Interní komunikace v nekomerční sféře

 

Spolupráce, dialog, vysvětlování i informování je potřeba všude 

Máme za sebou desítky projektů ve světe nekomerční sféry. I tady potřebujeme angažované zaměstnance, zapojené manažery, funkční procesy, nástroje, ale i koncepci. 

 

Koho se nekomerční sféra vlastně týká?

 
1. Vysoké školy

– Ať už na úrovni fakult, nebo univerzit – celkové natavení, ale i nástroje, taktika či kampaně a operativa

2. Úřady a instituce

– Na jednom či více místech, regionální, či celorepublikové. 

– Fungující, optimalizované, či v krizi 
 

Pomáháme zpřehlednit, změnit, sdílet

  • Pořádáme přednášky, workshopy, podporujeme networking
  • Pomáháme s hledáním cesty, nastavením i projekty
  • Ukazujeme cestu, provádíme, realizujeme
  • Propojujeme, spojujeme, podporujeme spolupráci i hledání partnerů

Jaké oblasti a okruhy řešíme?

  • 1) Co je a může být interní komunikace a jaké má úkoly
    Koncepce a směr IK, zapojení do struktury organizace
  • 2) Vyjasnění značky a návazností
    Kulturní, hodnotové a další vlivy, jejich provázání a ujasnění + plány, cíle, ambice + proč, kam, co…
  • 3) Komu, co, jak komunikovat – nastavení cílových skupin
    Segmentace, relevance, analýzy a doporučení 
  • 4) Kudy na koho komunikovat
    Analýza, doporučení či optimalizace komunikačních kanálů a nástrojů IK
  • 5) Co komunikovat 
    Kampaně, procesy či pravidla komunikace a operativního řízení IK 

Pro více informací, užší zapojení nebo partnerství nám, prosím, napište na adresu info@institutIK.cz 

 

Plánované akce

 

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.