30.5.24 Zákazník – “Ne můj problém” 

Write your awesome label here.
Join today
  • Profesionálové 
  • Přednáška, případovky, diskuse
  • 120 min
  • Osobní setkání
  • Podklady, kontakty,  shrnutí
Kdy a kde

30. května, 15–17 h
Ipsos, Slovanský dům, Na Příkopě 22, Praha 1

Jak „nakoupit” do starosti o zákaznickou zkušenosti (CX) potřebné lidi z firmy?
Jak dlouhodobě tlačit káru?
Přijďte se dozvědět, jak udržet angažovanost dlouhodobě, jak zakopat příkopy a pochopit se navzájem. Jak proměnit CX v integrovanou část firemní kultury, ne jen v úkol pro jednotlivce.
Empty space, drag to resize

Zákazník – “Ne můj problém” 

Přijďte nabrat praktické tipy s Renátou Novotnou, CX Expertkou z Ipsos, Tomášem Pouchou, šéfem Institutu Interní komunikace a najít společnou řeč se zástupci CX, interní komunikace, firemní kultury, salesu, brandu a marketingu.
Pro koho: CX profesionálové, profesionálové IK, sales, marketing, firemní kultura, brand, zákaznický servis
Dozvíte se:
  • Co je potřeba ošéfovat, jak to vysvětlit, koho propojit?
  • Kdo, proč a jak intenzivně se to má řešit?
  • Jaké jsou časté chyby, jak se jim vyhnout?
  • Jak zakopat příkopy a pochopit se navzájem. Interní komunikace x HR x firemní kultura x brand x vedení x sales x marketing x brand x CX x zákaznický servis?
  • Nástroje a aktivity, které fungují
Write your awesome label here.

Gabriela Veenstra Skorkovská, zakladatelka BX Think Tanku

Na téma - Jak se navzájem pochopit?
Write your awesome label here.

Renata Novotná,
CX Expertka z Ipsos

Konkrétní čísla a jak teorii implementovat do praxe, do firmy...
Write your awesome label here.

Tomáš Poucha,
šéf IIK

Jak mohou všichni řešit to samé a ještě podpořit firemní kulturu.
Přední společnosti

Naši členové

za dlouhá léta se u nás vystřídaly desítky společností. Někteří členové jsou u nás od počátků, jiní přichází či se mění podle osobností i změn, či potřeba společnosti
Created with