30.7.24 Zákazník – “Ne můj problém” 

Write your awesome label here.
Join today
  • Profesionálové 
  • Přednáška, případovky, diskuse
  • 120 min
  • Osobní setkání
  • Podklady, kontakty,  shrnutí
Kdy a kde

30. července, 15–17 h
Ipsos, Slovanský dům, Na Příkopě 22, Praha 1

Praktický workshop: Jak „nakoupit” pro zákaznickou zkušenost (CX) všechny potřebné lidi z firmy? Kde se dělají chyby v komunikaci, organizaci, strategii, provozu a jaké možnosti řešení máte? 
Empty space, drag to resize

Zákazník – “Ne můj problém” 

Praktický workshop pro CX experty, interní komunikátory, marketéry a všechny, kteří řeší zákaznickou zkušenost a potřebují k tomu angažovat lidí z firmy. 

Přijďte najít možnosti řešení vašeho konkrétního problému, vyměnit si zkušenosti a praktické tipy, nástroje a aktivity, které fungují, aby se vaši lidé, vaši zaměstnanci, zapojili do starosti o spokojenost zákazníků.
Dáváme dohromady skupinu lidí, kteří si sdílí navzájem zkušenosti z praxe.

S Renatou Novotnou, CX Expertkou z Ipsos, Tomášem Pouchou, šéfem Institutu Interní komunikace, Gabrielou Veenstra Skorkovskou, zakladatelkou Brand Experience Think Tanku a zástupci CX, interní komunikace, firemní kultury, salesu, brandu a marketingu malých i velkých společností. 

Program
  • Aby bylo jasno 
  • Zmapujeme systém a 6 klíčových oblastí, kde se dají udělat chyby v implementaci CX směrem do firmy Sdílení z praxe - Rozebereme konkrétní případy, jak na to v dané firmě šli – co byl problém a co se naopak osvědčilo
  • Aktivní práce: Jak na vaši situaci 
Přijďte si vyměnit praktické tipy 

Koho na workshopu potkáte

Eva Šípková

šéfka customer experience v Alze
Stará se o externího zákazníka, nastavuje prozákaznické metriky a přináší inovace. Z její ruky a hlavy je například „Do půlnoci objednáš, ráno v Alzaboxu máš“. 

Petr Hartoš

Customer Experience Manager v Kooperativě
Za téměř dvě dekády, co tam působí, ostřílený expert na měření kvality zákaznického servisu, produktové a IT inovace a řízení interních změn.

Jana Petruželová

HR manažerka, Alza
Pomohla Miroslavu Kövary v Alze prosadit vznik pozici šéfa CX tím, že rozpoznala jaké kvality takový člověk má mít a viděla je právě v Evě Šípkové. Pokud někdo žije firemní kulturou a interním zákazníkem, je to ona.

Eliška Řezníček Dočkalová

VP of Customer Experience KIWI.COM
Zaměřuje se hlavně na dlouhodobou CX strategii a aby lidé napříč firmou znali, co je pro zákazníka důležité (Voice of Customer). Řídí aktivity, které zajistí maximální prozákaznické chování společnosti a skvělé služby.  

              A další průkopníky a zajímavé osobnosti CX Česka

Martina Žemličková 

marketingová ředitelka a spolumajitelka Manumi
Do její marketingové strategie patří i starost o to, aby zákazníci našli na e-shopu a v 6 kamenných pobočkách nejen materiál, ale i skvělou inspiraci a odbornou radu pro své DIY aktivity.

Michal Vytiska

Head of Strategy v Komerční bance
Je zodpovědný za strategické plánování KB a celé skupiny. On je ten, který pojmenovává strategii, pečuje o správné zacházení s novými nápady a zajišťuje nastavení organizace, aby se věci děly. 

Jana Petruželová

HR manažerka, Alza
Prosadila společně s Mírou Kovary v Alze vznik pozice šéfa CX. Pokud někdo žije firemní kulturou a interním zákazníkem, je to právě ona.

Eliška Řezníček Dočkalová

VP of Customer Experience KIWI.COM
Zaměřuje se hlavně na dlouhodobou CX strategii a aby lidé napříč firmou znali, co je pro zákazníka důležité (Voice of Customer). Řídí aktivity, které zajistí maximální prozákaznické chování společnosti a skvělé služby.  

Tomáš Poucha

Šéf a zakladatel Institutu interní komunikace a Mentoringového institutu. Mistr na rozplétání a zpřehlednění složitostí. Jeho posláním je pomáhat nalézt a potvrdit správný směr a rozhodnutí v podnikání i v životě.  

Renata Novotná

CX expert, Client director Ipsos CZ. Získávání čísel a dopadů na peníze je její parketa. K tomu je zkušená aktivátorka interních lidí – pomáhá uvézt teorie do praxe, do organizace tak, aby to fungovalo. 

Gabriela Veenstra Skorkovská

Zakladatelka Brand Experience Think Tanku. Pomáhá formulovat esenci značky a posouvat ji dál do firmy. Tak aby aktivity firmy byly konzistentní a zároveň panovala důvěra ve změny. 

Vaši průvodci workshopem. 
Těšíme se na vás.

Přední společnosti

Naši členové

za dlouhá léta se u nás vystřídaly desítky společností. Někteří členové jsou u nás od počátků, jiní přichází či se mění podle osobností i změn, či potřeba společnosti
Vytvořeno