Naše značka není jen logo aneb jak na to, co funguje, nefunguje nebo se změnilo.

Značka je více či méně středobodem interní komunikace, některé společnosti se jí příliš nezabývají, ale musí na ní navazovat, jinde je to jedna ze zásadních úloh IK. Svět se za posledních několik měsíců nesmírným způsobem posunul.

  • Co to udělalo se značkou?
  • Jsou všechny pilíře a principy stejné a jaké to jsou?
  • Kdo to má správně?
  • Kdo udělal chybu a kdo si neví rady?
  • Čím se inspirovat, koho poučit a jak z toho vytěžit?

To vše probereme na dalším setkání plném praktických ukázek a případovek.

 

Kdy: 21.10. od 14:00 do 15:30

Kde: Online

 

 

 

 

 

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce.

-Děkujeme.