, reagovat, zapojovat se do vysílání v reálném čase. V předem stanoveném termínu tak budou předvedeny zajímavé případové studie, přístupy či názory. Každý webinář je poté umístěn v archivu.

Trvání do 45 minut, Vstupy jsou zdarma pro všechny členy, případně na speciální pozvání. Archívní záznamy jsou přístupné jen pro členy.

Videopodcasty

Jsou to průběžně uvolňovaná videa spojená převážně s přednáškami, ukázkami a vysvětlením metodik, či přístupů, případně reportáže.

Jsou zdarma pro všechny členy v archivu, vybrané, či zkrácené videopodcasty jsou potom k dispozici i volně.
Trvání do 30 minut.

Proběhlé akce

DEFORMACE INFORMACÍ aneb co se děje u mikrovlnné trouby

DEFORMACE INFORMACÍ aneb co se děje u mikrovlnné trouby

Letní setkání na téma Deformace informací aneb co se děje u mikrovlnné trouby proběhlo 21. července formou diskusního fóra a prezentací osobních zkušeností s překrucováním informací. Bohdana Kašparová uvedla problematiku interpersonální komunikace a zaměřila se na...

číst více
Snídaně s Vodafone

Snídaně s Vodafone

Na červnové snídani jsme se podívali pod pokličku interní komunikace ve firmě Vodafone. Zaměřili jsme se především na její digitální nástroje. Firma Vodafone vstoupila na český trh v roce 2006 jako nástupce legendárního Oskara. Jen v České republice zaměstnává více...

číst více
Co nám nejlépe funguje

Co nám nejlépe funguje

Setkání IIK, které proběhlo 12. května, se zaměřilo na ukázky Best Practice. Ukázali jsme si tři konkrétní případové studie a 7 smrtelných věcí v IK. Podívali jsme se do Komerční banky, Société Générale, T-mobilu a Kofoly.  Interní noviny v KB Helena Mládková...

číst více
Snídaně s DHL IT Services

Snídaně s DHL IT Services

Na naší poslední snídani, která proběhla 7. dubna, jsme přivítali společnost DHL IT Services. Společně jsme nahlédli pod pokličku zdejší interní komunikace, která, přestože je hodně svázaná pravidly a manuály, vždy přicházela s velmi zajímavými přístupy, pohledy i...

číst více
Manažer jako nositel komunikace

Manažer jako nositel komunikace

Liniový manažerům občas stačí dát správné podklady a komunikace se rozproudí. Určitě je dobré, aby důležité informace byly dostupné v systémech – vyhneme se tak politikaření a záměrnému zadržování informací některými kolegy. I když mají liniový manažeři dostatek...

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.