3. duben Čeká nás změna 
Zavádění změny v IK

Write your awesome label here.
Join today
  • Profesionálové v IK
  • Přednáška, případovky, diskuse
  • 90 min
  • Online setkání
  • Shrnutí, podklady, záznam
Kdy a kde

3. 04. 25 (14:00 - 15:30)
Online

Zavádění změn je jednou z nejnáročnějších oblastí interní komunikace. Zaměstnanci často vnímají změny negativně, což snižuje jejich motivaci a důvěru ve vedení. Tento seminář Vás provede konkrétními kroky, jak komunikovat změny efektivně a transparentně.
Naučíte se také připravovat krizové scénáře pro různé situace a koordinovat komunikaci mezi odděleními.
Empty space, drag to resize

Proč je to důležité:

* Nedostatečná komunikace změn je hlavní příčinou jejich odmítání zaměstnanci.
* Až 70 % změnových projektů selhává kvůli slabé interní komunikaci.
* Krizové situace odhalují mezery v přípravě a schopnosti reagovat.

Podtémata:
1. Role interní komunikace při zavádění změn (Change Management).
2. Tvorba krizových scénářů pro běžné situace.
3. Spolupráce s oddělením HR na společných projektech.
Pozor na to

Online, interaktivní akce s nahrávkou a podklady ke stažení

Akce nemusíte vidět v reálném čase, podklady, diskuse i audio shrnutí je možné vidět i později, či se k němu vrátit
Pokud budete mít nějaké nápady, dotazy, dejte je vědět dobředu
Write your awesome label here.
Přední společnosti

Naši členové

za dlouhá léta se u nás vystřídaly desítky společností. Někteří členové jsou u nás od počátků, jiní přichází či se mění podle osobností i změn, či potřeba společnosti
Vytvořeno