WEBINÁŘ

Dnes nikdo nemá na nic čas a do toho jsou časté a k tomu nekonečné interní porady nebo schůzky s klienty a partnery. Taková setkání bývají ohromnou bolestí – jsou nepřipravená, není jasné, kde jsou podklady, poslední verze dokumentů, výstupy, zápisy a úkoly, účastníci navíc chodí pozdě, nebo potřebují odběhnout nebo odejít dříve. V průběhu schůzky si každý řeší poslední urgence, nedávají pozor. A to nemluvíme o poradách, kde se musí potkat více lidí z různých míst a ztrácí se hrozně času už jen dopravou. Je zažité, že potkat se “online” ztrácí osobní kouzlo a účastníci mohou “zlobit“ ještě více.
Ukážeme si proto, kde a jak může využití jasných pravidel a metodik, využití moderních technolgií a postupů nejen vést k velké úspoře času, starostí, ale může i porady a schůzky posunout úplně jinam, než jsme zvyklí. Porada v online prostředí může být monohem lepší než ta osobní – pomoci mohou technologie. Řešení není navíc nic složitého – dá se využít toho, co už máte, nebo můžete mít velmi rychle a relativně levně. 
V rámci inspirativního webináře se podíváme:
  • na cesty zefektivnění porad,
  • zavedení metodik a postupů pro zvyšení efektivity. 
  • Ukážeme s nástroje, postupy, dodáme argumenty, jak a v čem se práce na dálku projevuje na výkonu zaměstnance, jak firmě šetří náklady a jaké nástroje a technologie práci na dálku umožňují a jaké jsou jejich výhody? 
To probereme s nasim hostem Kamilem Brothankem UC Business Development Manager, Alef.
  • Jak vyvrátit zažité klišé, že práce na dálku zabíjí morálku, výkon, podporuje prokrastinaci a firmě nepřináší nic než starosti? 
  • Jak přesvědčit zaměstnavatele, že to není jen zaměstnanecký rozmar, ale reálný nástroj k efektivitě? 
  • Jaké nástroje na co, kdy a jak používat, abychom měli řádově jinak fungující schůzky, které jsou nejen kratší a efektivnější, ale mohou nám ušetřit i hodně času předtím a potom?
  • A v neposlední řadě se pobavíme o tom, jak se dá schůzovat stejně, respektive více efektivně třeba z chalupy nebo z pláže.

Kdy: 21.6. od 11:00 do 11:45 hod. 

Kde: Pro zíkání přístupu k webináři je nutná registrace 

 

Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Institutu interní komunikace zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.