Školení

ČEMU SE BUDEME VĚNOVAT?
Zaměříme se na stavění Employer brandu, tentokrát z pohledu zaměstnance.
1. Co to Employer Brand vlastně je
• Probereme si základní přínosy EB pro společnost, ale i pro všechny vstupující oddělení a role. Jak se to pozná, změří, jaké argumenty komu dávat. Co je EVP.
• Čemu, komu a jak může (ve vaší společnosti) pomoci, jaká jsou očekávání, jaké jsou skutečné přínosy, co by mohlo zajímat všechny ostatní, jak poznáme úspěch.
2. Jak se značka zaměstnavatele vlastně staví
• Podíváme se, co jak značka zaměstnavatele na dnešním trhu působí na zaměstnance, podle čeho se rozhodují a jaký přínos má investovat do EB. Na co slyší, co funguje pro jednotlivé cílové skupiny a jak zjistit, co bude fungovat u vás?

3. Nastavení vlastní značky zaměstnavatele
• Praktický workshop, v rámci kterého si všechny techniky a mechaniky vyzkoušíme a prodiskutujeme, a budeme tak připraveni na implementaci této oblasti v naší společnosti.
• Nastavíme samotnou komunikaci, jednotlivé nástroje, kanály, ale i plány, principy a dlouhodobou komunikaci, se zaměřením na tu „ven“ na kandidáty.

Každý ze tří uvedených bloků bude mít zhruba 90 min. Již v průběhu workshopu si každý účastník připraví cestu nastavení, či optimalizace značky zaměstnavatele pro svou společnost. Další rozpracování je možné jako domácí úkol, který po mailu či telefonicky zkonzultuje s přednášejícím.

 

CO VÁM ŠKOLENÍ PŘINESE?

• Pochopíte a zažijete pojmy: značka zaměstnavatele, budování značky zaměstnavatele, řízení značky zaměstnavatele, EVP, výhody silné značky zaměstnavatele
• Popíšete a budete pracovat se strategickými aspekty značky zaměstnavatele v kontextu vývoje na trhu práce
• Pochopíte a zohledníte zaměstnance a jejich aspiraci v kontextu EVP a značky zaměstnavatele
• Určíte atraktivitu a reputaci zaměstnavatele a jejich měření
• Budete pracovat i s angažovaností zaměstnanců, naučíte se ji měřit
• Pochopíte pohled a priority kandidátů, potenciálních zaměstnanců
• Vyznáte se v komunikačních nástrojích pro budování značky zaměstnavatele

Celodenní školení vede Tomáš Poucha – ředitel Institutu interní komunikace. Tomáš se dlouhodobě Employer brandu věnuje, přednáší na VŠE a má za sebou řadu projektů pro velké i menší společnosti zabývající se touto problematikou.

 

Cena pro členy Institutu interní komunikace 3 000 Kč, pro nečleny 5 000 Kč bez DPH. V ceně je zahrnuto občerstvení v podobě oběda a také dopoledního a odpoledního coffee breaku.

 

Kdy: 10.10. od 9:00 do 15:00
Kde: Tančící Kuchyně
          

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.