Jak komunikujete to těžké a nezapomínáte na to dobré?
Asi každá společnost se musí nějak měnit, reagovat na situaci na trhu, v ekonomice, ale i na potřeby a situaci zaměstnanců. Ne všechny změny jsou potom k lepšímu, nebo rozhodně ne pro všechny. Můžeme se setkat se nepochopením, velkou mírou rezistence ke změně některých skupin, nebo opatření jsou prostě pro někoho nepříjemná.
Jak k tomu přistoupit? Jak vysvětlit, zpřehlednit nebo třeba zlehčit a zpříjemnit to nepříjemné? Jak k tomu přistoupit strategicky i takticky? Pojďme se podívat zkušenosti jednotlivých členů v těžkých dobách?
- Co a jak komunikujete?
- Co se dá zvládnout hromadně a kdy už potřebujete osobní komunikaci?
- Funguje tady krizové řízení?
- Nejsou lidé unavení?
- Jak přinést trochu radosti, která není jen trapným pokusem o zlehčení?
Navazovat budeme na předchozí akci, v rámci které si představíme Meta-analýzu o lidech a pro lidi ve společnostech
KDY: 06.10. od 14,00 hod.
KDE: Hybridní setkání – místo bude upřesněno
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Institutu interní komunikace zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.