Podle posledních dat z Microsoftu chce v dnešní době změnit práci 40 % „bílých límců“. To vypadá na velké stěhování národů a možná i Vy řešíte, jestli děláte to správné na tom správném místě…
Všude kolem nás je ohromné množství stereotypů, které často bývají hlavním nepřítelem pokroku. Pojďme rozbít velmi často skloňovaný stereotyp ze světa businessu a to „jasné rozdíly“ mezi korporací a startupem. Pojďme hledat, co „vykrást“, čím se inspirovat, ujistit se o tom, že pracujeme ve správném prostředí, že děláme tu správnou práci.
– Co je to nejlepší na práci i marketingu v korporaci a co ve startupu?
– Co jsou největší nesmysly?
– Co komu nejlépe funguje a co se velmi snadno přenést do Vaší práce, firmy, života?
– Co je podstatou stereotypu a na co si dávat pozor?
Podíváme se pod ruce dvou velmi úspěšných manažerů, kteří stojí na opačných stranách spektra.
– Jednak je to manažer top značky, který pracuje v rámci velkého regionu a jeho možnosti jsou z pohledu obyčejného smrtelníka prakticky neomezené.
Petr Trešl, ze společnosti HP
Na druhé straně je to chlapík, který rozjíždí už několikátý startup, práce v korporaci si také vyzkoušel, ale je přesvědčený že prostředí „začátků“ je pro něj přínosnější.
– Jakub Mandát, ex CEO Ušetřeno.cz, nyní CEO FlexDog, ze skupiny Footshop.
– Jakub Mandát, ex CEO Ušetřeno.cz, nyní CEO FlexDog, ze skupiny Footshop.
V rámci teoretického rámce se podíváme na lokální i světová data, která ukáží hlavní rozdíly, ale i měřítka toho, co je správné, nebo úspěšné. To připraví Tomáš Poucha z MKTI
Registrace zdarma.
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Institutu interní komunikace zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.