Jak komunikujete to těžké a nezapomínáte na to dobré?

 

Asi každá společnost se musí nějak měnit, reagovat na situaci na trhu, v ekonomice, ale i na potřeby a situaci zaměstnanců. Ne všechny změny jsou potom k lepšímu, nebo rozhodně ne pro všechny. Můžeme se setkat se nepochopením, velkou mírou rezistence ke změně některých skupin, nebo opatření jsou prostě pro někoho nepříjemná.

 

Jak k tomu přistoupit? Jak vysvětlit, zpřehlednit nebo třeba zlehčit a zpříjemnit to nepříjemné? Jak k tomu přistoupit strategicky i takticky? Pojďme se podívat zkušenosti jednotlivých členů v těžkých dobách?

 

  • Co a jak komunikujete?
  • Co se dá zvládnout hromadně a kdy už potřebujete osobní komunikaci?
  • Funguje tady krizové řízení?
  • Nejsou lidé unavení?
  • Jak přinést trochu radosti, která není jen trapným pokusem o zlehčení?
To si všechno ukážeme na případových studiích.

Navazovat budeme na předchozí akci, v rámci které si představíme Meta-analýzu o lidech a pro lidi ve společnostech

 

KDY: 06.10. od 14,00 hod.

 

KDE: Hybridní setkání – místo bude upřesněno

 

 

  

Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Institutu interní komunikace zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.