27.6.24 Copak máme nového

Write your awesome label here.
Join today
  • Profesionálové v IK
  • Přednáška, případovky, diskuse
  • 90 min
  • Interaktivní setkání online
  • Záznam, shrnutí, podklady
Kdy a kde

27. června (14:00 - 15:30)
Online

Předprázdninové setkání, kde si nasdílíme všechno, co se nám v poslední době podařilo, co řešíme, co se nám líbí, anebo třeba i nelíbí. Máte se čím pochlubit? Je něco co byste chtěli vidět, jak se řeší jinde? Tohle jedinečná příležitost.
Empty space, drag to resize

Copak máme nového

Předprázdninové setkání, kde si nasdílíme všechno, co se nám v poslední době podařilo, co řešíme, co se nám líbí, anebo třeba i nelíbí. 
Máte se čím pochlubit? Je něco co byste chtěli vidět, jak se řeší jinde? Tohle jedinečná příležitost.
  • Inovativní komunikační strategie: Představení úspěšných a inovativních strategií, které pomohly při řešení komunikačních výzev a dosažení cílů.
  • Kreativní obsah a kampaně: Prezentace kreativního obsahu a úspěšných kampaní, které oslovily cílovou skupinu a dosáhly výrazných výsledků.
  • Efektivní využívání technologií: Ukázka efektivního využití komunikačních nástrojů a technologií, které přinesly pozitivní dopad na vnitřní i vnější komunikaci.
  • Získání a udržení zájmu zaměstnanců: Představení strategií, které pomohly získat a udržet pozornost zaměstnanců v rámci interní komunikace.
  • Krize a riziková komunikace: Prezentace situací, kdy se komunikační tým úspěšně vypořádal s krizovými situacemi nebo řešil rizika spojená s komunikací.
  • Zlepšení firemního obrazu: Předvedení případů, kdy se komunikátorské strategie podílely na zlepšení obrazu společnosti ve veřejném povědomí.
  • Zvýšení zapojení a zájmu veřejnosti: Prezentace iniciativ, které vedly k zvýšení zapojení a zájmu širší veřejnosti o značku nebo produkty společnosti.
  • Strategie pro sociální média a digitální marketing: Představení úspěšných přístupů v oblasti sociálních médií a digitálního marketingu, které vedly k získání a angažování cílového publika.
  • Měření účinnosti komunikace: Prezentace metrik a nástrojů pro měření úspěšnosti komunikačních aktivit a demonstrace jejich dopadu na dosažené výsledky.
  • Získání ocenění nebo uznání v oboru: Pochlubení se oceněními, uznáním nebo úspěchy v oblasti komunikace, které společnost získala jako důkaz kvality a úspěchu komunikačního týmu.
Pozor na to

Online, interaktivní akce s nahrávkou a podklady ke stažení

Exceptional experiences with automatically extracted transcripts, quizzes etc.
Tools used by the world's top professionals. E-books, note-taking, surveys and more.
Write your awesome label here.
Přední společnosti

Naši členové

za dlouhá léta se u nás vystřídaly desítky společností. Někteří členové jsou u nás od počátků, jiní přichází či se mění podle osobností i změn, či potřeba společnosti
Created with