30.7.24 Zákazník – “Ne můj problém”
Join today
-
Profesionálové
-
Přednáška, případovky, diskuse
-
120 min
-
Osobní setkání
-
Podklady, kontakty, shrnutí
Kdy a kde
30. července, 15–17 h
Ipsos, Slovanský dům, Na Příkopě 22, Praha 1
Praktický workshop: Jak „nakoupit” pro zákaznickou zkušenost (CX) všechny potřebné lidi z firmy? Kde se dělají chyby v komunikaci, organizaci, strategii, provozu a jaké možnosti řešení máte?
Zákazník – “Ne můj problém”
Praktický workshop pro CX experty, interní komunikátory, marketéry a všechny, kteří řeší zákaznickou zkušenost a potřebují k tomu angažovat lidí z firmy.
Přijďte najít možnosti řešení vašeho konkrétního problému, vyměnit si zkušenosti a praktické tipy, nástroje a aktivity, které fungují, aby se vaši lidé, vaši zaměstnanci, zapojili do starosti o spokojenost zákazníků.
Dáváme dohromady skupinu lidí, kteří si sdílí navzájem zkušenosti z praxe.
S Renatou Novotnou, CX Expertkou z Ipsos, Tomášem Pouchou, šéfem Institutu Interní komunikace, Gabrielou Veenstra Skorkovskou, zakladatelkou Brand Experience Think Tanku a zástupci CX, interní komunikace, firemní kultury, salesu, brandu a marketingu malých i velkých společností.
Program
Přijďte si vyměnit praktické tipy
Koho na workshopu potkáte
Eva Šípková
šéfka customer experience v Alze
Stará se o externího zákazníka, nastavuje prozákaznické metriky a přináší inovace. Z její ruky a hlavy je například „Do půlnoci objednáš, ráno v Alzaboxu máš“.
Petr Hartoš
Customer Experience Manager v Kooperativě
Za téměř dvě dekády, co tam působí, ostřílený expert na měření kvality zákaznického servisu, produktové a IT inovace a řízení interních změn.
Jana Petruželová
HR manažerka, Alza
Pomohla Miroslavu Kövary v Alze prosadit vznik pozici šéfa CX tím, že rozpoznala jaké kvality takový člověk má mít a viděla je právě v Evě Šípkové. Pokud někdo žije firemní kulturou a interním zákazníkem, je to ona.
Eliška Řezníček Dočkalová
VP of Customer Experience KIWI.COM
Zaměřuje se hlavně na dlouhodobou CX strategii a aby lidé napříč firmou znali, co je pro zákazníka důležité (Voice of Customer). Řídí aktivity, které zajistí maximální prozákaznické chování společnosti a skvělé služby.
A další průkopníky a zajímavé osobnosti CX Česka
Martina Žemličková
marketingová ředitelka a spolumajitelka Manumi
Do její marketingové strategie patří i starost o to, aby zákazníci našli na e-shopu a v 6 kamenných pobočkách nejen materiál, ale i skvělou inspiraci a odbornou radu pro své DIY aktivity.
Michal Vytiska
Head of Strategy v Komerční bance
Je zodpovědný za strategické plánování KB a celé skupiny. On je ten, který pojmenovává strategii, pečuje o správné zacházení s novými nápady a zajišťuje nastavení organizace, aby se věci děly.
Jana Petruželová
HR manažerka, Alza
Prosadila společně s Mírou Kovary v Alze vznik pozice šéfa CX. Pokud někdo žije firemní kulturou a interním zákazníkem, je to právě ona.
Eliška Řezníček Dočkalová
VP of Customer Experience KIWI.COM
Zaměřuje se hlavně na dlouhodobou CX strategii a aby lidé napříč firmou znali, co je pro zákazníka důležité (Voice of Customer). Řídí aktivity, které zajistí maximální prozákaznické chování společnosti a skvělé služby.
Tomáš Poucha
Šéf a zakladatel Institutu interní komunikace a Mentoringového institutu. Mistr na rozplétání a zpřehlednění složitostí. Jeho posláním je pomáhat nalézt a potvrdit správný směr a rozhodnutí v podnikání i v životě.
Renata Novotná
CX expert, Client director Ipsos CZ. Získávání čísel a dopadů na peníze je její parketa. K tomu je zkušená aktivátorka interních lidí – pomáhá uvézt teorie do praxe, do organizace tak, aby to fungovalo.
Gabriela Veenstra Skorkovská
Zakladatelka Brand Experience Think Tanku. Pomáhá formulovat esenci značky a posouvat ji dál do firmy. Tak aby aktivity firmy byly konzistentní a zároveň panovala důvěra ve změny.
Vaši průvodci workshopem.
Těšíme se na vás.
Přední společnosti
Naši členové
za dlouhá léta se u nás vystřídaly desítky společností. Někteří členové jsou u nás od počátků, jiní přichází či se mění podle osobností i změn, či potřeba společnosti