Soutěž Grand Prix 2017 v řešení problémů je za námi, její výsledky naleznete ZDE. V rámci této soutěže byla vyhlášena i Cena C-levelu pro nejvýznamnější osobnosti marketingu, obchodu a interní komunikace, které se dokáží postavit problémům čelem a jsou inspirací pro svoje kolegy.
Z mnoha desítek nominací zvešla finálová desítka a odborná porota nakonec určila následující pořadí:
1. Martin Pejša (Creative Dock) – medailonek ZDE.
Jeho firma pomáhá velkým firmám zavádět inovace, ale také jim ukazuje, jak a proč se to vlastně má dělat. Je velký vizionář, který ve svém podnikání chce měnit svět. Rozjel velmi pestrou řadu projektů od Zonky (které úspěšně předal zadavateli), přes podporu sdílené ekonomiky, až po řešení konkrétních problémů menších cílových skupin.
2. Jakub Petřina (Air Bank)
Marketing Air Bank je z větší části jeho „dítě“. Vizionář, člověk který tlačí na rozvoj všeho kolem sebe – od lidí, přes produkty až po značky. Hledá a pojmenovává skutečný smysl věcí a nebojí se jít do nových a nevyzkoumaných oblastí.
3. Zdeněk Doboš (Modrý Pyramida) – medailonek ZDE.
Šéf změny a obchodní strategie, tradiční značky, která se pod jeho vedením stala z čistě stavební spořitelny komplexním rádcem na finance – ovšem nejednalo se jen o proklamaci, jako jinde na trhu – změny a poskytovaný plnohodnotný servis vedly k výraznému nárůstu tržních podílů (V oblasti poskytnutých úvěrů na bydlení stavebních spořitelen ze 14% tržního podílu (4. pozice) v roce 2015 na 23 % v roce 2017 (2. pozice)“.
Zároveň probíhalo hlasování o Cenu veřejnosti, kde se stal vítězem Jan Janák.
Autor konceptu kaváren CrossCafe – dnes již silná značka s cca 300 zaměstnanci a franchisanty, kteří spolupracují jako velká parta. Angažuje se v řadě CSR aktivit – veřejná sbírka na nové zvony katedrály sv. Bartoloměje v Plzni (nejúspěšnější veřejná sbírka roku 2015) + architektonická soutěže Dvě věže. Je to vizionář, inspirativní a cílevědomá osobnost.Více informací o něm naleznete v medailonku ZDE.
C-level Čestná uznání
Jaroslav Holý (Czechinvest) – Za zavádění standardů strategického marketingu ve státní správě
Zuzana Kulhavá (Natavia) – Za odvážný podnikatelský přístup
Jan Binar (McCANN) – Stálice české reklamy – za konzistentní a dlouhodobě skvělé výsledky v
ČR i v zahraničí
Martin Dvořák (Bizerba Váhy a Systémy) – Za zavádění marketingových přístupů do vedení
B2B společnosti
Daniel Jesenský (DAGO) – Za konzistentní a dlouhodobou podporu BTL
Vyhlášení, které se konalo v konferenčních prostorách Ipsos ve Slovanském domě se zúčastnilo
přibližně 70 lidí, kteří jako první poznali letošní vítěze jednotlivých kategorií i s podrobnými
komentáři poroty. Účastníci se tak dozvěděli nejnovější přístupy a pohledy napříč celým trhem.
Veškeré práce jsou k vidění v knihovně Marketingového institutu a Institutu Interní komunikace,
která je k dispozici pro všechny členy zdarma.
Ke smyslu celé kategorie C-level se vyjádřil ředitel soutěže Tomáš Poucha následovně: „Děláme
to proto, abychom našli a upozornili na silné osobnosti a jejich úspěchy, které mohou často
zapadnout. Úspěchy i příběhy těchto osobností potom dáváme do kontextu a otevíráme kolem
nich diskusi. Chceme nimi pracovat i dále, ať už v rámci programu našich akcí, v networkingu,
ale snažíme se jim pomáhat otevírat dveře i do médií, případně vzájemně spolupracovat na
projektech.”
Všem vítězům gratulujeme!
Koho by zajímalo, které významné osobnosti se dostali do finálové desítky, tak je nalezne zde:
Tomáš Čupr – Zakladatel Slevomat.cz, DameJidlo.cz a Rohlik.cz
Velký vizionář a úspěšný podnikatel, který se v každém ze svých projektů snažil dodat tak skvělá řešení, že si vytvoří svůj vlastní segment – to se mu povedlo. Stojí za velmi úspěšnými projekty jako jsou Slevomat, DámeJídlo nebo Rohlík.cz.
Více info ZDE.
———————————————————————————————————————————————————-
Zdeněk Doboš – Marketingový ředitel Modré Pyramidy

Zdeněk Doboš
Šéf změny a obchodní strategie, tradiční značky, která se pod jeho vedením stala z čistě stavební spořitelny komplexním rádcem na finance – ovšem nejednalo se jen o proklamaci, jako jinde na trhu – změny a poskytovaný plnohodnotný servis vedly k výraznému nárůstu tržních podílů (V oblasti poskytnutých úvěrů na bydlení stavebních spořitelen ze 14% tržního podílu (4. pozice) v roce 2015 na 23 % v roce 2017 (2. pozice)“.
Více info ZDE.
———————————————————————————————————————————————————-
Jan Janák – Zakladatel CrosssCafe

Jan Janák
Autor konceptu kaváren CrossCafe – dnes již silná značka s cca 300 zaměstnanci a franchisanty, kteří spolupracují jako velká parta. Angažuje se v řadě CSR aktivit – veřejná sbírka na nové zvony katedrály sv. Bartoloměje v Plzni (nejúspěšnější veřejná sbírka roku 2015) + architektonická soutěže Dvě věže. Je to vizionář, inspirativní a cílevědomá osobnost.
Více info ZDE.
———————————————————————————————————————————————————-
Grant McKenzie – Marketing Director – Plzeňský Prazdroj

Grant McKenzie
Velmi inspirativní osobnost, uznávaný šéf, ale i manažer a marketér, díky kterému se společnost řadí mezi nejlepší a nejsilnější značky u nás. Má za sebou řadu velmi zajímavých projektů, například jmenujme vývoj, rozjezd a získání předního podílu s produktem Birell.
Více info ZDE.
———————————————————————————————————————————————————-
Antonín Parma – ředitel neziskové organizace Meltingpot

Antonín Parma
Dlouholetý šéf velmi úspěšné společnosti pořádající největší konference u nás, který měl dostatek odvahy na to, aby se pustil do nového formátu v rámci Colours of Ostrava, který se i díky tomu stal nejúspěšnějším v historii. Inspirativní, otevřený a milý člověk.
Více info ZDE.
———————————————————————————————————————————————————-
Martin Pejša – CEO Creative Dock

Martin Pejša
Jeho firma pomáhá velkým firmám zavádět inovace, ale také jim ukazuje, jak a proč se to vlastně má dělat. Je velký vizionář, který ve svém podnikání chce měnit svět. Rozjel velmi pestrou řadu projektů od Zonky (které úspěšně předal zadavateli), přes podporu sdílené ekonomiky, až po řešení konkrétních problémů menších cílových skupin.
Více info ZDE.
———————————————————————————————————————————————————-
Roman Petr – CEO Copy General

Roman Petr
Majitel a hlavní architekt rozvoje společnosti Copy General, kterou vybudoval od jedné malé prodejny až po společnost s ročním obratem 600 milionů. Velký vizionář, skromný a příjemný člověk.
Více info ZDE.
———————————————————————————————————————————————————-
Jakub Petřina – Head of Marketing – Air Bank

Jakub Petřina
Marketing Air Bank je z větší části jeho „dítě“. Vizionář, člověk který tlačí na rozvoj všeho kolem sebe – od lidí, přes produkty až po značky. Hledá a pojmenovává skutečný smysl věcí a nebojí se jít do nových a nevyzkoumaných oblastí.
———————————————————————————————————————————————————-
Jannis Samaras – CEO Kofola

Jannis Samaras
Šéf Kofoly a člověk, který se neustále snaží posunout svou společnost dál. Má skvělou intuici, tah na posuny, ale i odvahu jít do rizika. Navíc, když se netrefí do vkusu spotřebitelů, je schopen včas produkt „pohřbít“. Zůstává tak neustále IN.
Více info ZDE.
———————————————————————————————————————————————————-
Šimon Vostrý – Zakladatel Zoom

Šimon Vostrý
Podnikatel ,který vybudoval u nás poměrně neznámou, avšak mezinárodně velmi úspěšnou společnost Zoom International (zejména USA, ale i dalších 90 států). Nebál se všeho nechat a vrhnout se na zcela nový mezinárodní projekt. Skromný, velmi schopný člověk, který se od začátku svého podnikání zaměřuje také na rozvoj a podporu vlastních talentů.
Více info ZDE.
Slavnostní vyhlášení celé soutěže proběhne 6. září v prostorách Ipsosu ve Slovanského domu. Více informací ZDE.