Online setkání

Co konkrétně do všech těch kanálů napsat a co lidem říkat je jeden z nejdůležitějších úkolů všech interních komunikátorů. Přitom se samotné metodice, jak k obsahu přistupovat, hlídat ho, získávat, moc nikdo nevěnuje. V další akci IIK to napravíme a popíšeme, zodpovíme a ukážeme si několik stěžejních oblastí

• Jak můžeme obsah rozdělovat, co je nevyhnutelné, dobré a vlastně zbytečné?
• Jak si udělat pořádek v jednotlivých cílových skupinách?
• Jak si práci s obsahem automatizovat?
• Kde získat a jak pracovat s daty, podklady a zdroji?
• Jak texty vymýšlet, vytvářet, ale i „skladovat“
• Probereme také, jak jednat s manažerem, který je přesvědčený, že zrovna jeho téma je stěžejní a přitom nikoho nezajímá

 

Teoretický rámec vytvoří, jako tradičně, Tomáš Poucha
Své zkušenosti z praxe z obdobných projektů předá Zuzana Dobšíčková, kreativní ředitelka Korálky.cz a lektorka content marketingu
Pokud máte něco k tématu, co by svět měl vidět, dejte vědět a můžeme připravit spolu.

 

Kdy: 3.9. od 14:00 do 16:00 (samotná akce bude trvat zhruba 90 minut)

Kde: Určitě online, případné rozšíření do osobního formátu bude upřesněno

 

 

 

 

 

Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Institutu interní komunikace zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.