Grand Prix 2018 – soutěž v řešení aktuálních problémů

Institut interní komunikace a Marketingový institut vyhlašuje již 8. ročník soutěže Grand Prixsoutěže efektivních řešení problémů z interní komunikace, marketingu a obchodu.

Cílem soutěže je ukázat ty nejzajímavější příklady z praxe, dát firmám možnost prezentovat svoji odbornost a získat na svoji práci zpětnou vazbu. Zároveň poskytujeme inspiraci a účinné postupy, jak pracovat ještě efektivněji.

Svět je stále složitější, přitom se neustále volá po zjednodušení, zpřehlednění. Co je přidanou hodnotou soutěže? Dát jedné práci zlato? A ostatní mají smůlu? NE! Soutěž v našem pojetí má ukazovat všechno zajímavé, a nejen ocenit, ale hlavně upozornit na to, co se v podnikání hodí – ze soutěže mají mít prospěch všichni. Účastníci, kteří dostanou zpětnou vazbu od předních českých odborníků, ale také veřejnost, která se může inspirovat z práce jiných.

Harmonogram soutěže

  • 4. 6. – Zahájení soutěže
  • 4. 6. – 1. 8. – Přihlášky do soutěže Grand Prix 2018
  • 4. 6. – 15. 8. – Přihlášky do kategorie Cena C-levelu
  • 2. 8. – 1. 9. – Hodnocení prací porotou
  • 13. 9.– Slavnostní vyhlášení vítězů Grand Prix 2018

Účastníci

Zapojit se může každý, kdo nějakým způsobem realizuje marketing, obchod nebo interní komunikaci. Může jít o firmy, sdružení, státní orgány, charitativní organizace, vysoké školy a další organizace, případně i o jednotlivce, a to bez ohledu na členství v Marketingovém institutu či Institutu interní komunikace. V soutěži nerozhoduje velikost či značka firmy – v případě kvalitního řešení může jít o zajímavou možnost, jak se v případě malé firmy dostat do povědomí odborné veřejnosti a oslovit tak potenciální zákazníky.

Co Vám účast v soutěži přinese?

1) Získáte podrobnou zpětnou vazbu na svojí práci od předních expertů
2) Zjistíte, jak jste na tom v porovnání s konkurencí.
3) Ukážete svoji odbornost široké veřejnosti a oslovíte tak potenciální klienty.
4) Získáte zajímavé kontakty z řad účastníků a porotců.
5) Dostanete přístup k pracím ostatních společností z dané kategorie.

Soutěžní kategorie

  • Nástroj
    • Netradiční/široké/nové/efektivní využití nějakého nástroje pro řešení problému s jasným přínosem.
  • Projekt
    • Koncepce, kampaně, změny ve firmách  – spíše krátko, až střednědobé (zhruba kolem 6 měsíců).
    • Jedná se o taktická řešení se zajímavým přístupem, která pomohla vyřešit nějaký firemní/obchodní problém.
  • Jiný pohled, jiný přístup
    • Komplexní, dlouhodobé projekty, které mají systémový charakter.
    • Přístupy jsou založeny na koncepční změně v procesech, chování zaměstnanců nebo klientů. Doba trvání je přitom nad 6 měsíců.

Připravujeme také kategorii Osobnost, ve které budeme hledat ty nejinspirativnější osobnosti se silným přesahem. Detaily o této kategorii se dozvíte již brzy! Pokud vás však už teď napadá někdo, koho byste do této kategorie rádi přihlásili, neváhejte nás kontaktovat :).

Způsob hodnocení

Každá práce přihlášená do dané kategorie bude hodnocena předními odborníky ČR. Hodnotícími kritérii jsou přístup a řešení (max. 30 bodů), fungování a vliv (max. 50 bodů) a využitelnost a přínos (max. 20 bodů).

Porota

    • Michael Sidó, Head of internal communications, T-Mobile Česká republika
    • Jana Holá, pedagog, Univerzita Pardubice, člen Odborné rady institutuJiří Bréda, Zakladatel společnosti Mise HERo
    • Petr Sedláček, Senior consultant, NESPIRE, člen Odborné rady institutu
    • Martin Onofrej, Spoluzakladatel AICO, PMP Group, člen Odborné rady institutu
    • Lenka Šilerová, Executive Director HR & ERM, Ipsos
    • Kristýna Vysloužilová, Insight manager, Institut interní komunikace a Marketingový institut
    • Tomáš Poucha, ředitel Institutu interní komunikace a Marketingového institutu.
    • Hana Říhová, konzultant v oblasti HR a výzkumu, člen Odborné rady institutu
    • Petr Váša, Microsoft Office Division Lead – CZ&SK
    • VÍCE O JEDNOTLIVÝCH POROTCÍCH SE DOZVÍTE ZDE

    Nemáte Váš projekt ještě ve finální fázi? Nevadí! Můžete přihlásit i koncept. Na ten se vám podívají, ohodnotí a doporučí další postupy naši zkušení porotci :):

Cena

Držitelé Členství pro jednotlivce mají přihlášku pro 1 projekt zdarma. Držitelé Členství pro týmy mají 2 přihlášky pro 2 projekty zdarma. Držitelé jakéhokoliv členství mají potom 50% slevu na každou další práci, která bude přihlášena nad rámec členství.

Cena pro ostatní účastníky je 4000 Kč bez DPH za jeden přihlášený projekt.

Výsledky předchozích ročníků naleznete ZDE

 

Zajímá Vás cokoliv dalšího k soutěži? Nejste si jisti s přihlašováním, nebo máte doplňující otázky – ať už k soutěžním kategoriím, porotě, nebo ceně? Neváhejte kontaktovat Stáňu Lavrovič (608 860 668, slavrovic@iik-mkti.cz), nebo Kristýnu Vysloužilovou (732 905 884, kvyslouzilova@iik-mkti.cz).

Rády Vám s čímkoliv pomohou :).

 

 

 

 

 

 

 

Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Institutu interní komunikace zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.