Chování Savoir-Faire v souladu s nařízením GDPR
Naši milí,
moc si vážíme každého z vás, náš vztah je pro nás velmi důležitý a bylo by pošetilé ho kazit nějakým neprofesionálním chováním z naší strany.
Je nám velkou ctí vídat vás na našich akcích, informovat vás o všem, co se v našem Institutu děje, co připravujeme, sledovat pro vás novinky, sbírat pro vás hodnotné poznatky a data a propojovat vás s dalšími událostmi a subjekty, které mohou vás osobně či vaši společnost posunout dál.
Abychom všechny tyto informace mohli dopravit až k vám, využijeme některý z vašich osobních údajů. Budou to: jméno a příjmení; název společnosti, u které pracujete, její IČO, sídlo; vaše telefonní číslo a emailovou adresu.
Věříme, že vzhledem k tomu, že u nás máte zakoupené členství, nebo se jiným způsobem zajímáte o dění v MNTI, MKTI či IIK (účastníte se našich akcí, navštěvujte naši knihovnu…), budou pro vás všechny informace od nás přínosné a zasíláme je tedy v rámci tzv. oprávněného zájmu.
Zasílat vám budeme tato sdělení:
Newsletter IIK
NL se zasílá jednou za dva týdny
NL obsahuje tato sdělení:
- Informace o dění v institutech
- Pozvání na chystané akce
- Upozornění na jiné zajímavé akce, články, události
Údaje jsou do databáze vkládány na základě:
- Odeslání žádosti o zasílání NL z webu IIK
- Potvrzení žádosti o zasílání NL z emailové komunikace
- Oprávněného zájmu.
Údaje z databáze nejsou využívány k jinému než výše uvedenému účelu.
Údaje jsou používány až do chvíle klientova odstranění se z databáze.
NL jsou zasílány prostřednictvím mailového serveru ecomail.
Z NL je velmi snadné se odhlásit. Na konci každého NL dole v patičce po jednom kliknutí je uživatel okamžitě smazán z databáze. Systém nevyžaduje odůvodnění tohoto kroku.
Obchodní databáze
Obchodní databáze vzniká a údaje do ní jsou vkládány na základě:
- Uzavření obchodního vztahu
- Osobního kontaktu obchodníka IIK/SF a subjektu údajů a oboustranné výměny vizitek
- Emailové korespondence s tématem navázání spolupráce
Údaje z databáze jsou využívány pro účely:
- Informace o obchodních novinkách v Institutu
- Obnovení smluvních vztahů
- Uzavření smluvního vztahu
- Prezentace dalších souvisejících služeb
Údaje z databáze nejsou využívány k jinému než výše uvedenému účelu.
Údaje jsou používány vždy až do vaší písemné/emailové žádosti o odstranění z databáze.
Žádost o odstranění z databáze bude provedena vždy okamžitě po obdržení této žádosti.
Účast na akcích a guest list
Pro každou námi pořádanou akci vzniká unikátní seznam účastníků této akce. V případě, že je akce pořádána ve spolupráci s dalšími partnery, je možné, že seznam účastníku, který vždy obsahuje tyto údaje: jméno a příjmení, společnost, emailovou adresu; využijí i partneři.
Foto a video dokumentace z akcí
Při akcích je také velmi pravděpodobné, že budeme průběh akce fotit nebo natáčet videa. Fotky a videa mohou být použity pro naše marketingové účely, především pro sociální sítě, web, newslettery nebo do tiskových materiálů. Pokud nechcete, aby fotky s vámi byly kamkoli použity, řekněte nám to nebo napište. Je pro nás pak 100 % závazné, aby se fotky a videa s vámi nikde neobjevily.
Fotografie a videa jsou archivovány na zabezpečeném serveru.
Fotografie a videa nejsou nikdy postupovány třetím stranám.
I když by nás to velmi mrzelo, potvrzujeme, že ze všech databází, ze zasílání všech sdělení, je možné se jednoduše odhlásit. Váš údaj pak bude z dané databáze okamžitě vyškrtnut a sdělení vám již nebude zasíláno. Odhlásit se můžete jednoduše na e-mailové adrese: info@institutik.cz
Věříme, že nové nařízení GDPR nebude mít negativní vliv na náš dosavadní vztah.
Za Institut Interní Komunikace
Váš Savoir-Faire