13.6.24 Komunikace změny – kulatý stůl, jen pro členy IIK
Připojte se
-
Jen pro členy
-
Sdílení zkušeností, bolestí
-
90 minut
-
Interaktivní setkání online
-
Záznam, shrnutí, podklady
Kdy a kde
13. června, 14:00 - 15:30
Online
V současné době se nemění snad jenom to, že se stále něco mění. Pojďme si nasdílet zkušenosti, které máte s komunikací změny, ať už je to stěhování, propouštění, změna ve vedení. Jaké máte zkušenosti, co vás trápí, čím byste potřebovali pomoci?
Komunikace změny
V současné době se nemění snad jenom to, že se stále něco mění. Pojďme si nasdílet zkušenosti, které máte s komunikací změny, ať už je to stěhování, propouštění, změna ve vedení. Jaké máte zkušenosti, co vás trápí, čím byste potřebovali pomoci?
Jaké okruhy můžeme zkusit?
-
- Strategické plánování změn: Jak navrhovat a plánovat strategie pro efektivní komunikaci změn, včetně určení cílů, časových rámců a hlavních zpráv.
- Změna v firemní kultuře: Jak komunikovat změny tak, aby byly začleněny do firemní kultury a hodnot, což může usnadnit akceptaci nových postupů a přístupů.
- Zapojení stakeholderů: Jak identifikovat a zapojovat stakeholdery na všech úrovních organizace při komunikaci změn, včetně zaměstnanců, vedení, týmů a dalších zainteresovaných stran.
- Zpracování odporu a konfliktů: Jak reagovat na odpor vůči změnám a jak řešit konflikty, které mohou vzniknout během procesu změn.
- Komunikace o důvodech a přínosech změn: Jak jasně a transparentně komunikovat důvody a výhody, které přináší představovaná změna pro organizaci a pro jednotlivé zaměstnance.
- Změna v procesech a postupech komunikace: Jak upravit a inovovat interní komunikační postupy pro efektivní zvládání a adaptaci na změnu v rámci organizace.
- Zpětná vazba a monitoring: Jak sbírat a využívat zpětnou vazbu během procesu změn pro zdokonalení komunikace a monitorování úspěšnosti změn.
- Vedení a jeho role při komunikaci změn: Jak efektivně zapojit vedení do procesu komunikace změn a jakým způsobem mohou vedoucí pracovníci podporovat a aktivně se účastnit komunikačních iniciativ.
- Krize a neočekávané situace: Jak reagovat na neočekávané události nebo krize během procesu změn a jakým způsobem tyto situace ovlivňují komunikaci změn.
- Udržení dlouhodobého efektu změn: Jak udržet podporu a zájem o změny i po jejich implementaci a jak podporovat trvalou adaptaci nových postupů a kultur ve firmě.
Pozor na to
Online, interaktivní akce s nahrávkou a podklady ke stažení
Veškeré akce jsou k dispozici pro členy v archivu.
Můžete se k tématům vracet, připomínat,
Přední společnosti
Naši členové
za dlouhá léta se u nás vystřídaly desítky společností. Někteří členové jsou u nás od počátků, jiní přichází či se mění podle osobností i změn, či potřeba společnosti